Kadının mahrem yerinden, neden patlak diye bahsediliyor?

Çok komik yaw, ilk olduğunda patlama sesi mi geliyor? Bu kadınların çektiği nedir ya, mısır mı bu patlıyor, turşu bidonumu da yaz sıcağında patlıyor, doğum günü balonu mu patlıyor. Bence ilk kez "sokan" erkeğe de "sokuk" denmeli. Patlak ve sokuklar ülkesi miyiz olum biz?

Kadının mahrem yerinden, neden patlak diye bahsediliyor?
Cevapla