Öyleyse bu gurur okşayıcı.
Arzulanmak hoşuma gider :D
Cinsellik bana bir anlam ifade etmediği için istemsizce de olsa öyle bir durumla karşı karşıya kalmam durumunda açık ve net bir şekilde özür dilerdim.
ben uzaktan sarılıyorum hacı tahrik olmamak için :D
Bizde öyleydi aslında.
Ama dün ayakta sarılınca böyle bir olay oldu
dokunmayla tahrıs olmaz surtunmussunuz satalerce sız gecer bısı olmaz
aşk guzeldır
Tahriş demedim, tahrik dedim
Cevap
28Cevap
Bizde vajinanın kabaligini hissediyoruz ve bizde aziyoruz
Bizde eğer üstünüzde ki şey ince ise oranın sıcaklığını hissedebiliyoruz
Utanirsin fark ettigi icin. Ama eger sevgilinse fark etmesini ozellikle istersin. Onu ne jadar arzuladiginin gostergesidir
bizde oranın sıcaklığını hissedince hoşumuza gider tahrik olman normal
O anda hissedilen haz kelime ile anlatılmaz ki ancak yaşanır
Biz de bir hoş oluruz tabiki ama biz daha zor hissederiz eğer sert kot pantolon giymişseniz :)
Hiç ilişkiye girmadisa Kontrol etamaz kliniz fikriniz bacak arasi be kuzum :Ddddddd
Akliniz fikriniz dmiştm
aha çaktırmadan değdirdim... diye düşünüyoruz.
sen şimdi bunları yazarken bile tahrik oldum kız :)
bizde sizin memelerinizi hissedip tahrik oluyoz aynı yani. s. s
hissetmek mi :))
Boşalmasa iyi
Yok artık o kadarda değil :D
Pehh bakarken boşalan tipler gördüm ne dıyon
Oha çok itici olur ya.
Sapıkça bence :D
Sapıkça az kalır
Anormal bir sapık
sen yanıyorsun yakında bekaret gider :)
Cinsel ilişki düşünmüyorum.
Yani hayır
Ben de eski sevgilimde hissetmiştim küçücüktü bee
Küçücükse nasıl hissediliyor ki :D
Değiyodu ne biliyim o kalıba o kadarcık mı diye düşündüm yani
sevdiğinin yanında kalkmadan duramaz zaten :)
deler geçerim diye düşünüoz
Ben niye hissetmiyorumm lann :D
Sizin hissettiğinize benzer şeyler.
Siz kizlarmi hepinizmi yak erekte degilse
Bizde tahrik oluyoruz.
Hissedilmese kalkmaz ki sert lesme olmaz yani
Sertleştiği için mi hissedebildim ben?
Ewet seni arzula miş istemis seni
Sürtündüğü için sertleşir
Ah su erkekler. d
Çıplak olup içeri girmek isteği geliyor
bizde hissedin diye bastırıyoruz
Degdirttigimiziii :)
Kalktığı için mi hissettim yoksa normal halindeyken mi ki?
Valla o kadarini erkek arkadasina sor :Dd bu inik halimiydi diye :))
O inik haliyse, kalkık halini düşünemiyorum bile ahaha
Korktun dimi :Dd
biz hissetmiyoruz vajinanızı
Sıcaklık
olur öyle :D
Yat o zaman
ah bu erkekler :D
neler neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar