Üst komşu çok ses çıkartıyor yatak odasını sanki ortak kullanıyoruz uyarayım mi?

Yanlış anlaşılmak da istemem , saygısızlık yapmak da istemem

Üst komşu çok ses çıkartıyor yatak odasını sanki ortak kullanıyoruz uyarayım mi?
Cevapla