Kapıyı çalmadan daldılar eşimin kardeşi kaza yapmış o panikle düşünememişler onun üstü yoktu ama altı vardı benimde geceliğim üstümdeydi ama kollarımı boynuna dolamıştım yatakta beni öpüyordu o da aşırı utandım ben bida nasıl yüzlerine bakacağım
Güncellemeler
1 yıl
kızlarsoruyor kategoriyi cinsellik olarak değiştirir misiniz
Eşimle Odamızda Yakınlaştığımızda Ailemizden İki Kişi Odaya Girdi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Keyfi olan bişey değil hayatım suçlu yok.
Üzülme dert etme kafana takma. Eşinle başbaşa kaldığında dile getir ve seni rahatlatmasına mğsaade et geçer
Bu çok doğal bişey, karı kocasınız, istediğiniz zaman sevişme ve eks yapabilirsiniz, utanacak durum yok
kocan değilmi bişey olmaz sanki başkasıyla yakalanmışsın
Tamamda öyle görmeleri cok utandirdi artık aklımdan cikmaz
ya zaten tamamen çıplak değilmişsin sonuçta kocanla kendi evinde kendi yatağında ne var bunda, onlarda pat diye girmeyeceklerini bilmeleri lazım
O an dusunememisler haberi alınca bilmiyorum sonradan özür dilediler bide daha çok utandım
kocanla öpüşüyormuydun napıyordunuz tam o sırada ya da kocan okşuyormydu seni
Soruda yazıyor
çokta önemli bişey yapmıyormuşsunuz düşün birde içindeyken ya da sen üstünde zıplıyorken yakalasalardı nasıl olurdun
Onlar utansın. boş ver. herkes nasıl geldiğini biliyor dünyaya
🥹🥹
Sizinki de kaza olmuş zamanla unutulur düşünme eşin seni sonuçta
Gördüler artık biliyorlar kesin
Herkesin yaptığı bir şey şanslısınız ki çırılçıplak vaziyette görmemişler o yüzden gülüp geçerler
Takılma böyle şeylere rahat ol eşin sonuçta yabancı değil
Yav ne var bunda bişey olmaz öpüşüyorsun milllet çıplak yakalanıyor tam seks yaparken
şimdi biz napalım bu duruma gelip odaya dalanları mı mikelim😂😂
Sen normal olan şeyi yapıyormuşsun. Onların yaptığı anormal. Onlar utansın
Unutulur gider bence düşünme
Kimler girdi içeri
Annelerimiz
Unutursun bir aya hatırlamazsın
Gördüler mi seni biraz
Nasıl
Nasıl desem gecelikten3l detay gördü mü
Olan olmuş yapacak bişey yok
Olur öyle şeyler aynı evde bende annemleri çok gördüm
Normal şeyler bunlar
Karı kocanın odasına pat diye giren utansın
Daha kötü şekilde yakalananlar var 😊
Anartmayın yaaa kötü bir pozisyon yok
Sorun olmaz herkes yapıyor o işi
Ama şimdi yaptığımızı kesin biliyorlar gördüler moduna girdim
Orası eşlerin mahrem yeridir onun için kafana takma ama biraz dikkatli olun en azından çıplak ya da o işi yapar iken görmediler
Niye giriyorlar?
Yaziyor
Tamam da evli çift odasına girilir mi
Kaza haberi gelince panikle unutmuşlar kapıyı calmayi daldılar direkt o an
Evde panikle odaya girmek de ilginç. Yani burada sizin bir suçunuz yok
Heryerde sevismen
Pardon? Evimizde odamızda¿ Her yer dedigin yer bizim evimiz
Millet varken sevişme o zaman
Kapıyı kilitleyin
Hic böyle yapmazlardı o an dusunemedik
Ortak alanlar her sey okur evlisin utanma
Olsun nolcak nikahlı kocan sonuçta
Yinede öyle gördükleri için çok utandim yüzlerine bakamam artik
Kocan çıplakmıydı
Soruda yazıyor
He ym
Normal öyle şeyler
Olacak iş değil
neden utandin ki kocandir yaaa kac yasindasin