Tayt giyip sevdigini üzen kız için ne düşünürsünüz? (Resimli) ?
galeri12.uludagsozluk.com/.../...cegi_573374_m.jpg
oldukça ilgi çekici...
galeri12.uludagsozluk.com/.../...cegi_573374_m.jpg
oldukça ilgi çekici...
Tayt giymeninde bir olcusu var. Tayt giyicem diye orasını burasını acıga cıkaracaksa hic giymesin daha iyi akıl isi degil. Okadar cesit var. İlla dekolteli olsun diyorsa derili taytlar var bacaklarında dekolte olan. Ama boyle birsey giyiyorsa uzerine uzun bir triko giyse daha uygun olurdu. Zaten boyle bisey giyip sevdiginin sozunu dinlemiyorsa degmez.
Hımm
O resimdeki tayt degilki bildigin kulotlu corap. Ve cidden yakismiyo boyle. Sevgilim istemese giyerdim ama ustune uzun biseyle boylede bisi derse olay cikardi ✌
tayt giyer üstünede uzun bişe giyerse sıkıntı yok ama bu resimdeki gibi tayt giyerse kötü düşünürüm tokatı yapıştırırım ))
İki kişi kendi arasında halletsin diye düşünürüm karışmamak lazım.. Evet oldukça ilgi çekici..
Cevap
2Cevap
Kendi sorunları olduğunu düşünürüm.
Tayt kadar değeri yokmuş sevdiginin derim
=D...
Resimdekinin götü fırlayacak
Bu ne yha hsjaksha
sevdiginiz üzen kız modeli bırakmalımıyız bu tipleri sizce?
toplu mokoko :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar