AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Ayak üstü götürmüş seni :/
Hayır birlikte olmadık
Anladım başka şeyler yaptı O zaman bir daha böyle iddialara girme onunla :))
pislik ya, girer miyim öpmeyeceğim bile onu
Birde sözlüsüsün bunun evleneceği kızsın ben tek gecelik kıza bile böyle bir şey yapmam
hayat kadını muamelesi demiş biri yukarıda :/
Adam haklı
vallahi arayıp küfür edesim var :D
aman ne gülücüğü
Normaldir sinirden yanlış işaret koydun herhalde :) senden yüz buldu daha fazlasını ister dikkatli ol
aslaaa elimi bile tutamaz hayvan
Ya bide bakireymişsin bakire kızlar daha hassas oluyor böyle şeylere senin yerindd başka kız olsa belki bırakırdı neyse unutmaya çalış.
bırakmam onu cok seviyorum :(
Bırakma ama süründür biraz
kesinlikle pişman edicem
Hadi bakalım :)
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Ahahaha fırsat bu fırsat malı götüreyim demiş yani ama ulan bu kız daha önce bir yerine elletmemmiş ilk böyle olmamalıydı
sanki birseyin bedelini bedenimle ödemişim gibi hissettirdi, kendisi durmadı yeter dedim bir süre sonra yüzünü tutup. yanağımı falan öptü üzerimi düzeltti. baksana şu yazdıklarıma ne kadar aşağılayıcı :/
Onun yerinde ben olsam uzun süre yüzüne bakamazdım hem özrü kabahatinden büyük
hiç de bakamayacak gibi görünmüyor
Ben tek gece geçirdiğim kıza bile isteği dışında bir şey yapmadım bu arkadaşım savunalacak tarafı yok maalesef çocuklarının annesi olacak kişisin bunun isteğin dışında iyicene sürt burnunu bunun hatasınj anlasın
acaba terk ediyor gibi blöf mü yapsam :D
Buna ağır bir tepki koymazsan zaten demekki oda istiyormuş bugüne kadar yaptıkları afra tafraymış der
kıyamıyorum da :)
O sana kıymış ama hemde eline geçen ilk fırsatta :)
bence hırslanmış :/
Neyse sen bundan sonra dikkatli ol bu devirde babana bile güvenmeyeceksin zaman kötü :))
doğru :D
Bidahaki sefere kafanı pencereye sıkıştırsın...
Ne kadar basit ve değersiz insanlarsınız ya...
Cevap veresim gelmiyor:D
sevgılın senı sevmıyor sadece kullanıyor
o kadar da değil
okadar okadar
her söz tutulmaz tuzak kurmuş atlamışsın resmen
tuzak mı yok artık
sen aşırı iyi niyetli olduğundan farketmemişsin
İnsan sözlüsünü ormana nasıl götürür ya.
orman değil canım yolumuzun üzerinde sessiz bir yerdi
Sonuçta dışarıda bir yerde. Resmen fantazi hastası bence
manyak çıktı iyi mi
Valla bizde zamanında çok kişiyle böyle şeyler yaşadık fakat zorlama veya idda ile yapmadık karşı tarafta istedi sözlüme asla öyle birşey yapmazdım.
çıldırıcaaaam
Valla sayende eski günler geldi aklıma ;-)
En baştan iddaayı belirlemezsen böyle olur.
bir daha onunla kazı kazan bile oynamam
Haha bencede :)
Zararın, neresinden dönersen kar.
Ayrılamam ki cok seviyorum
O zaman serzenişte bulunma.
Eee sonuç hamilemisin?
Birlikte olmadık
Dicek cok şey var ama ben bişi demiyorum... susmalıyımmm... tıppp
Daha fazlası olur yakında.
hayır asla dokunmasın bana
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
niye aptal hissediyorsun
Kabul ettim çünki, istediğini yaptı
bunu normal birisiyle yapmıyorsun sözlünle yapıyorsun
haklısın ama bilmiyorum ilk kez boyle birşey yasıyorum
ilk defa yapıyorsun böyle şüphelere düşmen normal ama korkulacak bir şey yok yani. sonuçta sen hayır deseydin izin vermeseydin ileriye gitmezdi
birlikte olmadık ama bundan sonra öpmem dahii
birlikte olmadığınızı anladık o kadar da cahil değiliz. yani sende kaybetmeseydin iddiayı madem
çoğu kişi yanlış anlamış belirttim cahillikten bahsetmedim, kaybettik bir kere
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
alttan almış kırıldığını fark etmiş. gönlünü almak istemiş.
ne yapmam gerekir?
hatasının farkında gibi. yani çok üstüne gitmeye gerek yok diye düşünüyorum
bence de, uzatmayacağım tesekkur ederim
rica ederim
Gayet normal ya ne olck
Cok tuhaf hissediyorum :/
Yok ya ne olcak altına yatmadın ya sonucda
Öyle mi dersin
Zevk aldn mı Sn ona bak ya
tuhaftı, bilmiyorum
Emdimi sadece sni Sn istemyon mu svişmek
istemiyorum tabi ki
Ya tatlım bnda utanacak bsy yok sonucda sözlün o ilişki olamdgı srece sıkıntı olmaz hm onunda ihtiyacı var yni
ihityacını eliyle karsılasın tövbe estagfurullah :O
Nye rhatsz olyon ki ya Sn hı sn yapsan nlur ki cocga
asla
Haydi nye ya
evlenmeden birlikte olmam
Bnde brlik de ol demiyom ki sadece yapmak istedgni ypsn cock ya meme falan gster ellet okşasın
ya asla bitti artık gaflete dustum pişmanım
Amma inatcısın ha cimri seni
maleseff
Ama tatlı birine bnziyon kız Sn
hissettin heralde :)
Aynen ya tatlı sevimli kıza bnziyon rahatsz olduysan yazmam
sağolun yardımınız için, iyi geceler
By by
Devamini bekliyorum emege saygi +rep
hikaye değiiiiil !!!
Repini verdim sincap devam et
Namusun iddiası olmaz
Bilmiyorum belki evleneceğiz diye :/
Belki belki diye vermede
öpemez bile artık
Olması gereken bu zaten
haklısın, hayvan pislik bak topuğuna sıkıcam onun
Sikmazsan adam değilsin:)
arayıp küfür mü etsem :O
cosomak yaz mesaj at:)
cosomak ne demek?
Arap ada bir küfür:)
anlamaz o da :D
Anlamasın diye zaten:)
sevgi sözcüğü zanneder :D
Tobe ya:)
Neyse ben nöbete devM
iyi nobetler :D
Sol:)
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Uyanık biriymiş
Nasıl yani :/
gecede konustuk hala ayaktasın hiç uyumuyonmu:)
Hiç sorma hiç uyumadim stresten :) neden uyanık dedin soylemeyecek misin
Szna söylediği cümlelere baksana "gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni" demiş bir erkekle bu kadar eğilmez.:)
Bu eğilmek mi :) ohoo hep böyle romantik konuşur o :)
bılemıyorum artıkın
İlişkiye girdiniz mi peki😕
Hayır tabi ki yalnızca göğüslerim :/
Bence seni sevşeydi yapmazdi gerçekten yaptığı kötü birsey sen istemezken 😕
Zorla yapmadı tabi ki, ama iddiayı kaybettin bilmem ne bir sürü sey söyledi biraz baskı yaptı yani kabul ettim ben de :/
Kötü birsey malesef 😕
öpmeyeceğim bile artık :/
Bencede seni kullanmış 😕
sözlü dediğin kullanır mı ya :(
Bencede yakinda evlenceksiniz bide hep öyle hatırlar seni 😕
ama benı o hale kendisi getirdi :(
Neyse bence ayril 😕
çok seviyorum :/
Ama o seni seviyor mu 😕
sevmiyor mu?
Sevmiyor sevseydi nefsine sahip çıkıp hem seni rahatsız edicek hemde baskı oluşturcak davranislarda bulunmazdi bence 😕
ben napıcam
Bilmiyorum tatlım 😕
:(((((
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Oha tamam bu çocuk seni seviyor ne güzel yazmış beee😊
ahaha :D sevgilim ya :D ayırıyordun kız bizi :P
Banane ya ama yazık sana 😓
aaa neden :D
Yani off tamam hersey hallolmus işte ama bir daha böyle birşey yapma evlenene kadar bence hem senin yasin kaç kucuksun sen daha evlenmek için sözlunun yaşı kaç
o 22 ben 19 ama okuyoruz şu an :D evliliğe var daha ya :D
Hımm tamam kaç yıllık okuyorsun😊
5 yıllık :D hazırlık dahil :D 2. sınıftayım
Bölüm ne ve sozlunun bölümü ne 😂
ben hemşirelik o tıp :D
Tip ama bölüm ne ne olcak yani merak ediyorum 😁
şimdilik tıp okuyor bölüm için tusa girmesi gerekiyor :)
bölüm dediğin uzmanlık işte :)
Meslektaşım olabilir belki ilerde diye seettim tatlim😂😂
sen de mi tıptasın aa ne güzel :D
Evet 😁😁😁
volkan abi değil mi bu
üff
yani doğruysa yapacak bişey yok zaten... davası olmaz artık
sarılmam dahi ona artık
artık ne yaparsan yap olay bitmiş nasılsa
birlikte olmadık
eee
göğüslerim yalnızca
bir şey yok ozaman ne ciyaklayıp duruyorsun
ya ne demek birşey yok :O
ya çok uzayacak buradan istersen özelden yaz
maleseff
tamam da burada da uzayıp gitmesin ozaman
olur tabi sağolun
Gotune guvenip he r zikin altina girmicen derler
Ya birlikte olmadık
Allah senin gibileri çıkartmasın karşımıza!
Sevgılın adinin teki
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Cok karmaşık durum temkinli ol tedbirli ol biraz mesafeli davran bakalım gercekten sevıyor mu senı o bıseylerı yaşama ıstegı arzusunda belkı orda şans verseydın bırlıkte olma nokjtasına bıle gıdıcektı bu ıcınde yara etmıs onun
Evet mesajına cevap vermedim zaten, şu an uyuyordur uyaninca arar yine bulusmak için. Aglamak istemiyorum onunla görüşünce ama ben o geceden beri çok defa ağladım
zamanla kendisini ispatlamasını bekle ama bunu ona soyleme kendisi ugrassın seven ugrasır ne demek alkolun verdiği cesaretle sana tutar soyler belki sen zevkle yaparsın yaptığı dengesizlik
Hic gorusmesem mi, simdi o binbir şekilde alcak gönlümü biliyorum baksana adam mesaj atarken bile profesyonel
sana kalmış
Basitlik etmişsin
ikna oldum
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Valla hiç okuyamam :d
Keyfin bilir
Malsın
Ay yanlış oldu pardon canım ya:-)
Dişi hayvan
Sen devam et ben bölmeyi yanlış girdim
O zaman pardon :)
Bizde avmlerde yapıyoruz aile odasında genelde
trolll
ya hayır
pişman mısın
çok hem de
keşke yapmasaydın o zaman
uf keske :/
olan olmuş artık yapcak bişey yok
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
İlişkiye girdinizmi?
Hayır ya ayaküstü olacak iş mi :/
Neden olmasın. tamam ozaman sıkıntı yok evlenene kadar sakın ilişkiye girme.
İlk iliskimi ayaküstü yasayamam sanırım cok relax olmam gerekir. Peki haklısın tabi ki dokunmasin bana bir daha
Saygılar
sevgiler..
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Falan filan işte. Mazeret yazması açıklama yapması çok kolay.
Kafayı yiycem
Kafayı yiyecek bişiy yok. Sadece susacaksın. Bu kadar basit. Sus ve izle
Bugün görüştüğümüzde yabancı davranmam gerekir değil mi
Yani empati yapıyorum. Aynı şey benim başıma gelse onu doğduğuna pişman ederdim. Bir idda yu kazandım diye kocan da olsa bunu yapmaya hakkı yoktur.
Bak yine sinirlendim salak ya :/
tamam sakin ol. Saygılar
sevgiler...
yazık olmuş :S
Malesef :(
Kirli zevkler...
Onun kirli zevki
Iddaa fantazisi
Ne hoş dimi
Yasayan sizsiniz hosluguna karar verecek olanda
Berbattı
Neyse ayni hataya bir daha dusmeszin. Sonuc hayat tecrubelerden ibarettir
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Evlenecegi kadina fantazi uygulmasi biraz sacmaca ama gelecekte nasil bir adamla evlilik yapacagin konusunda sana fikir vermistir umarim
Verdi evet, malesef
Kolay gelsin size
Cok sagol
Mikti mi seni
Birlikte olmadık
fake l*n bunlar
Sikti yani
Hayır tabi ki
Göğsünle mi ilgilendi cocuk bayadir bu ani kolluyormus sende vermissin ama bence snein de gonlun varmış idaa ugruna yapilacak is değil
Evet göğüslerimle, nasıl anlatayım tuhaf bir baskı hissettim üzerimde sanki izin vermem gerekiyormus gibi gafletti belki de
Gafletti yaladi mincikladi hoşuna gitti seninde normal olarak yaptığın bence cok da yanlış değil sevgili arasinda olur ama belli iste sende istemissin soru anlamsiz
Ama sunu unutma erkek bir basladj mi bir daha durmaz istediginu alamadığında da verebilecek baska birine gider yani alismis kudurmustan kesinlikle beterdir
Bu yaptigimla beni aldatacak mi yani
Hayir senden daha fazlasini isticek ilk bir daha yapalim mi sonra baska yerlere uğrar felan iliskin hayırlı olsun yani
Ama evlilik düşünüyorsan kesin olur diyosan * et takma sevis gitsin
onu öpmeyeceğim bile artık
Insallah talebini greceklestirmezsen ayrilmaya kalkmaz cinsel duygular bazen beyine isler inşallah 1 seferden biseh olmaz
bak doluyorum arayıp kifir etcem şimdi he :/
küfür*
E sende istedin niye doluyon bak ciddiyin gelecek dusunuyorsan kesin olur diyosan kasma bile keyfine bak ama belli olmaz diosan pisman oldugunu nazikce boynunu bukerek sole bir daha olmasın
eminim ama dünyanın bin türlü hali var ayrıca evlenmeden birlikte olmam. evet elimi bile tutmasına izin vermem
El mi kalmis bacim neyse tekrar isteyince burdan bir arkadas demisti dersin selam olsun
el kalmamış evet, ağlıycammm
Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"
Yazik yav cocuga :D
ne demek yazııık :/
korkmus bir daha ellemez :D
korkmus mu bu şimdi?
Bacim komu kapandi yav uzatma iste cocuk ellesmez bir daha senij de canin isterse bir kere deilk hamleyi sen yap Mutlu olsun :D
bakalım, tesekkurler :)
Rica ederim konu sikti yaniiden nere geldi :D
aahhahaha :D hakikaten sen ne pislik herifmişsin ya ben o anın şokundan :/
E sende soruyu anlatamamissin arakdas dedin sonradan devamibi anlatmim dedin yardimci oldum hem elimden geldiği kadar :D
ya git hepiniz erkeksiniz işte :P
Ne cirkef bisey çıktın ya :D
işte o da beni böyle dizginlemeye çalışıyor demk ki :P
Senin de gonlun var naz yapion surunduruon cocugu kes :D
evlenelim hele :D
Evlendikten sonra icinden canavar cikacak gsahhah :Da
her türlü :/
ay yanlış ifade :P
ayrıl derim
sözlüm ya