• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cinsel Yaşam

Sözlümle iddiaya girdik ve kaybettim, dedigini yaptım hata mı ettim :(? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Sözlümle iddiaya girdik ve kaybettim, dedigini yaptım hata mı ettim :(?
Cevapla
Doğum Soruları Fal Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

18

Cevap

79

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Experiments
    Experiments Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ayak üstü götürmüş seni :/

    0
    28 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır birlikte olmadık

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Anladım başka şeyler yaptı O zaman bir daha böyle iddialara girme onunla :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      pislik ya, girer miyim öpmeyeceğim bile onu

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Birde sözlüsüsün bunun evleneceği kızsın ben tek gecelik kıza bile böyle bir şey yapmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayat kadını muamelesi demiş biri yukarıda :/

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Adam haklı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vallahi arayıp küfür edesim var :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aman ne gülücüğü

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Normaldir sinirden yanlış işaret koydun herhalde :) senden yüz buldu daha fazlasını ister dikkatli ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aslaaa elimi bile tutamaz hayvan

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Ya bide bakireymişsin bakire kızlar daha hassas oluyor böyle şeylere senin yerindd başka kız olsa belki bırakırdı neyse unutmaya çalış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bırakmam onu cok seviyorum :(

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Bırakma ama süründür biraz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesinlikle pişman edicem

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Hadi bakalım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Ahahaha fırsat bu fırsat malı götüreyim demiş yani ama ulan bu kız daha önce bir yerine elletmemmiş ilk böyle olmamalıydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanki birseyin bedelini bedenimle ödemişim gibi hissettirdi, kendisi durmadı yeter dedim bir süre sonra yüzünü tutup. yanağımı falan öptü üzerimi düzeltti. baksana şu yazdıklarıma ne kadar aşağılayıcı :/

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Onun yerinde ben olsam uzun süre yüzüne bakamazdım hem özrü kabahatinden büyük

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hiç de bakamayacak gibi görünmüyor

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Ben tek gece geçirdiğim kıza bile isteği dışında bir şey yapmadım bu arkadaşım savunalacak tarafı yok maalesef çocuklarının annesi olacak kişisin bunun isteğin dışında iyicene sürt burnunu bunun hatasınj anlasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acaba terk ediyor gibi blöf mü yapsam :D

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Buna ağır bir tepki koymazsan zaten demekki oda istiyormuş bugüne kadar yaptıkları afra tafraymış der

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kıyamıyorum da :)

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      O sana kıymış ama hemde eline geçen ilk fırsatta :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence hırslanmış :/

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Neyse sen bundan sonra dikkatli ol bu devirde babana bile güvenmeyeceksin zaman kötü :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğru :D

      Yorumla
  • themarmarasea
    themarmarasea Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bidahaki sefere kafanı pencereye sıkıştırsın...

    0
    0 Yorumla
  • mosfet
    mosfet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne kadar basit ve değersiz insanlarsınız ya...

    1
    0 Yorumla
  • yüksekdozdahaz
    yüksekdozdahaz Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Cevap veresim gelmiyor:D

    1
    0 Yorumla
  • Quax_
    Quax_ Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    sevgılın senı sevmıyor sadece kullanıyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o kadar da değil

      Yorumla
    • Quax_
      Quax_
      +1 yıl

      okadar okadar

      Yorumla
  • mamuli
    mamuli Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl

    her söz tutulmaz tuzak kurmuş atlamışsın resmen

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tuzak mı yok artık

      Yorumla
    • mamuli
      mamuli
      +1 yıl

      sen aşırı iyi niyetli olduğundan farketmemişsin

      Yorumla
  • yunuska
    yunuska Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    İnsan sözlüsünü ormana nasıl götürür ya.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      orman değil canım yolumuzun üzerinde sessiz bir yerdi

      Yorumla
    • yunuska
      yunuska
      +1 yıl

      Sonuçta dışarıda bir yerde. Resmen fantazi hastası bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      manyak çıktı iyi mi

      Yorumla
    • yunuska
      yunuska
      +1 yıl

      Valla bizde zamanında çok kişiyle böyle şeyler yaşadık fakat zorlama veya idda ile yapmadık karşı tarafta istedi sözlüme asla öyle birşey yapmazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çıldırıcaaaam

      Yorumla
    • yunuska
      yunuska
      +1 yıl

      Valla sayende eski günler geldi aklıma ;-)

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    En baştan iddaayı belirlemezsen böyle olur.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir daha onunla kazı kazan bile oynamam

      Yorumla
    • ByToRo
      ByToRo
      +1 yıl

      Haha bencede :)

      Yorumla
  • prison_break
    prison_break Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Zararın, neresinden dönersen kar.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrılamam ki cok seviyorum

      Yorumla
    • prison_break
      prison_break
      +1 yıl

      O zaman serzenişte bulunma.

      Yorumla
  • Xplus_
    Xplus_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Eee sonuç hamilemisin?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birlikte olmadık

      Yorumla
    • Xplus_
      Xplus_
      +1 yıl

      Dicek cok şey var ama ben bişi demiyorum... susmalıyımmm... tıppp

      Yorumla
  • LastFarfan39
    LastFarfan39 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Daha fazlası olur yakında.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır asla dokunmasın bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
  • Adonissoyadiniz
    Adonissoyadiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    niye aptal hissediyorsun

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kabul ettim çünki, istediğini yaptı

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      bunu normal birisiyle yapmıyorsun sözlünle yapıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısın ama bilmiyorum ilk kez boyle birşey yasıyorum

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      ilk defa yapıyorsun böyle şüphelere düşmen normal ama korkulacak bir şey yok yani. sonuçta sen hayır deseydin izin vermeseydin ileriye gitmezdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      birlikte olmadık ama bundan sonra öpmem dahii

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      birlikte olmadığınızı anladık o kadar da cahil değiliz. yani sende kaybetmeseydin iddiayı madem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çoğu kişi yanlış anlamış belirttim cahillikten bahsetmedim, kaybettik bir kere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      alttan almış kırıldığını fark etmiş. gönlünü almak istemiş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne yapmam gerekir?

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      hatasının farkında gibi. yani çok üstüne gitmeye gerek yok diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence de, uzatmayacağım tesekkur ederim

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
  • Konıkrekor
    Konıkrekor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Gayet normal ya ne olck

    0
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok tuhaf hissediyorum :/

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Yok ya ne olcak altına yatmadın ya sonucda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle mi dersin

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Zevk aldn mı Sn ona bak ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tuhaftı, bilmiyorum

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Emdimi sadece sni Sn istemyon mu svişmek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      istemiyorum tabi ki

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Ya tatlım bnda utanacak bsy yok sonucda sözlün o ilişki olamdgı srece sıkıntı olmaz hm onunda ihtiyacı var yni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ihityacını eliyle karsılasın tövbe estagfurullah :O

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Nye rhatsz olyon ki ya Sn hı sn yapsan nlur ki cocga

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      asla

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Haydi nye ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evlenmeden birlikte olmam

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Bnde brlik de ol demiyom ki sadece yapmak istedgni ypsn cock ya meme falan gster ellet okşasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya asla bitti artık gaflete dustum pişmanım

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Amma inatcısın ha cimri seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      maleseff

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Ama tatlı birine bnziyon kız Sn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hissettin heralde :)

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      Aynen ya tatlı sevimli kıza bnziyon rahatsz olduysan yazmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolun yardımınız için, iyi geceler

      Yorumla
    • Konıkrekor
      Konıkrekor
      +1 yıl

      By by

      Yorumla
  • EhliyetsizPilot
    EhliyetsizPilot Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Devamini bekliyorum emege saygi +rep

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hikaye değiiiiil !!!

      Yorumla
    • EhliyetsizPilot
      EhliyetsizPilot
      +1 yıl

      Repini verdim sincap devam et

      Yorumla
  • sancez26
    sancez26 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Namusun iddiası olmaz

    1
    25 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum belki evleneceğiz diye :/

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Belki belki diye vermede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öpemez bile artık

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Olması gereken bu zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısın, hayvan pislik bak topuğuna sıkıcam onun

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Sikmazsan adam değilsin:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      arayıp küfür mü etsem :O

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      cosomak yaz mesaj at:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cosomak ne demek?

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Arap ada bir küfür:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamaz o da :D

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Anlamasın diye zaten:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgi sözcüğü zanneder :D

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Tobe ya:)

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Neyse ben nöbete devM

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi nobetler :D

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Sol:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Uyanık biriymiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani :/

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      gecede konustuk hala ayaktasın hiç uyumuyonmu:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç sorma hiç uyumadim stresten :) neden uyanık dedin soylemeyecek misin

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      Szna söylediği cümlelere baksana "gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni" demiş bir erkekle bu kadar eğilmez.:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu eğilmek mi :) ohoo hep böyle romantik konuşur o :)

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      bılemıyorum artıkın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İlişkiye girdiniz mi peki😕

    0
    34 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır tabi ki yalnızca göğüslerim :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence seni sevşeydi yapmazdi gerçekten yaptığı kötü birsey sen istemezken 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zorla yapmadı tabi ki, ama iddiayı kaybettin bilmem ne bir sürü sey söyledi biraz baskı yaptı yani kabul ettim ben de :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kötü birsey malesef 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öpmeyeceğim bile artık :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencede seni kullanmış 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sözlü dediğin kullanır mı ya :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencede yakinda evlenceksiniz bide hep öyle hatırlar seni 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ama benı o hale kendisi getirdi :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse bence ayril 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok seviyorum :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama o seni seviyor mu 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevmiyor mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevmiyor sevseydi nefsine sahip çıkıp hem seni rahatsız edicek hemde baskı oluşturcak davranislarda bulunmazdi bence 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben napıcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum tatlım 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :(((((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oha tamam bu çocuk seni seviyor ne güzel yazmış beee😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahaha :D sevgilim ya :D ayırıyordun kız bizi :P

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Banane ya ama yazık sana 😓

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aaa neden :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani off tamam hersey hallolmus işte ama bir daha böyle birşey yapma evlenene kadar bence hem senin yasin kaç kucuksun sen daha evlenmek için sözlunun yaşı kaç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o 22 ben 19 ama okuyoruz şu an :D evliliğe var daha ya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hımm tamam kaç yıllık okuyorsun😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      5 yıllık :D hazırlık dahil :D 2. sınıftayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bölüm ne ve sozlunun bölümü ne 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben hemşirelik o tıp :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tip ama bölüm ne ne olcak yani merak ediyorum 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şimdilik tıp okuyor bölüm için tusa girmesi gerekiyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bölüm dediğin uzmanlık işte :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Meslektaşım olabilir belki ilerde diye seettim tatlim😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen de mi tıptasın aa ne güzel :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet 😁😁😁

      Yorumla
  • gladyatör42
    gladyatör42 Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    volkan abi değil mi bu

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      üff

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      yani doğruysa yapacak bişey yok zaten... davası olmaz artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sarılmam dahi ona artık

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      artık ne yaparsan yap olay bitmiş nasılsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      birlikte olmadık

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      eee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      göğüslerim yalnızca

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      bir şey yok ozaman ne ciyaklayıp duruyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya ne demek birşey yok :O

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      ya çok uzayacak buradan istersen özelden yaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      maleseff

      Yorumla
    • gladyatör42
      gladyatör42
      +1 yıl

      tamam da burada da uzayıp gitmesin ozaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur tabi sağolun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gotune guvenip he r zikin altina girmicen derler

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya birlikte olmadık

      Yorumla
  • thescorpion
    thescorpion Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Allah senin gibileri çıkartmasın karşımıza!

    0
    0 Yorumla
  • Legendaryyy
    Legendaryyy Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Sevgılın adinin teki

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Legendaryyy
      Legendaryyy
      +1 yıl

      Cok karmaşık durum temkinli ol tedbirli ol biraz mesafeli davran bakalım gercekten sevıyor mu senı o bıseylerı yaşama ıstegı arzusunda belkı orda şans verseydın bırlıkte olma nokjtasına bıle gıdıcektı bu ıcınde yara etmıs onun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet mesajına cevap vermedim zaten, şu an uyuyordur uyaninca arar yine bulusmak için. Aglamak istemiyorum onunla görüşünce ama ben o geceden beri çok defa ağladım

      Yorumla
    • Legendaryyy
      Legendaryyy
      +1 yıl

      zamanla kendisini ispatlamasını bekle ama bunu ona soyleme kendisi ugrassın seven ugrasır ne demek alkolun verdiği cesaretle sana tutar soyler belki sen zevkle yaparsın yaptığı dengesizlik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hic gorusmesem mi, simdi o binbir şekilde alcak gönlümü biliyorum baksana adam mesaj atarken bile profesyonel

      Yorumla
    • Legendaryyy
      Legendaryyy
      +1 yıl

      sana kalmış

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Basitlik etmişsin

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ikna oldum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Nutabella
      Nutabella
      +1 yıl

      Valla hiç okuyamam :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keyfin bilir

      Yorumla
  • meryemelegim22
    meryemelegim22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Malsın

    2
    4 Yorumla
    • meryemelegim22
      meryemelegim22
      +1 yıl

      Ay yanlış oldu pardon canım ya:-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dişi hayvan

      Yorumla
    • meryemelegim22
      meryemelegim22
      +1 yıl

      Sen devam et ben bölmeyi yanlış girdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman pardon :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bizde avmlerde yapıyoruz aile odasında genelde

    0
    0 Yorumla
  • 34efsane
    34efsane Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    trolll

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya hayır

      Yorumla
  • ali_1993
    ali_1993 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    pişman mısın

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok hem de

      Yorumla
    • ali_1993
      ali_1993
      +1 yıl

      keşke yapmasaydın o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      uf keske :/

      Yorumla
    • ali_1993
      ali_1993
      +1 yıl

      olan olmuş artık yapcak bişey yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
  • Aates
    Aates Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 325 cevap paylaştı.

    İlişkiye girdinizmi?

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır ya ayaküstü olacak iş mi :/

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      Neden olmasın. tamam ozaman sıkıntı yok evlenene kadar sakın ilişkiye girme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk iliskimi ayaküstü yasayamam sanırım cok relax olmam gerekir. Peki haklısın tabi ki dokunmasin bana bir daha

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      Saygılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgiler..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      Falan filan işte. Mazeret yazması açıklama yapması çok kolay.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafayı yiycem

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      Kafayı yiyecek bişiy yok. Sadece susacaksın. Bu kadar basit. Sus ve izle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bugün görüştüğümüzde yabancı davranmam gerekir değil mi

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      Yani empati yapıyorum. Aynı şey benim başıma gelse onu doğduğuna pişman ederdim. Bir idda yu kazandım diye kocan da olsa bunu yapmaya hakkı yoktur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak yine sinirlendim salak ya :/

      Yorumla
    • Aates
      Aates
      +1 yıl

      tamam sakin ol. Saygılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgiler...

      Yorumla
  • gokhan389
    gokhan389 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    yazık olmuş :S

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Malesef :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kirli zevkler...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun kirli zevki

      Yorumla
  • SLayers
    SLayers Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Iddaa fantazisi

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne hoş dimi

      Yorumla
    • SLayers
      SLayers
      +1 yıl

      Yasayan sizsiniz hosluguna karar verecek olanda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Berbattı

      Yorumla
    • SLayers
      SLayers
      +1 yıl

      Neyse ayni hataya bir daha dusmeszin. Sonuc hayat tecrubelerden ibarettir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • SLayers
      SLayers
      +1 yıl

      Evlenecegi kadina fantazi uygulmasi biraz sacmaca ama gelecekte nasil bir adamla evlilik yapacagin konusunda sana fikir vermistir umarim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Verdi evet, malesef

      Yorumla
    • SLayers
      SLayers
      +1 yıl

      Kolay gelsin size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok sagol

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Mikti mi seni

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birlikte olmadık

      Yorumla
  • thelimm
    thelimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    fake l*n bunlar

    0
    0 Yorumla
  • -Peace_
    -Peace_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Sikti yani

    2
    34 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Hayır tabi ki

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Göğsünle mi ilgilendi cocuk bayadir bu ani kolluyormus sende vermissin ama bence snein de gonlun varmış idaa ugruna yapilacak is değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet göğüslerimle, nasıl anlatayım tuhaf bir baskı hissettim üzerimde sanki izin vermem gerekiyormus gibi gafletti belki de

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Gafletti yaladi mincikladi hoşuna gitti seninde normal olarak yaptığın bence cok da yanlış değil sevgili arasinda olur ama belli iste sende istemissin soru anlamsiz

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Ama sunu unutma erkek bir basladj mi bir daha durmaz istediginu alamadığında da verebilecek baska birine gider yani alismis kudurmustan kesinlikle beterdir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu yaptigimla beni aldatacak mi yani

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Hayir senden daha fazlasini isticek ilk bir daha yapalim mi sonra baska yerlere uğrar felan iliskin hayırlı olsun yani

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Ama evlilik düşünüyorsan kesin olur diyosan * et takma sevis gitsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onu öpmeyeceğim bile artık

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Insallah talebini greceklestirmezsen ayrilmaya kalkmaz cinsel duygular bazen beyine isler inşallah 1 seferden biseh olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bak doluyorum arayıp kifir etcem şimdi he :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      küfür*

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      E sende istedin niye doluyon bak ciddiyin gelecek dusunuyorsan kesin olur diyosan kasma bile keyfine bak ama belli olmaz diosan pisman oldugunu nazikce boynunu bukerek sole bir daha olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eminim ama dünyanın bin türlü hali var ayrıca evlenmeden birlikte olmam. evet elimi bile tutmasına izin vermem

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      El mi kalmis bacim neyse tekrar isteyince burdan bir arkadas demisti dersin selam olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      el kalmamış evet, ağlıycammm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradım onu, kendimi çok kötü hissettirdiğini, değersiz hissettirdiğini söyledim. Kuytu bir köşede iddia bahanesiyle bu tip şeyler yaşayacak kadar değersiz miyim ben senin gözünde dedim. Seni arzulamak suç mu yani dedi. Araba kapısına yaslayarak mı arzuladığına ulaşıyorsun, senin tarzın bu mu? Evlendigimizde de hayat kadını gibi mi hissettireceksin bana kendimi dedim sinirlendim kapattım yüzüne. Aradı açmadım sonra mesaj atmış aynen bunları yazmış ; "Ne kadar da büyütüyorsun ya, kullandığın laflara bak hayat kadını bilmem ne. tecavüz mü ettim sana dövdüm mü hakaret mi ettim. Sözlümsün sen benim, gelecekteki karımsın büyütme ne olur. Tamam kabul belki yanlış bir yol tercih ettim ama biraz da alkolün etkisiyle fırsat bu fırsat diye hissettim. Bilmiyorum belki de normal sartlarda kendine dokundurtmadıgından kaynaklanabilir bu durum. Sen gözümün önünde öylece duruyorsun. bu kadar benimken, bir o kadar da değilsin. Daha fazla sabredemedim diyelim, eğer bu kadar kırıcı bir durumsa senin için özür dilerim bir daha istegin dışında birsey yasamayız ama yaşadığımız şeyi büyütmek yerine belki biraz tadına varsaydın farklı düşünürdün :) anlaşıldı küçük hanım benim sizi istedigim kadar siz beni istemiyorsunuz katı kurallarınız düğünümüze kadar elimizi kolumuzu bağlayacak. Hay hay öyle olsun, yeter ki gözlerimin içine gülümsemenden mahrum etme beni. seni cok seviyorum yarın yüzyüze görüşürüz, bir duş al kendine gel agresif güzel öpüldün :*"

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Yazik yav cocuga :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne demek yazııık :/

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      korkmus bir daha ellemez :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      korkmus mu bu şimdi?

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Bacim komu kapandi yav uzatma iste cocuk ellesmez bir daha senij de canin isterse bir kere deilk hamleyi sen yap Mutlu olsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bakalım, tesekkurler :)

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Rica ederim konu sikti yaniiden nere geldi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aahhahaha :D hakikaten sen ne pislik herifmişsin ya ben o anın şokundan :/

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      E sende soruyu anlatamamissin arakdas dedin sonradan devamibi anlatmim dedin yardimci oldum hem elimden geldiği kadar :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya git hepiniz erkeksiniz işte :P

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Ne cirkef bisey çıktın ya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işte o da beni böyle dizginlemeye çalışıyor demk ki :P

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Senin de gonlun var naz yapion surunduruon cocugu kes :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evlenelim hele :D

      Yorumla
    • -Peace_
      -Peace_
      +1 yıl

      Evlendikten sonra icinden canavar cikacak gsahhah :Da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      her türlü :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ay yanlış ifade :P

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ayrıl derim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sözlüm ya

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sözlümle iddiaya girdik ve kaybettim, dedigini yaptım hata mı ettim :(?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yanlislikla kizligimi bozdum? 20 cevap verildi
Yanlışlıkla Bekaretimi bozduk? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨