Sözlümle iddiaya girdik ve kaybettim, dedigini yaptım hata mı ettim :(?

Bir konuda iddiaya gitmiştik ve ben kaybettim. Kim kazanırsa istediği birseyi yapabilecekti. Neyse iddiayı kaybettiğim akşam arkadaşımızın doğumgünüydü, zaten iddia da o aksamla ilgiliydi. Arabaya bindik dönecegimizi zannederken arabayı sessiz bir yere çekti. Arabadan inmemi söyledi, ne oluyor dedim. İddiayı kaybettin dedi. O da indi benimle birlkte ve arabanın arka kapısına yasladı. Elbisemin göğüs kısmından başlayan bir femuar vardı, açmak istedi. Ne yapıyorsun dedim, sözünden donecek misin dedi. Neyse biraz daha konuştuktan sonra beni güc bela ikna etti ve fermuarı göbegime kadar açtı orda. 5 dk falan sürdü ayrıntıya girmeyecegim anlamıssınızdır. Yeter dedim, bindik gittik. O cok mutluydu arkadaşlar ama ben kac gündür aptal gibiyim. Siz benim yerimde olsanız buna izin verir miydiniz? Hatalı mıyım? :( Hikaye falan değil bu millet tamamiyle gerçek, kalemim kuvvetlidir 2 kelimeyle anlatamıyorum olayları o nedenle biraz ayrıntılı oldu.
Sözlümle iddiaya girdik ve kaybettim, dedigini yaptım hata mı ettim :(?
Cevapla