Neredeyse her gun durtulerim harekete geciyor ve klitorisime degen en ufak bir baskıda islaniyorum. Mast yapiyorum
Neden bu kadat istekliyim?
Neden bu kadat istekliyim?
Hormonlar iyi çalışıyor demek ki:)
Standardın dışında farklı yöntemler denersen daha çok zevk alırsın. Etkisi de daha uzun sürer..
hormonların güzel çalışıyo anlaşılan. ama asıl önemlisi demekki bayadır gerçeğinden uzaksın ondan olabilir.
senin kadar olmasam da var yani biraz dediğinden
Cevap
23Cevap
demek benim dişi halimde varmış devam benim soruma cevap verde seni en iyi seçeyim devam et canım onun yeri başka
mast. çok alışma.
sonrasında cinsellikten soğuyabilirsin.
mast. pisikolojik olarak egoyu güçlendiriyor bence.
Mast doyum vermez. Seks yaparsan kurtulursun. Daha az yaparsın
ne olacak ver coskuyu sende her seferınde ne olmus yanı mahrum bırakma o zevkten kendını guzelım :)
libidon yüksek isteğin fazla normaldir. kendine stres yapmamalısın.
Ergenken hergün 5-6 defa yapardım.. bir zararını görmedim.. İhtiyacım olmadığı halde hala nadiren (birkaç ayda bir) zevk için yaptığım oluyo.
istek iyidir rahatla gitsin
Bakireysen yanıyorsun :S
Yaniyorum..
Seninkinin içine sokmak istemem yakarsın adamı :/
Çaresini bulursan banada yazsana ya
olur öyle arada. çok şaapma
Güzel cevap olmuş ^^ güldürdü bro.
Bu aralar benim de öyle ama kendimi tutuyorum
sıkı bir kot değdiğinde de mi
Evet..
25 yıllık abazayım ama senin gibisini görmedim yani:)
:))
değen olmayacak yani :)
bence normal. ben de her gun istekliyim
Hormonsal :) bende de öyle, çünki :)
babanı su parasından batırırsın sen
Acsin ac
Abazasinnnb dindirmenlazmm :)
kimse doyurmamış seni ondan
Oha o kadarı da fazla
Doğanın kanunu.
Bendede aynıı :))
eyvah eyvah bunu yapmıycaktın.
mesaj patlaması seni bekliyor. :):):)
Yazık sana))
Yaşın kaç?
Yasin gelmis artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar