Kimi seçsem bilemedim, çok "olay" bi' cevap gelmedi. =//
Öpmek ve de öpülmek.. En çok nerenizden öpülmekten hoşlanırsınız?
Kimi seçsem bilemedim, çok "olay" bi' cevap gelmedi. =//
Şu yaşa geldim ama duygusallık olarak kimse beni annem gibi öpmedi. Ya da ben izin vermedim vermem de iç güdüsel olarak annem beni ne zaman öpmek istese hep ensemi yaklaştırmışımdır :) huylanmak falan değil hani bence insanın kokusunu en iyi oradan alabilirsin gibi bende. Ama bu tamamen iç güdüsel. Bunu hiçbir kız arkadaşımla da paylaşmadım paylaşmam da :) annemin bendeki özlemlerini gidermesinin en güzel yolu. Gelelim diğer cevaba huylanma olarak boğazımın biraz daha aşağı kısmı. En huylandığım ve tek gıdık aldığım yerdir. Birisi orayı öpmeye çalışsa nefesim kesilir :) ama bu zayıf yönüm bunu da söylemedim hiçbir kıza :))
Söylemene gerek yok..
Genelde erkeklerin hassas yeri boyunları zati.
Annenle ilgili kısım iyiymiş bu arada. Hürmetler.
bir daha okursan neden söylememe gerek duyduğumu anlarsın ha ben seni yormıyım boynum demedim. Boğazımın alt kısmı dedim boğazımla göğüs arasında kalan kısmı sen boyun olarak algılıyorsun orası boynum değil:d
Bahsettiğim kısım çene altından başlıyordu..
Senin bahsini değil benim bahsimi tartışıyoruz ben burada ne çene de. Ne de boyun dan bahsetmedim. boyun çenede başlar kürek kemiği hizalarında biter. Herkes aynı boyundan hoşlanmıyordur belki he:d o eksiyi de alll:d neyse anladın sen onu ;)
Ben sana -vermemiştim..
Annenin lafının geçtiği bir yazıda küfrü dillendirmen bile kaliteni yerin dibine geçirdi yalnız...
Bu kaba tavırlarına rağmen annenin hatrına +nı veriyorum. Çekilebilirsin.
Tavrım seni ilgilendirmez. Bende annemin hatrına yazmadım devamını. Sana bunu hak ettiren şey boyun bölgesinin neresi olduğunu öğrenememişsin. Bilmiyosun ve iddiana devam ediyorsun:d Artına ihtiyacım yok. Çekilmek derken bence sen az geri dur.
https://i.hizliresim.com/RbQypG.jpg
Ahh, LYS biyolojide 30/29 yapan biri olarak seninle insan anatomisini tartışma gereği görmüyorum.
İnanmak istediğin neyse ona inan, aksi tamamen vakit kaybı olurdu..
Gizliden atıp tutmak çok kolay olsa gerek..
Senden korktuğum için gizlenmedim merak etme :) resmi kontrol et ey gözleri görmeyen :) boyun neresiymiş bir daha bak :) ayrıca zeka dediğimiz şey öyle lys sonuçlarıyla belli olsa keşke :) keşke biraz daha zeki olup bunu yazmasaydın :) ama biz bilmeyince 30/29 demek çok kolay olsa gerek:d gerçi inanmadım da değil devreler fena yanmış:d
Bkz:Çene altından başlayan kısım yazmıştım sanırım..
Bkz:Link..
Sizin ya gözler bozuk, ya da Türkçe yi pek anlamıyorsunuz..
Zeka değil, bilmek ve bilmemek üzerine yürüyen bir tartışmaydı bu..
Lys, zeka değil, bilgi ölçen bi' sınav.. Aksini iddia da etmedim sanırım...
Siz daha olayı tam kavrayamamışsınız anlaşılan.
Orhan Gencebay desem, Orhan Bencegay anlamaya devam edeceksiniz belli..
Ahh, beni engelleyin mümkünse, doğru ya, benim seviyeme inemezsiniz.
Yahu sen ne kadar çok olmayan şeyi laf arasına soktun? Banane senin bilginden? Ben sana bilgisizlikle ilgili birşey söylemedim sen konuyu nereden nereye getirdin. Senin neyi nasıl anladığın belli sabahtır boyun boyun diye tutturmuş gidiyorsun. Bak ufaklık resmi aç o boyun kısmına bak ha işte o kısım varya:dd he işte ben o kısmı kastetmedim sen anlamıyorsun bak tümör bezi diyor ya hani :) görebildin mi :) ben orayı kastettim sendeki boyun yediklerine bağlı olarak fazla büyümüş olabilir :) şimdi bilgilerini de al git :) ama senn hala ve hala irdelemeye sana biyolojiyi de öğretenlere:d neyse Allah rızası için bana boyun deme. Zor da olsa anladığını ümit ediyorum. Senin seviyene inememe konusunu da haklı olduğun tek söz olarak görüyorum.
Bak şimdi bebek..
Senin frekansın çol farklı yerden geçiyor, ne kadar uğraşsan da bana zorla kendi fikrini kabul ettiremezsin.
Ve, bu olay fazla uzadı..
Lanet olsun, cevabını yazdın, + nı da aldın.. EİG mü istiyorsun, niye bu kadar ısrarla tuhaf çabalar içine giriyorsun belli değil.
Engeli bas, ve daha da karşıma çıkma.. Yoksa her an kusabilirim.
Hamileyken ne yiyor bu kadınlar...
hiç biyerimden öpülmediğim için bilmiyorum
Biri seni öpsün.
biri beni öpsün hadi :)
Boynumun öpülmesinden dokunulmasından nefret ederim abi gülemiyom ayıp olmadın diye kaçamıyom iki saat nefesimi tutup kendimi sıkıyom xkdkkx
Ama elmacık kemiği ve burnumun öpülmesini severim
Karşımdaki kişinin de kişinin de köprücük kemiğini öpmeyi severin
Demek burundan sevenlerdensin sen de..
Kişiliğin cazgır ama aynı zamanda tatlı olmalı..
Yummy
Öyle mi oluyomuş -,- :D
Değilim diyemezsin.
Öpmeyi öpülmeyi sevmem annem bile öpse yanağımdan filan silerim yikarım yüzümü sevmiyorum ben >_<
Huylu seni.
Cevap
61Cevap
orası burası yok benim için beni sevsin sevdiveğim gelsin alnımdan öpsün başka da bişeye gerek yok...
Pekala prenses.
En sevdiğim alnımdan öpmesi zaten kolay kolay huylanan ici gıcıklanan biri değilim maleseff :))
Sana çok değer verdiğini hissettiriyor değil mi..
Dünyada ki en özel kadin benmisim gibii hissediyorum..
Ahh, biliyorum nasıl hissettiğinizi..
Sana da söyletmek istedim..
Gayet iyi yaptin erkeklere tavsiye olsun burdan seviyosaniz alnindan opun abicim
O kadar.
ben boyundan öpmeyı severım o da saclarımdan ufakca opmeli bence
Saç.. hmm..
Çpek hissedemezsin ama.
evet ben çok hıssetmem ama onu boynundan operken zaten hıssedıyo olurum :)
Boynumdan acayip etkileniyorum. Bide kulak memesinin arasında çene ile kafanın birleştiği noktaya denk gelen o boşluk delirtiyor beni😊
İyi delirmeler,
Tamam sapikca ama sende kabul etki butun erkekler en cok onun opulmesine dayanamazlar yani en hasas yer ne yapalim bizmi yaptik onu en hassas
Onun dışında yok mu yani bra..
Onun disinda boyun
Bilindik
neresi olduğundan çok kimin öptüğü de önemli. sevdiğin öpüyorsa sana yakın olması bile yetiyor istediği yerden öpsün:)
İyi dedin velet.
Alınma, benim tarzım bu.
Kimin öptüğüne yere ve zaman göre değişir bu. Özlemle sarılıp öpersin içine çekersin kokusunu, hani kokulu öpücük derler ya, özlemini ciğerlerinde hissedersin. Arzuyla sarılıp öpersin, genelde boyuna gider dudaklar, sıcaklığını hissedersin.
Hım hım hımm.
Yup.
what :)
Erkekleri bilmem ama kızlar genelde boynundan öpülmeyi severler
Kız erkek klasik boyun zati.
Erkeğin kadında öpüpte hoşlanmadığı yer yoktur sanırım öpülme konusuna görünce omuzlarımdan öpmesi hoşuma gider.
Farklı bi' cevap.
klaklarım ve boynumdan opulurken gulmeden duramıyorum arkadas
yapma da dıyemıyorum kırmak ıstemıorum ama cok komık oluyor :D
Komik olan ne
gıdıklanıyorum
kız arkadasımı kıramıorum da ama o da bılerek yapıo ^.^
İyi mıncırmalar kız arkadaşına
tmmm iletirim ^.^
Belimden öpsün,
sonra... elimin avuç icini öpsün
tenimi koklamayı unutmasın...
El avuç içi.
Hiç öpen oldumu senin..
Opsun diyorum
Sence :)
Olmamış.
Sevgiyle aşkla geldiğini hissettiysem her türlü öpücükten hoşlanırım ki..
Karnımın Yan Taraflarında Öpmesinlerde Nerden Olursa Olsun :)
Gıdıklanıyorsun sanırım.
Neden be.
Alışırsın.
Ehh, peki madem.
Neyleyim öpücüğü, beni öpecek biri yokken.. İşin esprisi bir yana. Sevdiğim insanın, boynunu öpmek çok hoşuma gider. Ellerini de unutmuyorum tabii.
Tamam.
Rica ediyorum gider misiniz?
Ahh, çoktan defolup gittim.
Çok teşekkür ederim. Çok anlayışlısınız demek isterdim ama diyemiyorum.
Ehh, hiç zahmet etme madem.
Öpmeyi öpülmeyi küçüklüğümden beri sevmem isterse sevgilim olsun, küçükken biri öptüğünde hemen yanağımı silerdim :)
Huylulardansın demek.
huylu değilim ama öpkem ne tükürüklü tükürüklü ya gereksiz :D
Genelde alnınından öpmeyi severim sevdiğim kişinin ben öpülmekten hoşlanmam içten bir sarılma hepsinin yerini doldurur ;)
Cok ciddi ki ayaga kalkıp ceketimin dügmelerini ilikledim:-) :-)
Ahh, iyi ettin.
kolumdan ve omuzumdan öpülmesi çok hoş oluyo, sonuçta en çok çalışan kaslar mükafatı hakediyo
Öptürmem kendimi karıma saklıyorum pislik kadın bendeni haram :))))
Dudaklarımdan. En sevdiğim yer. Hissetmeliyim dudaklarını. Boyun vs de var ama en güzeli dudaklardır.
Ruj, parlatıcı vs rahatsızlık veriyor mu erkeklere, merak etmişimdir..
Ben rahatsız oluyorum, yapış yapış.
Centilmenmi dedin😊 yanağa nefesi değdirerek derinden bir öpücük
Ellerinden de öp o zaman Cent.
Ama üstünden değil, ellerinin içinden, yumuşak olan kısmın üstüne küçük bir öpücük kondur.
Onu her zaman yapıyorum 😉😊
Yalancı.
Benden başka yapanı görmedim.
Yapıyorsan bile kesin benden çaldın fikri.
Hah!
Biz bu işin ithalatını ihracatını yeri geliyo imalatını yapıyoruz canım 😊
Senden görmedim😉😉
İthalat-ihracat-imalat?(ürün işi?)
Peekala.
Laf gelişi söyledim😊
Lafın gelişi+söz gelişi= laf gelişi.
Bayağı mixledin
anlamak istediğin gibi anlıyosun yapcak bişey yok
Biraz daha uğraşıp seni o centilmenlik çizginden kaydırırdım ama, bu gün pek havamda değilim.
😄😄havanı yesinler 😄sıkıntı yok istediğini yapabilirsin
Yemesinler.
Yine bi' gizliyle uğraştım zaten, bu aralar çok fazlalar.
Sana hayırlı işler 😊
Eksi yi veren sensinde artıyı veren kim aceba
Artıyı veren bendim..
Herkesin artısını da verdim aslında, seri eksileyen bi' hatun var. Kim bilmiyorum.
Bi' kaç kiş daha ben eksiledim sanıyor..
Alnımdan öpülmekten hoşlanırım bide sarılsın yeter!!!
ayaklarımdan, buynumdan, yanaklarımdan, gögsümden. bir de vaginamdan diyeyim :)
Ne kaldı ki başka?
Boyun, kulak arkası ve kulak memesnden ıssırırken o nefesini hissetmek off diyorm
Şu baklava resmini kaldır artık sen de..
Yine pastane yolu gözüktü..
kendi fotomu koyuncada mesaj kutum patliyor naaapim :d
Adiyet olsun şimdiden ve YARAMASIN mümkünse :D
Canim baklava istiyo seni gorunce ya.
Kızlar, rahat bırakın kuruyu. =//
Boksçuyum ben, yakarım bişey olmaz.
Saol yine de.
Herkese yetecek kadar var, Baklavanin membası bende :))
@tanrınınruhu bak kilo alirsan suçu bana at hemen tamam mi :)
memeden öpmek çok hoş tabi sevdiğin kadını arzulayarak!!! süper bir duyguuuu dehşet
Ellerimin öpülmesi çok romantik olur heralde :)
getir öpim :D
olmaz ben öpcem. D
ne yqazdın la oraya özelden yaz :D
Bir hanımefendinin elleri öpülesidir..
Ama sansürlenecek şekilde konuşan biri için bu ihtimal bi' hayli uzak..
soran arkadaş o aramızdaki espri bu kız için uzak değil :D
bir dudaktan bir yanaktan bir gıdıktan öperdim. şimdi burada olsan avuşlarını öperim :) SAPIK DEĞİLİM ŞARKI BU :))))
Özcan Deniz in.
Nah.
Zaten adam gay. Pek bi' inandırıcılığı kalmıyor kadınlar üzerinde.
erkek kız farketmez olay boyuna nefes vermekte :D
Boyun-evet.
Kulak da etkili.
Kasıklarımdan, boynum ve kulak kısmımdan öpülmek beni deli eder. :):
Boyun ve bilek ici
bilekde son xamanlarda cikti ama nedense hosuma gidiyo
Kadınlar, seks yapmak istedikleri erleklere bileklerini özellikle gösterirler.. Bu kanıtlanmış bi' içgüdüsel hareket..
Yoksa..
Hadi yaa://
Yaaa...
Dikkat et, pelt etmesinler seni.
Sevgilimden bahsediyorum herkese bilegini opturene ben herturlu asagilik lakabi yakistiririm senden once
ahahahahha sohbete bak :D
Hai, hai.
Boynumdan opunce cok hos oluyor :D
Gıps.
Biliyorum.
Sevdiğim insan yanağımdqn öpsn yeter bana fazlasına gerek yok.
svdigim kişi neremden öperse öpsün hoşuma gider. sevmedıgım kişi isterse şeyimden öpsün farketmez.
Fuıuıuuuuuuuıuuııu-PİYUUU!
İyi başladın, sonu gümledi.
dürüstüm napam.
dudak ve kafamdan. özellikle sımsıkı sarılıp alnımdan öpen bir kız bana uç dese uçarım o kadar :D
Alın olayı ilginçmiş..
Genelde erkekler kızları alınlarından öper
Evet aslında göğüs kaslarımın olduğu yer en etkilidir ama ayıp olur diye söylemedim :D
Göğüs kasları pek de ayıba kaçmaz, sıkıntı yok..
Ortasını mı kastettin, tam döş kısmı falan..
evet kıllı değil pek ama spor yaptğım için hoşuma gidiyor :D
Kızların da hoşuna gidiyorsa sıkıntı yok.
Spora devam.
bilmiyorum söyleyen olmadı ama aynen spor yapmak önemli
dudaklarımdan öpülmesinden hoşlanırım.. sonrada penisimden
ne alaka insan gibi öpsek yeter bence abartmaya gerek yok
Guzel dudak ve gobek opmeyi severim opulme fqnteziim pek yok
Anlaşıldı.
Bel cevresinden acayip irkilirim. Yanakla dudak arasindaki kucuk cukurdan opmeye de bayilirim 🙈
boyun bölgesınden tabıkıde bıde burun ıle yanagın kesıstıgı yer :)
Boynumdan öpülünce gerçekten içim gıdıklanır☺️☺️
İyi gıdıklanmalar
Omuz ve boyun Arasında bir yer var o ideal
dudaklardan öpüşmek nefessiz kalana kadar sarılmak ve ayrılmamak :/
Çenemden ve ben boyundan öpmeyi severim
Öpmek ya da öpülmek.
işte bütün mesele bu :)
Bu cevabın geleceğini biliyordum.
Dokunmak ya da dokurulmasak işte bütün mesele bu
göğüs kısmından öpülmesi iyi oluyo
Göğüs kısmı?
bildiğin hatun göğsüme yatacak karın kaslarımda eli gezinirken arada öpecek :)
Karın kasların kadar konuş.
gösteriyim ne kadar konuşacağımı sen belirle :D
Hah!
Benim görmeye ihtiyacım yok.
Aynaya bakmam yeterli.
Ahh, neremden öperse öpsün kız öpsün de.. Ahh, ısırmadan öpsün...
alnımdan öpülmesini kesinlikle
Parmak uçlarimdan, birde burnumdan
Boyuuun
O bir klasik yahu.
Ahh, ''hanım hanımcık'' profilinle hiç örtüşmeyen fantaziler bunlar..
fantazi değil ki tatlım biri öptüğünde anlarsın neden klasik olduğunu. her kadının istediği bir şeydir. marjinal bir şey yazmadım ya da ekstrem bir şey öpüşmeyi falan da fantazi sayıyorsundur sen şimdi... soruyu sorup bir de böyle yargılıyorsunuz ya çok komik duruma düşüyorsunuz.
Ehh, bu kadar alıngan olduğunu bilsem tek kelime etmezdim prenses.
Soruda benim nasıl öpüştüğümü ya da öpüşme konusunda ne tür tecrübelerim olduğunu ne zaman konuşmaya başladık, şaşırdım bi' an..
Soruna gelince, ben öpülmekten çok öpme kısmıyla ilgileniyorum, ama evet. O konuda bazı anılarım var.
Boynumm :)
Ne çok boyun denmiş..
Milletce boyun hastasiyiz sanirim
Hiç öpülmedim ama boynumdan huylanırım.
Sapiklikla alakasız olarak dudak diyorum
Boynumdan
Bu bir klasik yahu.
Göğüsle omuz arasından..
serçe parmağımdan
İlginç
Ben opmeyi tercih ediyom
dudak kenarım ve boynumdan :)
boynum
Saçlar gitmiş.
Sert gördüm seni.
Sanki öpenmi var :D
Zamanla olur
Olmaz :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar