Otobüste dayadı. Dayamanın amacı ne? gidin doğru düzgün ilişki yaşayın?

Otobüste babam yaşında takım elbiseli bir adam dayadı ilk başta anlayamadım sert bişey değmeye başladı sesimi çıkartmadım sonra aynı yerden tutunuyoduk zaten aynı direkten yani elini işte aşağı benim tuttuğum yere indirdi elime değdi çektim. Tekrarladı sonra çekti.. fren oldu birden baya bastırdı herkes arkaya giderken o olduğu yerde durdu bende arkaya gittim yani baya hissettim. Hala devam etti bende işte biraz kalçamı oynattım hala kıpırdamadı bile. Sonra uzaklaştı ve görmedim. Amacınız ne dayayarak.. gidin doğru düzgün ilişki yaşayın. Dayayınca noluyo?
Otobüste dayadı. Dayamanın amacı ne? gidin doğru düzgün ilişki yaşayın?
Cevapla