Temizlikte sıkıntı yok ama düzenli ağdaya gittiğim için uzatmam gerekiyor o sebeple. Tüylü olmasınıda önemsemiyor. Böyle olan var mı? Ben dert ediyorum aslında.
lazer vs dene demeyin dayanamıyorum.
Temizlikte sıkıntı yok ama düzenli ağdaya gittiğim için uzatmam gerekiyor o sebeple. Tüylü olmasınıda önemsemiyor. Böyle olan var mı? Ben dert ediyorum aslında.
lazer vs dene demeyin dayanamıyorum.
ağda mesafesi kadar uzama kirlilik değildir. mecburen ağdanın tüyü tutması için belirli bir uzunlukta olması gerek. sıkıntı yok
kirlilik nedir. pervasızca orman gibi kıvrım kıvırm uzatmaktır.
siz düzenli ağda yapıyorsunuz belirli seviye uzaması sorun teşkil etmez
yabancı ülkelerde kadınlar erkeklerin kullandığı teraş makinası ile alıyorlar. kirli sakal gibi hafif dipte kalıyor ama temiz sonuçta
çok temizlik için eziyete gerek yok.
Eşinin iğrenmemesi vok güzel, ben de eşimden igrenmiyorum ilk başlarda kıl varsa almadiysa hazirliksiz yakalandığında sürekli reddediyordu istemiyordu sonra anlattı sebebini bende sorun yok o şekilde de yalarım iğrenmem senden dedim ama çekindi bende bunu aşsın diye gece o uyurken soyup yalarken onu uyandırdım ve bak igrenmiyorum lütfen bunu aş ve kılli da olsan bu zevki benden mahrum etme dedim ve yalamaya başladım çok şükür aştı 😊
Cevap
13Cevap
Tabi ki tertemiz olması daha mükemmel ama evlilikte bazen görmezden gelir fakat hiç olmaması daha iyi ağda kararma yapabilir tabi
Bıkmış ya da sana demekten utanıp çekiniyodur kişisel temizligini eşinmi demesi lazım sana
Bekarkende umursamazdı o benden tiksinmez hiç allaha şükür.
Tiksinmiyo diye pismi olman lazım
Pis değilim ki bana hep mis kokuyosun der pis bir değilim.
Ben olsam bı sure sonra ederdim ama sende sorun etmiyor deyip bakımsız kalma
Ya bugün gittim ağdacı kapalıydı o kadar gezdim sorun etme geç olsun güç olmasın diyo aslında bi yandan hoşuma gidiyo ama bilemedim ya
Ya bir ayda uzamıyor öyle hatta az ağda ile iyi alınmaz diye 2 ay bekledm şimdi uzadı gidicektim gidemedim ya jilette karartıyor ve sertleştiriyor
Jiletle swrt oluyor ağda daha iyi
Bir aya zaten öyle uzamıyor 2 aya
Ama diken diken oluyor alınca
Sorun etmiyorsa sende sorun etme boş ver ne takiyorsun
evet bazı erkekler tüylü sefer. özellikle o tüylere boşalmayı da sever.
sorun olmaz ya o kadar da abartma sonuçta ağda için
Evet bazıları benim gibi kıllı sever emerken güzel oluyor
Yani tüy konusu şöyle bakteri mikrop girmesini zorlastiriyo
Partner sorun yapmıyorsa problem yok gibi
O etmiyo ama ben ediyorum işte lazerede gidemiyorum çok acıyor ya keşke hiç olmasa☹️
Anlamadım
Kısaltınca ağda olmaz ki.
2 gğnde bir oluyor hep mi trasla yapcagim hem keser o kanatır😂
Bende sorun etmezdim ya nolcaak. Ağdanı hep ağacıya mı yaptırırsınn
Sorun ediyorsan çözersin. Bende sevmem kıllı a-mı
Adam homosapiens kıllı tüylü seviyo
Rahat ol bence. Ağda bile yapma hatta.
benim hosuma gidiyor
Oral yapıyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?