AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Cinsellik asla olmamalı. Hatta evlenince bile cinsellik katiyen olmamalı aranızda.
Neden 4 sene daha bekliyorsunuz? Yaşlar kaç? Ayrıca cinsellik derken tamamen ilişki olayı mı istiyor?
Ortada kalırsın güzellik bozma bakireleğini evlenmeden hata yaparsın
Evlenmeden düşünmüyorum zaten
En iyisi öyle zaten
Bence evlilik olmadan olmaması lazım seven insan 4 sene değil 44 sene bile bekler
E yani bir zahmet
Sen bekle kanka
@Mustafha35 bekleyen bekliyor
@Mustafha35 zamanında çok bekledim hala beklerim seven birisi olsun yeter ki
Tabikiii hayırr ne soğuması daha çok bağlanır 7 senelik sevgilim 2 senemizde cinsellik yaşamaya başladık soğuma değil dahadacok bağlandı👏
Aynı ben
Maalesef hepsi aynı değil
Evet orası öyle ama bağlanan da var
@BayKastamonu şansa bırakamam
Senin kararın
Cinsellik olmazsa ayrilacak yani. Ültimatom vermis sakayla karisik
Seven beklerdi seven bekleyemem şakası yapmazdı ilk adımı sen atmasaydın keşke
çokhaklısın
Cinsellik için adım atmamıstım ki konu buraya ben istemeden geldi
şansızlığın iyi niyetin
@kanka35 bilemiyorum
seni tanımak isterdim çok iyi kalplisin
@kanka35 nedense herkes söylüyor bunu ama maalesef kullanılıyorum
beni tanısan öyle düşünmesin
insan kullanamktn kullanılmaktanda nefret ederin ondan
@kanka35 istemiyorum teşekkürler
ön yargı oluşmuş kısmen de haklısın geçmişinden dolayı sağlıklı günler
Tavsiyem cinsel ilişkiye girmemen. Cinsellik de kem, küm eden ısrarcı davranan tiplerin tek derdi odur zevkini alır işini bitirir ve sonra seni artik "herkes" kategorisine koyar. Kendini kullandırtma.
Düşün derim cinsellik konusun 4.5 sende anlaşmıyorsanız bir küs bir barışık düşün bence.
cinsellik yaşamassan başkalarıyla yaşar üzgünüm ama öyle erkeklerin kafası. seni ne kadar sevse de.. yaşa hazır hsisediyorsan
Yok ya başkasıyla olmaz herhalde. Gidecek diye de kendimi feda edemem ki
ZEDELENİR bende aynısını yaşadım yol verdim seven insan sevdiğine dokunmaya kıyamaz.
Haklısın seven sevdiğine kıyamaz
Asla yapma bunu ya eğer haram işlerseniz isterse 7 yıllik olsun birbirinize nasip olmazsınız ben sevgilim uzaktan gelsede dudağını öpmedim
Lütfen sakın onunla baş başa kalma 2 farklı cins baş başa kaldı mı 3. sü şeytandır tutamazsın kendini evlenmeden ilişki yaşama ki bu adamdan ayrıl bence biliyorum 4 sene hiç dile kolay değil fakat bu adam ilişkiyle kafayı bozmuş sana aşık olduğundan değil aşk cinsellik veya temas değildir ya bu adamın güzel sevemiyor demek ki bu tür bir aşktan fazlasını haketmiyor musun sencede?
Adam bile demek istemiyorum
Büyük ihtimalle zedelenir , çünkü sırf seks için sevgililik ve evlilik istediğiniz için istediğini bı kaç kez alması lazım sonra bırakır
Ben o çocuğun yerinde olsam ayrılırdım bir sarılmayı bile çok görüyosan cinselliğe bende karşıyım bence ayrıl zaten sevmiyosun küsüp barıştığına göre
Yani en azından sarılabilirsin o kadar yabani olma
Küsüp barışan ben değilim her seferinde giden oydu. Sevmesem neden affedeyim? Sarılmayı çok görmüyorum tabi ki
Yani bence sarıl uzak durma
He giden o he tamam o zaman o arkadaş da sorun var sen yinede sarıl uzak durma sen sana düşeni yap gerisini o bilir
Bilemiyorum sonuçta ayrılıp barısıyorsanız temeliniz iyi degil demektir
4.5 sene bence evlilik için gayet yeterli. Çok cinsellik yaşamak istiyorsa evlenin. Aksi takdirde sonra pişman olabilirsin.
Bence de evlilik için uygun bir zamanda onu bekliyorum işte
Sen bekle bence cinsellik yaşama kim ne derse desin erkekler elde edince uzaklaşıyor niyeti varsa evlenir.
Bende niyeyse bu dusuncedeyim. Cinsellik araya girdi mi o ilişki bitiyor ya erkeklerin hevesi kalmıyor ve zaten evlilik düşüneceğini de zannetmiyorum bu durumda. Sevgiliyken onunla birlikte olursa daha önceden de böyle şeyler yaptığını düşünebilir
Cevabı kendin vermişsin zaten...
Doğru düşündüğümü biliyordum..
👍
olmuyorsa neden zorluyorsunuz?
Seviyorum diyelim
diye diye ömrünüz bitiyor. olmuyorsa bırakıp başkasına bakacaksın. sevgi "diyelim" diyerek tanımlanmaz. Sizinkisi alışkanlık sadece. Daha kötüsünden korkup razı oluyorsunuz.
Çok saçma hayat böyle geçmez.
Aynen abi doğrusun
Evlenmeden değerini düşürme bence
Değer saçma sapan şeylerle ölçülmez ama bence de yapmasın.
Onu da yapmasın
Zedelenir kuzumm uzak durr
Haklısın
İçinden gelmiyorsa eyer kimseyi mutlu etmek için bir şey yapma... seni seven her şekilde yanında olur
Haklısın teşekkür ederim
Rica ederim
Geleceği düşünüyor musunuz
Ben düşünüyorum onu bilmiyorum
Zaten cinselik için sevgili oluyorsun
Ben onun için sevgili olmamıştım sizi bilmiyorum
Neden oldun peki cinselik yoksa arkadassiniz
Herkes cinselik için sevgili olur sevgili demek karşılıklı dokunmaya izin vermek demek
Siz o niyetle sevgili olabilirsiniz ama herkes sizinle aynı fikirde olmak zorunda değil. Bizim ilişkimiz başladığında cinsellik konusu bile açılmadı gayette iyi anlaşıyorduk. 2 sene sonra konusu açıldı ama zaten icraat olmadı.
Sonuç ne oldu
Sonuç şöyle lafta kaldı
Normal sonuç olması gereken sonuç olmuş hiç şaşırmadım bosvver evinde otur
Evet iliskiniz daha cabuk biter
Kesinlikle
Erkek arkadasin hödük degilse zedelenmemesi lazim
Alakası yok onunla güçlenir hatta
Kişilerin karakteriyle alakalı bişe bu
Yani evet zedelenebilir
Hevesini seninle bitirmek istiyur
Aksine güçlendirir
Niye evlenmiyorsunuz?
Ondan adım atmasını bekliyorum ve evlilik düşündüğümü biliyor
Girmesin cinsellik aman
Girmesin zaten de bunu ona nasıl ifade edecem
Evlenmeden karşıyım diyerek
Geldiğinde konuşurum
Konuşman zor uzaktan hallet yoksa yakında duramazsın
Yok halledebilirim öyle bir problemim yok benim. Zaten görüşme yapacaktık arada bunu da çıkartırım
Yakınlaşma da bişi olmasın
Yok yok benim müsaadem olmadan dokunmaz bana o konuda ona fazlasıyla güveniyorum
Güzel bakalım daha önce yakınlığı oldu mu
Elimi tuttu ve sarıldı ama başka bir şey olmadı
İyi sorun yaşamazsın dediğin gibi
Aynen öyle ve teşekkür ederim görüş için
Rica ederim baskın birisin belli bişi olmaz da
Onun üzerinde baskın, söz sahibiyim doğrudur 😂
Belli oluyor yoksa başkası olsa başka olurdu
Evet
Neyse umarım mutlu olursun ileri ki yaşamında bu konulara uzaksan güzel
Dediğim gibi bu konular bana uzak hem de evlenmeden.. teşekkür ederim
En güzeli öyle olması en azından içinde uzak kalma ama
Olur😁
Hadi bakalım olsun olsun bi bırakmadın diye güldün sanırım
Aynen ondan güldüm ve yine gülüyorum 😂
Ahaha garip sohbet arıyor ne yapsın 🤣 tamam bırakayım iyisi
Yapmaaaa bu hatayıııı
Evlenmeden yapmayın pişman olursunuz
Evlensin o zaman
Madem bekleyemezmis nikahlasin seni
Gel de bizim öküze anlat😂
Yürüsün gitsin
Güçlenir canim
Cinsellik olmadan ilişkimi olur
basit sanar seni geçici düşünür
Evet zedelenir
En iyisi cinsellik yaşamamak
Bu soru şaka mı 😀
Hayır
Bekaret kavramı konusunda düşüncen nedir?
Bekarete önem veriyorum özetle
O zaman evlenmeden yaşamamanızda fayda var. Olurda ayrılırsanız veya seni evliliğe mecbur bırakmak için kullanabilir.
Bende zaten evlenmeden istemiyorum diye belirttim yorumlarda. Onun kafasını toparlamasını bekliyorum şu an
Peki
Bence zorlama ayrıl
Neden
Çok darbe almış ilerisi seni zorlar sen cinsellik olursa bağlanırsın
Evet doğru cinsellik olursa bağlanırım bunu o da biliyor. Bu ilişki beni çok yıprattı ama hiç pes etmedim onu çok seviyorum ama cinsellik için değil. Bunu ona nasıl anlatacam bilmiyorum
Anlatma karar ver uygula kararını
Açık açık ona söylerim bu sebeplerden ötürü cinsellik istemiyorum. Eğer cinsellik olmazsa ayrılırım derse zaten hiç sevmemiştir ha saygı duyup yanımda kalırsa ne âlâ
Aynen
Teşekkürler
Cinselik bekler beklenir ama
Tamam beklemesi zaten normal o kadar zaman birlikteyiz sonuçta ama ne bileyim yani ben birşeyler kötü ilerleyecek diye korkuyorum ve o yüzden istemiyorum
Karar tamamen senin kararın ayrıl
Teşekkür ederim
Mdaha guçlekir
Anlamadım?
Seks daha güclendirir
Ben öyle düşünmüyorum nedense. Sonuçta yeni bir sayfa açmak istedim yeni beni daha farklı koşullarda tanımasını isterdim. Yeni tanıştığım bir insanla cinsellik düşünmek yanlış olur
Hayır tam tersi
Cinsellik ilişkiye zarar verir
Daha uzun süre linbir ilişki olur daha bağlı...
Kişiye göre değişir
Evet
bence olur
İstemiyorsan yapma ! Giderse gitsin
Değersizleşirsin
Kullanıp atar haberin olsun
Evet
Bilakis daha güçlenir
niye zedelensin ki
Verme sakın
Aksine güçlenir