Adım çıktı istismara uğradım seks konusunda baskı gördüm. Neden bunları bana yaşattılar? Ben bunları yaşamak zorunda değildim coğrafya kader diyip geçemiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 5,6b cevap paylaştı. Güzel arkadaşım senin sensizliğin Müslüman bir ülkede bu coğrafyada dogman olmuş. maalesef İslam ülkeleri bu konuda acımasız erkek her haltı yer bircduru kişiyle ilişki yaşar adı çapkın olur kadın kendi suçu olmasa bile tecavüze uğrar bacım diye yaftası yer oysaki avrupada bunun lafı bile edilmez. Bizim toplum bunu ağzına sakız eder bu tüm Müslüman ülkelerde böyledir ve bizim ülkemiz diğer İslam ülkelerine göre daha ılımlıdır. Senin sensizliğin bu coğrafyada olman bu coğrafyada erkekler cinsel yönden aç kültürsüz eğitimsiz hoşgörüsüz dedikoducu o bakımdan bu senin sansizligin ama bu olaylar oldu diyede ne kendini ne aileni nede toplumu suçlamak olmaz burada doğmuşuz bu kültürü almışız üstelik dünyanın en kötü yönetimide ülkemizde kadınlara ve topluma bakış açısı kadını eve mahkum edecek yapıdalar. Tabiki boz sana daha ergin yasa gelmeden bir şeref yoksunu tarafından tecavüze uğramış o tecavüzün etkisini en yoğun yaşamış acı çekmiş biri olarak görüyoruz. Sen rahat olacaksın mümkünse yaşadığın ili terkedip kimsenin tanımadığı bir ilimizde olman iyi olur ama o imkan yoksa kendini harap etmeden normal yaşamına devam edeceksin seni o halinle kabul eden birisi bulup evlenip yaşamını sürdüreceksın. Hatat kısa üzülmeye değmez sana bu acıyı yaşatanlar ilahi adalet var orada cezasını çekerler sağlıklı mutlu yıllara inşallah hersey gönlünüzce olsun
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hata yapmışsın, yanlış yapmışlar. Ben bir şey desem de iyi gelmez zaten. Psikolojik olarak kötü hissetmen çok normal. İstersen bir terapiye git, sana gereken tedaviyi uygularlar ve daha iyi hissedersin kendini. Geçmişe bakıp yaşayamayız. Herkes hata yapar, bu süreçleri atlatırsın İnşAllah
24 Yorumla
Soran+1 yılHayır ilgisi yok denedim psikolojik tedavi de gördüm. Antidepresanlara da gömüldüm. Yaşadıklarımı detaylı anlatamadıktan sonra hiçbir şeyin anlamı yok beni kimse anlamıyor
Soran+1 yılKimseye özelden yazmıyorum teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
23Cevap
İstismara uğrayan birine bile hata ondadir düşüncesiyle yaklasan bir toplumda yaşıyoruz. Seni manipüle edenler, yaşadıklarına sessiz kalanlar sorgulamali kendini, swn değil
013 Yorumla
Soran+1 yılEvet beni suçluyorlar zaten tecavüze uğradığımı söyleyince onunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin diyorlar
Soran+1 yılYaşadıklarımın sorumlusu benmişim :(
Soran+1 yılOnunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin ne demek? Resmen beni sorumlu tutuyor kendini suçla diyor
Soran+1 yılBen de tutuyorum o kişiyle ilişki yaşadığım için kendimi suçluyorum
Soran+1 yılHepsinden sorumlu tutuyorum aslında. Çünkü çok yanlış insanlardı biri tecavüz etti biri de haberim olmadan beni videoya aldı millete izletti
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılBen daha 18 yaşında bile yoktum mecbur kalıp onları şikayet ettim
- Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen simdi neyden sikayetcisin :)
Yani birden fazla kisi
Bu tercih sonucunda ne olacak sanıyordun ki
010 Yorumla
Soran+1 yılTecavüzü hak ettim yani?
Soran+1 yılErkek yapınca neden problem olmuyor? Aa biz erkeğiz yaparız diyordun değil mi pardon
- +1 yıl
Hayir tsbiiki
Peki şikayetçi oldunuz mub
Soran+1 yılOldum zaten reşit değildim olmadığımı nerden biliyorsun?
- +1 yıl
Ohooo sen kendince herkesi sucluyorsun hayatta boyle bir çözüm yok
Soran+1 yılEe sen dahil herkes de beni suçluyor. Ne oldu şikayet etmem mi zoruna gitti
- +1 yıl
Sen birincisi zekası olmayan bir insansin
Sonra soru sormayı da beceremiyorsun
1 - ) birden fazla kişiyle seks yapmam diyorsun
2 - ) reşit değilken istismara uğradım diyorsun
Yani sen zaten reşit değilken sözde kendince gönüllü ilişkiler yaşamışsın bunların hepsi istismar
Sonra şikayetçi olmuşsun
Simdi tüm süreçten sikayetcisin
Dahası aklınca yoksa sana herkes karşı
Yani garip bir durumun içindesin ve bu psikoloji seni taşımaz haberin olsun
Iyi günler
Soran+1 yılİnsanlara hakaret edip de kaçma. Neye dayanarak zekan yok diyorsun? Ayrıca 18 yaşından küçükken yaşadığımı özellikle belirtmem mi lazım? Belirtince ne olacak? Bana tecavüz edenden şikâyetçi oldun mu diye soruyorsun şikayet ettiğimi söyleyince de ohoo sen herkesi kendince suçluyorsun böyle çözüm olmaz ki diyorsun bu ne şimdi? Şikayet etmem mi gerekirdi etmemem mi bir karar ver istersen. Tutarsız olan sensin hem şikayet ettin mi diye soru soruyorsun hem de şikayetçi olduğum için herkesi suçlaman yanlış diyorsun. 😂😂 Kendi yazdıklarına tekrar göz at. Bir de ataerkil zihniyete sahip biri olduğun zaten en başında yazdığın yorumdan belli. Birden fazla kişiyle olmuşsun diyerek zaten beni ilk etapta suçlamışsın. Sen kendin bir erkek olarak fırsatını bulsan sayısız kişiyle olursun. Benim yapmam neden sorun oluyor? Ya da yaptım diye zarar mı görmem zorundayım? Zihniyete bak yazık gerçekten
- +1 yıl
Gercekden tedavi ihtiyacın var tekrar tekrar oku sana yazılanları derim
Durumun şizofreniye ulaşmış gecmis olsun.
Soran+1 yılŞimdi de doktora dönüştü teşhis koyuyor
+1 yılÇok geçmiş olsun Allah onları sana yaşatanları ıslah etsin diyecek bieşy bulamıyorum ama kesinlikle senin suçun depil :(
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsapık ve elı sıkınden ınmeyen erkeklerın sorunu bende ıstısmara ugradım
280 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi? Onlar kendi sorunum falan demiyor ama
Cevap sahibi+1 yıldoktora gıdebılırsın bu hayatta size bunları yasatanlar sızden her zaman ozur dıleyemez ya da bu surecte sızın yaranızı saramaz her yara ıcın boyle dusmanlık duyabılırsınız ama bu boyle.. yanı bazen anne baba olur sızden ozur dılesede duzelmez bu doktora gıdın tedavı olun konusma terapılerı
Soran+1 yılLan oğlum tecavüz edene niye git tedavi gör demiyorsun?
Cevap sahibi+1 yılçünkü burdaki kişi sensin tecavuz eden gitsin tedavı olsun degıl hapis girsin derim bende ugradım dıyorum ne anlıyorsun bundan
Soran+1 yılBu böyle diyerek meşrulaştıramazsın. Seni taciz etmeleri hoşuna mı gitti? Tabiki nefret duyacağım sağlıklı olan bu
Cevap sahibi+1 yılsen burada nefretı buna yorum yapanlarda buluyorsun ben sana yardım al dıyorum sen neden onlar almasın dıyorsun burada bunun sonuclarını yaşayan sensın onların tedavıye degıl cezaya ıhtıyacı var senınse tedavıye neyı kabullenemıyorsun bu yorumda
Cevap sahibi+1 yıl@Akolima teşekkürler ben 1 yıldır tedavı oluyorum erkek yuzu gormek ıstemıyor ınsan zamanla duzelıyor ama umarım cok acı ceker yapan ınsanlar durmasını yalvarmak bıle o kadar kötü anlar ki tedavısız duzelemezdım
Soran+1 yıl@Akolima geçmiş olsun mu dalga geçer gibi konuşuyorsunuz resmen
Cevap sahibi+1 yıl@Akolima çünkü tranva etkısıyle dusunuyor sorun bulmuslar gıbı dusunuyor kımse suclamıyor ona ragmen suclayıcı davranmısım gıbı konusuyor ben neden benımle aynı durumları yaşayan bırıne acı cektıreyım
Cevap sahibi+1 yılçünkü yaşamadılar boyle bır durumu ne demelerını beklıyorsun?
Soran+1 yıl@Akolima ne sorunum var lan? Ne demek istiyorsun karaktersiz? Kıza uğraşma yazmış bir de sana ne? Kızla konuşuyorum ne araya giriyorsun?
Soran+1 yıl@Akolima yazma kaybol kızla muhatap olma
Soran+1 yılBu pisliğin yazmasındaki amaçta belli bir de sana yaranmaya çalışıyor onunla uğraşma diyerek. Seni kendi yanına çekmeye çalışıyor birazdan özele de davet eder abaza
Cevap sahibi+1 yılcinsel tacıze ugradıgını bilen biri sana masum ve koruyucu yaklaşmaz ki zaten eskı sevgılım bır sey yasamak ıstemedıgımde gecmısın temız sankı demıstı bılıyorum yanı tedavı oluyorum hala ıyı olmaya calısıyorum kımseye anlatmıyorum
Soran+1 yılKimse suçlamadığı kızın biri bile demin onunla bununla yatman tabi senin hatan ak malı yazmış alttaki 30 küsur yaşındaki adam da onunla bununla yatarken olacağı buydu ne olacaktı sanıyordun yazmış bunlar suçlama değil mi?
Cevap sahibi+1 yılsuçlama tabii kimse bunu haketmez kimsenin suçu değil karşındakının pisligi bu yuzden git dedim en cokta ben olmeyı cok istedim kendımden nefret ettım ama sonra duzeldım kımseye guvenmıyorum buda bır sorun ama en azından kımse bana zarar veremıyor
- +1 yıl
Ben mi abazayım. Dostum gerçekten sen kafayı yemişsin. Ben sana daha detaylı konuşayım sadece bir kez tecavüze uğraşmışsın ama şu an bunu yazman ondan dolayı değil. Başka erkeklerden sevgi aramışsın ama bulamamışsın vs. Abaza değilim merak etme zaten seninle aynı ülkede bile yaşamıyorum. Bu konuda yorum yapmamın nedeni çok çok yakınımın aynı şeyi yaşamış olmasıydı. Neyse seninde Allah yardımcın olsun ne diyim daha
Soran+1 yıl@Akolima sadece bir kere falan uğramadım tehditle de yaşamak zorunda bırakıldım
- +1 yıl
Her şeyi o kadar yanlış anlıyorsun ki. Bak kardeşim, sana şöyle izah edeyim. Bu ülkede tacize, tecavüze uğramayan kadın sayısı az. Bu yalnızca senin başına gelmedi. Ben de yaşadım, bu hanımefendi de yaşamış. Seni anlayıp yardım etmeye çalışıyoruz fakat bu psikolojik dönemi atlatmak için çaba göstermezsen yaran kapanmaz. Bunu yaşayan yalnızca senmişsin gibi davranıp insanları tersleme. Yaptığın yanlış, haberin olsun. Mal falan ayıp ediyorsun.
Soran+1 yılBak işte bu da bir yargılama çeşiti. Sadece bir kere tecavüze uğramışsın geri kalan senin hatan kendi düşen ağlamaz demek istiyor arkadaş."Sadece 1 kere tecavüze uğramışsın" nasıl da hafife indirgiyor değil mi yaşanılan durumu? bir kereden ne olur ki? 1 kere tecavüz yani altı üstü değil mi?
Soran+1 yıl@minnms malı ben demedim kızın biri bana mal diye hakaret etti diyorum. Yazdığım yorumu düzgün oku. Bana suçlayıcı yaklaşan sizsiniz hep toplum olarak. Ben kimseyi suçlamıyorum. Onunla bununla yatmasaydın bunlar başına gelmezdi diyorlar. Böyle konuşmaya hakları yok. Kimse kimseye tecavüz edemez
Soran+1 yıl@Akolima sana ne ise yaşadığım durum hakkında yorum yapma. Bildirim almak istemiyorum senden
Soran+1 yıl@Akolima sana abaza dememin nedeni ortada. Kıza uğraşma falan diyorsun sana ne ki? Kız benimle konuşuyor araya girip engel oluyorsun. Belki kız yapıcı bir şekilde konuşacak sana ne
Soran+1 yıl@Akolima uğraşma yazarak bana saygısızlık ve hadsizlik yapan sensin hiç kusura bakma. Ben bu görüşü yazan kıza istemeden sert çıkışmış olabilirim ama hakaret etmedim küfür etmedim buna rağmen gelmiş uğraşma falan yazıyorsun hadsizce
Cevap sahibi+1 yılcanım inan bana bende 1 kez yaşamadım vucudumun gosterdıgı tepkıyle tecavuz olmama nedenıde o seylerı unutmak ıcın baskalarına sarıldım optum o yarayı sarmaya cok calıstım kendı kendımce baska yollara cok gırdım tecavuzede ugradım maalesef artık o kadar korkuyorum ki sevdigim biri taciz ederse diye çok korkuyorum bak sevdim bu olaylardan sonra birini çocuga anlattım benı opmek ıstedıgınde ıstemedıgımde gecmısın sankı cok temızde bunu yapıyorsun demıstı kendıme gelememstım hepsı ıstedıgım seyler olsa canım acımazdı ama canımı cok acıtmıstı sana tavsıyem terapi ondan sonrası ıcınde gecmısını anlatma ben asla anlatmayacagım
Soran+1 yılKimseye anlatmadan da aşamıyorum boğuluyorum içimde tuttukça. Hoş insanlara anlatıp yargılanınca da kötü oluyorum ama olsun. Ben seni anlıyorum zaten. Eminim sen de benim kadar yargılanıp suçlanmışsındır. Ben neden meşrulaştıralım demek istedim senin bu böyle hayat böyle tarzındaki yaklaşımın zoruma gitti açıkçası
Soran+1 yıl@Akolima neyse yine de ben de özür diliyorum iyi geceler
Cevap sahibi+1 yıldedıgım bundan aslında terapide doktora anlat ben anlatamadıgımda yazdım mesela bıldıgın kagıda yazdım doktora goturdum benı anladı bazen detaylarını sordu korktugumu anladıgında asla devam etmedı baska konularda da konustuk benı her zaman anladıgını hıssettım benı yargılamadı suclamadı neden ordaydın neden gıttın gıbı seylerı asla ama asla sormadı aşmam konusunda yardımcı oldu ben sana kotu hıssettırmek ıstemedım ama ınan bana bu uzuntu ve sınırlenme donemınde cevrenın yardımı sana bıcak sallamak gıbı gelıyor bak bende yasadım bana yardım etmek ısterse bırı asırı saldırgan oldum o tepkısel bır durum o anlarda veremedıgın tepkıyı ıstemsızce verıyorsun cunku kendını sucluyorsun yapma bunu kendıne ıstanbuldaysan erenkoy ya da bakırkoye gıt acıle gıt bır doktor ya da hemsıreye durumun cıddıyetını psıkolojık olarak kotu oldugunu acıkla konuyu anlatmak zorunda degılsın ama ıstemsız kendıne vermek ıstedıgın zarardan korktugunu anlat acıl pskolog doktorları gelıyor durumunu ve terapı almak ıstedıgını basa cıkamadıgını anlat emın ol bana yardımcı olucaklar
Soran+1 yılBen terapiste değil de bir kadın psikiyatriste anlattığımda kadın tecavüze uğramamın üstünde zaten hiç durmadı. Ben rızaya dayalı yaşadığım ilişkiler konusunda kendimi suçluyordum. O konuda kendini suçlama senin bir hastalığın var diyip geçti. Üstüne hiç düşmedi ilaç verip yolladı. Bu yüzden psikiyatristlerden de nefret ettim açıkçası sadece ilaç verip yolladılar çünkü
Cevap sahibi+1 yıldogru doktoru bulmak cok zor ben full erkek doktorlarla oldum kadın doktorlara cekımserdım acıkcası kadın doktor vermedıler bana hıc benımde oyle bır ıstegım olmadı ılacta verılmedı hıc cunku yasadıgım seylerdı.. kendını sucladıgın degılde daha cok onların sana yaşattıklarıyla nasıl başaedebılecegını bılmedıgın hakkında konus
Soran+1 yılKendimi de suçluyorum açıkçası. Tamam tecavüz etmeye kimsenin hakkı yok ama rızaya dayalı yaşadığım ilişkiler konusunda kendimi ister istemez suçluyorum bu yüzden doktora söyledim o da bana senin bir hastalığın var biliyorsun bu yüzden kendini suçlama dedi geçti.
Cevap sahibi+1 yılbunlar farklı konular işte bunun farkına varman gerekıyor
Soran+1 yılKarışık zaten her şey. Bu yüzden üstesinden gelemiyorum
Cevap sahibi+1 yılkendını anladıkca duzelecek
Soran+1 yılBunların hepsi benim mi hatam sence
Cevap sahibi+1 yılhayır hatan yok bir erkek cınsel ılıskıler yasadı dıye cınsel ılıskıye zorlanmaz ya da gecmıs yuzunden ona acımasız olunmaz ama sana olunabılır bak bu olunsun olarak degıl sana yapılır yapılmıstır dıyorum insanlara gözunu kapatmayı ogrenmelısın gecmısı sılmelısın ınstayı kapat o gecmıs sana ulasamasın tel degıs ya da hepsını engelle gıbı gıbı
Cevap sahibi+1 yılo enerjıden o kotulukten uzak kal
Soran+1 yıl@Akolima 18 yaşından küçüktüm çok cahil akılsızdım şimdiki aklım olsa zaten yatmazdım 😒
Soran+1 yılZaten bir kaç kişiyi şikayet ettim o dönem.. Reşit değildim şikayet etmek zorunda kaldım. Olaylar mahkemeye intikal etti ama onlar kurtulmuş bense hep acı çektim annem bile beni suçladı onunla bununla yattın o bu seni bilmem ne yaptı diyerek. Sen yalan söylüyorsun iftira atıyorsun tecavüz etmediler seninle beraber olmadılar uyduruyorsun dedi. Annem varken zaten dışarda düşman aramaya gerek yok
Soran+1 yıl@Akolima geçmedi geçse zaten bu paylaşımı hiç açmam. Huzurum yok mutluluğum yok. İçim acıyor zaten sağlığımı da kaybedeceğim bu gidişle tamamen
Cevap sahibi+1 yılinsanlar bunları yaşamayı hakketmez aslada haketmezdi beni taciz ve tecavuz eden kişi hala dısarda beni tehtıt ederek sureklı bırlıkte oldu ailevi sorun yaşamışsın kı cok acı benım 1 yıldır hayatım yok
Soran+1 yıl@Akolima şikayet ettim de ne oldu? Sadece kendim rezil olduğumla kaldım. Bana yapılandan utandığım için herşeyi olduğu gibi bile anlatamadım bana tecavüz eden bile sadece 6 ay yatıp çıktı bense bir ömür boyu acı çektim belki de çekeceğim. Hep annem tarafından yüzüme vuruldu annemin akrabaları tarafından hep yüzüme vuruldu hala da vuruluyor
Cevap sahibi+1 yıl@Akolima hala devam edıyor dava o kadar kötü ki o beni zorladı beni mecbur bıraktı korkumdan beslendı sadece banada yapmamıs 6 kısıye yapmıs hapise girmiş çıkmış kım bılır kımlerın canını yakıyor simdi
Soran+1 yıl@Akolima annem insafa gelse ne olur? Onca yıl bana psikolojik şiddet uyguladı ki hala uyguluyor. Onca yıl beni yıprattıktan sonra insafa gelse ne olur? Polise gitmek de çözüm değil. Ben mahkemeye çıktım savcı bana ilk kiminle oldu diye soru sordu. Onlara göre de bekaret gittikten sonra kimin ne yaptığının önemi yok yani bekaret gittikten herkes sana zorla da olsa yapabilirmiş
Cevap sahibi+1 yılekonomık ozgurlugunu alıp kendıne bak hayatına bak tek hayat bu ulkede degıl ben dıl ogrenıyorum kendı hayatımı kurucam okuyorum
Soran+1 yılO sana zarar veren pisliği en azından başka kızlar da şikayet etmiş ben bana yapılanı ispat edemedim suçlu olduklarını bile kanıtlayamadım üstüne suçlandım insanlar tarafından
Cevap sahibi+1 yılhayat sadece kotu seylerden ıbaret degıl
Cevap sahibi+1 yıl1 kez girmiş corona zamanı cıkmıs ne anlamı var sence girse bile çıktı banada zarar verdı sımdı dısarda ısterse 10 yıl gırsın?
Cevap sahibi+1 yıl@Akolima inan cok kotu seyler yapmayıda dusundum ona ama sonra dedım degmez degmez
Soran+1 yılEvet zaten hep hapiste kalsalar bu sefer yakınlarını bize saldırtırlar doğru diyorsun girse ne olur ama kanıma dokunuyor işte zoruma gidiyor
Soran+1 yıl@Akolima yok annem anlamaz zaten erkek seks yapar kadın yapamaz kafasında bir yobaz bu yüzden beni suçlaması normal bir bakıma
Cevap sahibi+1 yıl@Akolima ben çok korkuyordum ınsanlardan bunun farkındaydı her seyı tehtıtle yaptırdı o an anlayamıyorsun o durumun ıcındesın ama kalıyorsun
Soran+1 yıl@Akolima valla benim zaten gücüm yok onlarla uğraşmaya. Baksana şikayet ettim yine zararlı çıktım bela insanlar çünkü. Şikayet edince de babamı tehdit ettirdi yakınlarıyla. Bunlar böyle bela pislik insanlar
- +1 yıl
İşte bak korkularımızı insanlara göstermeyeceğiz. Bitti gitti ama ne olursunuz bu yaşadıklarınızı iki gün üç gün üç ay tanıdığınız erkeklere anlatmayın. Onlarda kullanır!!! Lütfen dikkatli olun bakın vallahi sizi çok iyi anlıyorum:( maalesef anlıyorum :( bu dünya çoğu zaman adaletsiz ama ne olursa olsun yaşamaya değer.
Soran+1 yıl@Akolima ben zaten kimseye güven duyamıyorum artık bu kız da güven duyamaz yaşadıklarından sonra eminim. Haklı da zaten
Soran+1 yıl@Akolima insanların çoğu ön yargılı ve art niyetli. Çok zor
Soran+1 yıl@Akolima ciddiyete binince ister istemez anlatacaksın. Saklayamam ki
Soran+1 yıl@Akolima haklısın zaten kimseyle olmuyorum olursa da anlaşamıyorum kavga ediyorum hep
Soran+1 yıl@Akolima denerim teşekkür ederim
+1 yılKimdi peki sana ilk tecavüz eden ve Yaşın kaçtı
00 Yorumla
+1 yılOlay nedir Yani tam anlamıyla her şeyi anlatır mısın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılo*rospuluğunun cezasını neden bize soruyorsun.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltecavüze uğradığını yazmışsın. yorum için özür diliyorum. silebilirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni dinlemek istiyorm aslnda neredensin bilmiyorm ama zorluk yasamissin eger istersen dinliyim seni
02 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum
Cevap sahibi+1 yılTamamdir
Küçük bir yerde mi yaşıyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır büyük şehir
Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Nasıl yani baskı gördüm derken?
016 Yorumla
Soran+1 yılSeks için zorlayanlar oldu herkesle yattın benim ne eksiğim var diyerek
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılİçimde tutmuyorum aslında. Burada bile soru altında bir çok kişiye anlattım yine de üstesinden gelemiyorum
Soran+1 yılSessiz kalmadığım için asıl bu duruma geldim bence. O dönem emniyete gittim mahkemeye zaten intikal etti reşit değildim. Sonradan annem bile hep beni suçladı hep yüzüme vurdu keşke içimde tutsaydım diyorum nefret ettim herşeyden
Soran+1 yılEmniyete gittim oradan mahkemeye intikal etti
Soran+1 yılDışarı çıkmış yıllar sonra öğrenebildim çünkü babam bile sakladı
Soran+1 yıl6 ay yatmış tecavüz eden en fazla
Soran+1 yılO bela biri. Babamın ona gücü yetmez ki
Soran+1 yıl@mr_potter babamın da bir hayatı var mesleği var böyle pislikler için hayatını mı yaksın
+1 yılAz önce farklı soru sordun galiba
01 Yorumla
Soran+1 yılKime ne
+1 yılTakma kafana boş ver ya 🤦
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılher şey oldu bşttş onları salllama hayatını yaşa
015 Yorumla
Soran+1 yılYapamıyorum
Cevap sahibi+1 yılneredesin ve kaç yaşıundasın?
Soran+1 yılNiye soruyorsun?
Soran+1 yılYaşımı soruda yazdım ayrıca. Okusaydın görürdün
Cevap sahibi+1 yılsoruda yaşın yok?
yaşadığın yer önemlidir bu olaylarda
Soran+1 yılÖbür soruyla karıştırmışım pardon 😂😂
Cevap sahibi+1 yılrica ederim, kaç yaşındasın ve neredesin?
Soran+1 yıl25. Antalya
Cevap sahibi+1 yılantalya da iki erkekle seks yaptın diye herkes senşi yargılıyor u... çok garip
Soran+1 yılHerkes değil o çevre. Bilen pisliklerin hepsi
Cevap sahibi+1 yılne yapıyorlar ne diyorlar ne istiyorlar senden
Soran+1 yılArtık bişey isteyemezler önceden zulüm baskı yaptılar
Cevap sahibi+1 yılne yaptılar ne oldu veneden artık istemezler?
Soran+1 yılOnlar bana yaklaşamaz çünkü şikayetçi oldum
Cevap sahibi+1 yılSüper en doğrusunu yapmışsın
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrintilar yorucu
02 Yorumla
Soran+1 yılHayatımı zorlaştıranlar utansın
Cevap sahibi+1 yılKonuşalım mi
Cinsel Yaşam konusunda 17,4b cevap paylaştı. Evet senin hatan
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam
Yatmak isteyen sensin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlayları anlatmak ister misin?
00 Yorumlaİstismara ugradin o zaman herkesle yat
03 Yorumla
Soran+1 yılBoş yapma
Soran+1 yılE o zaten benim hatam. Ben bunu kabul ediyorum size ne oluyor?
Cinsel Yaşam konusunda 463 cevap paylaştı. hayat işte
035 Yorumla
Soran+1 yılHayat işteymiş
Soran+1 yılKesin öyledir kesin kaderden kaynaklanmıştır benim akılsızlığım ve onların kötü oluşundan değil
Soran+1 yılOlabilir. Erkekler seks yapınca neden problem olmuyor? Ben birileriyle ilişki yaşadım diye neden bir başkasından yapmam konusunda baskı görüyorum? Bunu yapmaya kimsenin hakkı olamaz. Ayrıca madem suçluyum sorumu ne siiikime beğeniyorsun
Soran+1 yılSen beni yargılamadın mı kendin dedin milletle yattığını hepsi de sana zorlama yaptı diye? Bu yargılama düpedüz
Soran+1 yılUlan kendin yargıladın başta birden fazla kişiyle olmuşsun hepsi de zorla mı yaptı diye. Şimdi de ihtiyaç falan demeye başladın. Tutarlı ol biraz
Soran+1 yılHayır sen yargıladın buradaki bir çok kişi gibi. Hepsi de zorla mı yaptı birden kişiyle olman senin hatan demek istedin
Soran+1 yılSen de tutarlı ol birden fazla kişiyle olan kızı yargılıyorsun boşuna ayak yapma ihtiyaç falan diye
- +1 yıl
canım ben her konuda tutarliyim yaşın kaç bilmiyormuyum ama ben yaşça senden daha olgun yaşamış hayat fakultesindemi daha bitirmemiş beyin kutuphanemdeki tozlu raflarda unuttuklarim var ve sen çok hayatı kafana takarsan sağlığın elinden gidese dönüşü olmaz hayat kafaya takacak kadar uzun degil
Soran+1 yılSağlığımı kaybedip ölmeyi tercih ederim karaktersiz insanlara yem olacağıma onların altında ezileceğime
Soran+1 yılBelki.
Soran+1 yıl25.
Soran+1 yılBunları ergenlikte yaşadım 18 yaşında yoktum
Soran+1 yılYıllardır acı çekiyorum mutsuzum zaten
Soran+1 yılAilem bana destek olmadı annem zaten hep suçladı toplum gibi
Soran+1 yılboş ver bilgilerimi de verecek değilim
Soran+1 yılOlsun beni bilenler var sonuçta burada az çok ne yaşadığımı bilen de. Yaşadığım yeri de söylersem şıp diye anlarlar
Cinsel Yaşam konusunda 662 cevap paylaştı. Geçmiş olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaç kişiyle oldu?
02 Yorumla
Soran+1 yılNe yapacaksın? Çetelesini mi tutacaksın?
Cevap sahibi+1 yılTutarım
hatadır..
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılbenim hatam
00 Yorumla
+1 yılzevkine bak boş ver
01 Yorumla
Soran+1 yılSen öyle yaparsın
+1 yılgeçmiş olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen geçmiş olsun diyince geçiyor
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer