Güncellemeler
+1 yıl
Kizlar erkek arkadaslarinizin altina yatarken sorun yok degilmi? Ben neden tahrik ediyorsunuz diyince var.. erkekler daha yorum yapmis..
kişiden kişiye değişir kardeş. ben şahsen mini etek giyip altında da topuklu ayakkabıyla yürüyen hatunlardan tahrik olurum. okadarı da olsun ama dimi yani :))
nedense Türkiye de bu algı var Fransada kimse kimsenin ne giydiği ne bakmaz biraz cinsel acliktan kaynaklaniyo
giydim kiyafetin hesabini ben anneme babama vermedim, ne istersem onu giyerim
bana ne giyeceğimi öğretme, kendine hakim olmayı öğren.
işin Felsefesi bu olmasa gerek.
Cevap
2Cevap
Senin için değil , kendileri için giyiyorlar yazık...
kesin kendimiz için giyiniyoruz derler :PP
sakın düşmeyin its a Trappp :DD
Şalvar giyseler bile sen tahrik olursun.
Teşhirci bir milletimiz var da ondan
psikologa gitsene sen
yokluk kötü şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar