6 aylık evliyim dün vücut çorabı aldım ve bugün harika bir gece geçirmek istiyorum eşimle. Aklımda 2 fikir var. Odamızda mum yakıp yatağa uzanıp onu çağırmak mı yoksa o tv izlerken lambayı kapatıp vücut çorabımla yanına gitmem mi? Hangisi daha iyi olur? Aldığım çorap bu:
Bu resimler cidden çok güzel ve çok tahrik edici sen bunlardan birini giyersen benim fikrim herif seni darma dağın eder bu giysileri gören bir erkek ikdidarsız bile olsa en az iki posta atar benim elime böyle bitane geçse o gece bitmez olur o kadına o kadar yani o zaman bunu soruyorsan sabah iş bitiminden sonra nasıl geçtiğinide yaz lütfen ben seni takibe alıcam ve bekliycem yoksa bir anlamı olmaz bu sorunun ve bence böyle bişey yapma yapma seni hapse atarlar adamı öldürürsün zevkten katil olursun
Senin yerınde olsam kocam tv de maç izlerken giderdim odama rahat rahat hazırlanırdım. Sonra gecerDim bu kostumle karşısına.. Heralde maça devam edecek hali yok. Gol izleyecegıne o gol atsın ;)
öyle göstermiyorum çabamda yok zaten ayrıxa o benim kocam eşim bana neden öyle baksın adamın 1 haftadır yüzüne bakmıyorum yorgunlujtan sadece gönlü olsun istedim
ben cok sacma gereksiz yapmacik buluyorum. ne yani onu giyince hayran kalsin sana. giymeyince de yuzune bile bakmasn. insanin bedeni teni tatli gelmedimi kilik kiyafet bosturr arada kazanan giyim magazalari oluyo
En İyi Cevaplar