Yakın akrabamızın eşiyle birlikte oldum? Pişmanlık duyup söyler mi?

Yakın akrabamız. Üç çocuğu olan bir kadın. Aramızda yaş farkı var elbette abla, teyze bilirim. Benimle şakalaşmayı çok severdi. Eşi nasıl olduysa bize bıraktı evde o dönem yalnızdım ailem yoktu. Şakanın sonu kötü bitti. Tamamen kadının kontrolünde olan bir durum asla yapmazdım. Altımda poposunu defalarca ezdim. Pişman oldum. Kendimi kötü hissediyorum.

Yakın akrabamızın eşiyle birlikte oldum? Pişmanlık duyup söyler mi?
Cevapla