Eski sevgilimle ilk kez buluştuk daha önce sanalda yaşadık bir şeyler ama bu sefer ilk kez yakınlaştık. Sonumuz yok dedi ama bir daha gelirsem buluşalım mı dedi, amacı nedir?
Eski sevgilimle ilk kez buluştuk daha önce sanalda yaşadık biseyler ama bu sefer ilk kez yakinlastik öpüştük sarıldık boynumu öptü ama sonumuz yok dedi ama bi daha gelirsem bulusalimmi dedi yine çözemedim inanın çok islanmisti sizce amacı nedir? gelecek yok diyen kişi neden vazgeçmez hala!
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten dedi gelecek olmadan bana böyle şeyler ters ilişkiye girmek doğru olmaz dedi yani
Eski sevgilimle ilk kez buluştuk daha önce sanalda yaşadık bir şeyler ama bu sefer ilk kez yakınlaştık. Sonumuz yok dedi ama bir daha gelirsem buluşalım mı dedi, amacı nedir?
Onun keyfine diyecek yok seni tatmak ve senle yatmak onun için büyük zevk. Yaş farkından dolayı da korkuyor, çekiniyor ya da istemiyor. Fb olmak istiyor işte
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Eski sevgilimle ilk kez buluştuk daha önce sanalda yaşadık bir şeyler ama bu sefer ilk kez yakınlaştık. Sonumuz yok dedi ama bir daha gelirsem buluşalım mı dedi, amacı nedir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
yedek tutmak içindir
Sizce öylemi?
Sonumuz yok ama seni fb olarak kullanacam okeysen görüşelim diyor işte
Yaş farkımız çok fazla
Tamam işte onun işine geliyor? O kaç sen kaçsın?
27 ben 36
Onun keyfine diyecek yok seni tatmak ve senle yatmak onun için büyük zevk. Yaş farkından dolayı da korkuyor, çekiniyor ya da istemiyor. Fb olmak istiyor işte
Çok istiyorum dedi ve aşırı ıslandı evet Yaş fazla hep diyor
Peki sen onu arzuluyo musun?
Evet
O halde çocuğu dilediğin gibi kullan seviş ve yol ver :)
İkimizde kullanak yani
Kafaniza göre takılın bence. En mantıklısı bu.
O biraz kendini
Biraksa kasıyor çok gelecek gelecek tutturmuw
Konuş onunla benim de senden bi beklentim yok de.
Dedim ama hala papağan gibi
yol ver gitsin be. amacınız tatmin olmak değil mi zaten. istediğin birini bul bence kendine
Bakalım öyle olacak galiba
bu görevi üstlenecek tonla insan var emin ol :)
Kim hani
şimdi buradayım desem kriterlerine uyar mıyım bilemem :D
Yani evlilik olmaz ama istersen bu şekilde ıslanır demek istemiş yaşlar kaç evlimi adam
Değil o 27 ben 36
İlişkiye girmedinizmi yani
Yok hic
Sen istedin o istemedimi
İkimizde geri çektik ama o çok istiyordu hissettim
Yani bi taktikte olabilir isterse gel detaya inelim
Aceba üzerine kalmandanmı çekiniyor
Bilmiyorumki
Ne zamandır tanışırsınız
2 sene
Nerde tanıştınız
Bi arkads vasitasi ile seninle iyi anlaşıyoruz kader bizi bir araya getirdi evet mutluyum ama gelecek yok kafa hep orada
Nerede
Nerdesin
Cinsellikten öteye gitmez bu durum demek istedi
Ama sanada yapamam böyle bisryi dedi değer veriyorum beni kötü olarak anma diye
Hıhı öyle olur hep nedense
Artik bilemem belki onun oyun kelimeleri
Sizce napim
Ya ekmeğine bakacaksın işini görüp geçeceksin işim olmaz öyle şeylerle dersen yol vereceksin
Belkide geldiğinde bulusmamak
Durum ortada amaç belli istiyorsan takıl rahatsız oluyorsan yol ver
Haklisiniz siz olsaydiniz napardiniz peki?
Karşımdaki kişiye bağlı
Anladım
Gördükçe sevişmek için
Bulmuş senin gibi bir enayi arada alır ekmeğini
Neden öyle diyorsunuz
Belli ki dünden razısın vermeye
Hayır olsaydı olurdu sizde abartttiniz
Dar mı
ciddi bisey bekleme ufak ufak seviselim diyor
Eski sevgilin mi hala devam ediyor musunuz
Su an sadece durumlara bakiyor
İlişkinizi Şnceleyelim mi
Burdanmi
İg var mı
Yokkk
Aç geçici birşet
Cepte tutma
Buluşalım
Yas kac senin
36 ,
Evlimisin
Hayır ayrildim
Sevgilin var mi
Sevdiğim var
Senden kucuk mu
Evet maalesef
niyeti seks
aynen öyle :D