Güncellemeler
+1 yıl
Ay aklıma geldi söylemem lazım🤣 nolur cevap verin. Bu bana şey demişti en uzun seksi 1 saat sürmüş ama en sonki 25 dk mı ne sürmüş. İşte diyor ki ama zaten seninle yaparken heyecandan 25 saniyede gelirim. İlk iddialarını kafasından mi uydurdu acaba dedim hahahaha ya da öyle çok etkileniyorum ki senden hemen gelirim diyerek etkilemeye mi çalıştı napti hauah
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Dalgaya alıyor ağzından laf almaya çalışıyor aklınca ne narini seni parçalıyıcam demeni bekliyor 😂
Hahahahahaha acabaa çok mantıklı geldi bu dediğiniz. Ama ben bakireyim yani daha tecrübe etmeden şimdiden ne parçalaması ya hahah ama şey demişti dişleme demişti ne olduğunu anladınız whdjdj
Çok iyi anladım 😂😂😂
Onun için narin ol demiş olabilir
Ama o bok narin olur 5 dk sonra oda hayvanlaşır 😂😂😂
Ya bana şey dedi ilk başta deneme aşaması. Sonrakilerin şiddetini yavaş yavaş artiririz dedi haha ya bu f*ck teklifi değildir de nedir ya hahahah offf zamanında sevdiğim adamdan neler duyuyorum dhshshsh
f*ck*
Aaa niye yazmıyor fakbody ayol hdhxh
Aloştıra alıştıra gidiyor sksks dili dönmüyor olabilor ondam sadece f*ck demiş olabilir
Yataktaki kavramlar ters anlamda kullanılır. Narinlik = sertlik yani. İyi çalışmalar size 😅
Yaaa daha bakireyim ben bu ne şiddet bu celal hahah
Ayarlarsiniz siz artik onu😅
Ama sevgili değiliz bir şey değiliz off:(
Bi de sey dedi bu ya yatakta düşman disarda dost oluruz hahsgshshsh dedim yatakta da dost olalım sarılalım falan. Yok sarilirsak dost yataktaysak düşman. Düşman topragiymisim ben🤣🤣
Adamin sevgilisi var mi? Sana karşı duyguları ne? Belli ki sen onunla yapmak istiyorsun ama seni yari yolda birakmasindan da korkuyorsun
Evet aynen dediğiniz gibi hissediyorum. Gerci onun yerinde başka bir erkek olsaydı da benzer kaygılarım olurdu. Sevgilisi yok ama istekli biri yani. Tam istekli olduğu dönem. Bana belki aşık olurum falan diyordu da ben yatmak istediğinden hahah aşk tanımadan nasıl olacak yani. Gezeriz falan da dedi yani bilmiyorum yüzeysel ilişkiler yaşamak istemiyorum sanırım. Ama galiba onu da istiyorum. Yillar sonra platonigimden hoşlanmam da ne bileyim.. 🤣🤣 2. acilar yükleniyor dhdhhd
Yani, kendini tutamayacaksin ve onunla yatacaksin bence. Olumsuz bir sey yasayacaksin demiyorum ama yari yolda birakilma ihtimaline de hazır olmanda fayda var.
Keske umursamaz bir kadın olsaydım takilsaydim vs. O zaman yatakta çok iyi bir ikili olurduk ama işte prensiplerim böyle.. duygusallık güven vs arıyorum ama onsuz da olmuyor of:(
Prensiplerinden bahsettin mi ona? Tepkisi ne oldu? Gecistirdi mi yoksa ciddi konuştu mu?
Evet bahsettim. Sen de haklısın ama yaşını yaşa dedi. Misal 2 3 ay takılırız gezeriz sevisiriz, sen sonrasını hep düşünürsen çok yalnız kalırsın bu kadar boğma kendini falan dedi:/
Bana pek güvenilir gelmedi adam, yani sadece seninle cinsellik yasamak istiyor. Sen de cinsel istegini fazla hissettirmissin ona, seni kolayca kafalayabilir.
Ama sınırlarımı da koyarak yaptım bunu. Yüzeysel bir şey istemediğimi söyledim. O da oyle bir niyetim olsa 2 ay önce görüştüğüm kadina yazardım sana değil dedi. Yazmadigi ne malum🤣🤣
Yalniz mi yaşıyorsun? Adam ne sıklıkla geliyor sana?
Yok ya ailemle yaşıyorum öyle bir buluşma falan olmadı. 10 yıl sonra bu 3. 4. konusmamiz falan mesajlaşma yani haha
10 yil sonra olmasi tuhaf. O mu buldu seni? Sen mi onu?
O beni ekledi instagramdan. İlk ben yazdım bir iş teklifi için haha sonra bir kitaptan söz paylaşmıştım hangi kitap olduğunu sordu ondan sonra biraz kitaplar üzerine sohbet falan ettik en sonki de bu. Aldığım bir iç camasirini paylaşmıştım. Onu begendi ben de hoşuna mı gitti diye yazdım yazis o yazis🤣
Tahmin ediyorum devamını. Bence zevklerini yaşa ama kendini kullandirmadan. Yani onunla yattin diyelim kölesi olma, ne zaman seninle yatmak istede yanina gitme falan. Aranızdaki cinsellikte sınırları sen belirle, seni kullanmasina izin verme. Tabi karar senin, prensiplerin, zevklerine üstünlük saglayacak mi, soru işareti 😅
O benim zaafımken bu biraz zor geliyor ya. Ackcasi ben insan ilişkilerinde strateji yapmaktan o kadar yoruldum ki. Sadece kendim olmak istiyorum. Evet bu dediğinizi yapabilirim belki ama nereye kadar? Nikah masasına oturtana kadar mı🤣🤣🤣 ben de yaşamak istiyorum ama yanlış geliyor. Ben o bana dokunurken sevgiyle dokunsun aşkla dokunsun istiyorum. Çünkü ben ona yıllar önce öyle dokunmuştum. O olmadıktan sonra sokakta beğendiğim herhangi bir adamla da beraber olamaz mıyım yani? Gerçi onun verdiği hissiyat farklı da neyse hahaha hani böyle flört etmek gibi zaman geçirelim sonra ne olacağına bakarız diyormuş gibi konuştu.
Haklısın sen de. Libido, karamsar bırakıyor tabi insanı 😅 ee biraz vakit gecirin işte, sana karşı nasil incelersin, niyetini anlarsin falan. Ona göre kararini verirsin
Tamam da daha ettiği kahve teklifinin detayları için bile bana yazmadı. Çalışmadığı tek gün varmış benim de o gün işim olduğunu söylemiştim falan sonra ne olduysa arada kaynadı gitti. Bir daha yazıp da ee noldu gel 1 saat bana ayır içelim bir seyler falan demedi. Aradan 2 haftadan fazla zaman geçti. Ben de niyetini anlamak istiyorum ama bunda yol kat edemeyince.. acaba dedim o izin gününü bildigim için benden mi bekliyor ama açıkçası ben ondan bekliyorum. Hele ki böyle muhabbetler yaptıktan sonra ahhaa çok merakliymisim gibi görünmek istemem. Bence bu durumda onun cabalamasi lazım biraz.
Yani sen yaz ona, belki hıyarlık yapıp unuttu adam😅 sen yazarsan meraklı gibi gorunmezsin, hem zaten ciddi ask olmadan onunla yatmayacağını falan söylemişsin ona daha önce, merakli gorunmezsin.
Nasıl unutacak ya ilgisi olan adam görmek istemez miydi? Hikayelerime falan bakıyor yani gayet de gözünün önündeyim🙄 valla bana mesajda şey demisti. Neyse dedim bunları kahvede konuşuruz falan. O da senden duymaya başladıysam bu teklifleri ben kazanıyorum demektir demisti hahaha. İyice rekabet yaptı olayı. Bence pes etti ya bu kız vermeyecek zaten dedi. Zor olduğumu biliyor...
Bu kız kolayca vermeyecek diye pes etmiş olabilir. Ona gecmiste platonik olmuş olmandan ötürü onun altina kolayca yatabileceğini düşündü, denk gelmişken sansini denemek istedi demek ki. Ona aldigim ic camasirlari attım dedin ya, ona bunu atmadan önce cinsel konusmalar olmuş muydu peki? Yoksa ic camasirlarini attiktan sonra mi basladi?
Hayir iç çamaşırı fotoğrafını ona atmadım Instagram'da yeni aldiklarim diye paylaştım. O hikayeyi begwndi ben de hoşuna mı gitti diye yazdım öyle başladı sohbet. Bence bu sohbetlere kapalı olmadığım için sürdürdü hahaha ama yani bi anda mı arzulamaya başladı? Gerçi bütün fotoğraflarıma bakmış ama yazmiyordu yani. Hayir olmadı öyle bir konuşmamız. Bence yazmadı da o anlamda.
Yazmazdi da*
Sen bu adama şuanda duygusal bir seyler hissediyorsan yaz yine, kahve teklifini hatirlat. onun bu konudaki istegini ölç. Yine tamam diyip sesi soluğu keserse pek usteleme.
Duygusal değil de galiba fiziksel olarak çok çekiliyorum. Sevdiğim erkekler içinden de iyi hatırladığım tek kişi o yuzden benim için anlamlı biri hayatım boyunca da öyle olacak... ama bilmiyorum biraz da kapılıp gidiyor gibiyim hahah bir kez böyle konuştuk diye neden böyle oldum ki? Belki onun umrunda bile değil yani. Ama alışkanlıktan profiline bakıp duruyorum. Giriyorum ediyorum. Baktım dayanamıyorum yazarım ama gidebildiği kadar sessiz kalacağım:(
Ona karşı gerçekten duygusal anlamda hislerin var mi, emin ol bundan, ona göre hamle yap. Sadece fiziksel olarak seni etkiliyorsa, seninle yatip sana askla dokunmasını bekleme, zevkini yaşa. Ayrımı iyi yapıp birini seç vakit kaybetmeden bence.
Ama sadece ondan değil ki genel olarak hayatıma girecek insandan beklentim bu. Yani ilişkimiz içinde zamanı gelince olabilir diyorum ki bu normalde demeyeceğim şey hahah ama zaten niyeti sadece bu olan bir erkek beklemek nedir bilmiyor. O yuzden yaşandığı taktirde hem gercekten seviyor olduğuna güvenerek yaşamış olacağım yaşarsam hem de bunu dokunuslarinda zaten hissedeceğim. Birine mi dedim burada yoksa size mi bilmiyorum ama insanın sevdiğine dokunmasıyla bir hayat kadını dokunması aynı midir? Aynıysa bir sikinti vardır. Bir kadın muhtemelen bunu anlar. Sevgi yokken arada bu teklifler yani ondan geliyor olmasi beni heyecanlandırsa da -bence ten uyumu var aramızda aksi taktirde yıllar sonra da bu adamı bu şekilde isteyemezdim- duygusuz sadece bir obje olacağım gözünde. Duygularım ona karşı olsun ya da olmasın. Zaten zaafım var. Zamanla sevebilirim de onu yeniden. Önemli olan onun duyguları..
Ten uyumunuz var kesinlikle. Onun sana karşı duygular besleyecek, olasi iliskinizde ciddi davranabilecek biri olduğunu düşünüyor musun?
İnanın bu sorunun cevabını bilsem burada olmazdim🤣 yani gariptir benimle o gün sadece fiziksel olarak beğendiğini düşünsem de nedense sadece cinsellik yaşamayı amaç edinmiş bir insan gibi gelmiyor. Sadece hissiyat. Ya da öyle mi görmek istiyorum bilmiyorum. Gerci bana en sonunda, hayir daha ne kadar söylemem gerekiyor dedi. Yani sanki seks dışında bir şeye bakmiyormusum gibi konuşuyorsun dedi. Ama başka ne konuştuk ki ya da fırsatımız oldu mu? Ya da istekli anına denk geldim diye mi? Hahah ama bana resmen aşk bence cinsellikten geçiyor dedi. Bu laftan sonra ne dusunmeliyim ki.. off bilmiyorum inanın. Sizi de meşgul ettim konuşmak istemiyorsanız söyleyebilirsiniz.
Simdi birbirinizi iyi anlamaniz için buluşup karşılıklı konusup biraz vakit gecirmeniz gerekiyor, sanaldan yazisinca bir sure sonra kilitlenir iki taraf da. Belki de kahve teklifini o yine bekliyordur senden, bilemeyiz. Cocugun sadece cinsel amaci olmadığına inanmak konusunda daha eminsen, kahve teklifini yinele bence ona. İstekli gorunmezsin, zaten daha önce prensiplerinden bahsetmissin ona. Meşgul etmedin bu arada, sorun yok.
Yani cepte falan görmez beni dimi? Haha yani ben olsam unutmamış beklemiş benden demek ki görüşmek istiyor ilgisi var diye düşünürdüm. Ama karşı taraf yapmadigi için kesin ilgisiz diyorum:/ ya ben bir de artık çok sıkıldım karşı taraf için çabalamaktan. İnanın bu zamana dek hep böyle oldu. Artık alma enerjisinde olmak istiyorum artık erkekler benim için cabalasin istiyorum. Bir kadın olarak yapmam doğru olmaz diye düşündüğümden de değil ama
Onla görüşmek istemen onun altina hemen yatmak istediğini gostermez ki prensiplerini söylemişsin adama. Kendin için son bir defa dene karşı tarafa adim atmayi, bu adam senin için digerlerine göre biraz daha özel, sen diyorsun bunu.
Evet öyle ama o bilmiyor tabii. Yani benim için gerçekten hep özel bir insan olduğunu.. haha gerçi sohbette geçmiş yılların intikamını mi alsam acaba demiştim. O da intikamı ancak beni yipratarak alabilirsin dedi. Yani yatakta🤣🤣 ben de o sana ödül olur dedim. Evet zaten öyle düşünüyorsa da bir sıkıntı vardır.. Onu tanıyan yine liseden bir kız arkadaşım da aynısını söyledi. Aklında kalmasın yaz dedi:///
1. Durum) ona yazdin ve bulustunuz, vakit gecirdiniz diyelim. Sana sadece cinsel amacla değil iyi niyetle de yaklasirsa ikiniz de kazanacaksiniz, mutlu olacaksin, yatakta geçirdiğiniz vakitler de çok daha mutlu edecek ikinizi. 2. durum) bulustunuz, bir süre vakit geçirdiniz ve sadece cinsel niyetle yaklaştı diyelim sana, adamin gercek amacına uyanacaksin, seni sevmeyen biriyle yatmamış olacaksin. İlk durumda kazanacakken, ikinci durumda kaybetmeyeceksin.
Ya öyle bi diyorsunuz ki sanki ben bulussam mi bulusmasam mi kısmını dert ediyorum hahaha sorun kahve teklifinin aradan kaynaması. Evet yazayım diye diyorsunuz ama.. mesela pazartesi calismiyormus öyle dedi. Şurada 3 4 gün kaldı. Hala daha yazmazsa ne yapayım yani:(
Anlıyorum, kahve teklifini pek umursamadi, arada kaynadi diyorsun. Adamin seninle buluşmak için ciddi davranmamasindan mi rahatsız oldun? Tam anlamamis olabilirim, kusura bakma.
Mesela şöyle bir şey yazdım ona ben geçen yılki kadın gibi ya da diğer sevgililerin gibi mazi olmak istemem senin için önemli bir kadın olmak isterim dedim. O da ömür boyu birliktelik mi istiyorsun iki gün sonra evlenelim dedi. Ben de hayır yüzeysel olmasın istiyorum dedim. O da yüzeysel olsaydı 2 ay önce görüştüğüm kadina yazardım dedi işte. Ben de ilk ben yazmadım yazmadım dedim haha o da surdurmezdim dedi. Alt tarafı da bir kez böyle konuştuk yani🤣🤣
Yazmadım mi* dedim.
Evet doğru anladiniz. Kahve teklifinin arkasinda durmamaai.. Bir tane adam vardı bana o kadar ısrar etti ki arada hatırlattı ee ne zaman ne zaman diye. Ama bu ne bileyim yok :(
ona şakayla karışık trip içeren mesaj atsan nasıl olur? 'sozde kahve icecektik ama konuyu kaynattin arada' seklinde yazıp takıl ona
Vereceği cevap ne olacak, onu test edersin. Oradan çıkarımlar yapip niyeti hakkinda ipucu elde edebilirsin
Şöyle de olabilir sözde kahve içecektik, hemencecik pes ettin. Ben de az erkeksilik görürüm diyordum🤣 ben de pes edeyim bari
Olabilir. Bunu yazabilirsin. Yine kahve içeriz derse ve yazmazsa bir daha üsteleme artık. Bu arada yaşlarınız kaç acaba?
İkimiz de 27 yasindayiz. Ama teklifi sunan ve kahve içinde anlaşırız kahve içince bunları konuşuruz vs aralarda söyleyen kendisiydi. Neden teklifi sunup tekrar ettiği halde detayları belirlemeye yanasmaz mi bir erkek? Yoksa yine kenarda tutma durumu falan mı off. Cidden gidip lezbiyen olcam ya shsgshs
Kenarda tutma durumu yüksek ihtimal. Hetero kal, bir erkek yüzünden asıl zevkten mahrum kalma 😅
Ya bir erkek değil bu kaç erkek oldu hahaha bıktım ya valla bıktım. Sevmek için yaratilmamis gibisiniz yani. Hani diyorum benim gibi olan anca kadındır yani. Kadının halinden kadın anlar djdjjd sokayım onun kenarına shshshs
Ben de ayni durumdan müzdaripim kadinlar konusunda ama gay olma fikrim olmadi hic dhdjdj
mutlaka bulursun ya kalbine dokunan birini.
Kalbe dokunulmasi için karşı tarafın da kalbi olması gerekmez mi jdjdj kalpleriniz şeyinizde atarken zor yani hahhaah hayir kadınlar da istekli buna bir şey demiyorum ama ne demek aşk cinsellikten geçiyor ya. Resmen beni istiyorsan benimle yatacaksın demek bu. Nasıl muzdaripsiniz Allah aşkına ya. Demek ki gay olma fikrine gelecek kadar acı çekmediniz🤣🤣
Ama bak her erkegi bir tutup bazi erkeklere haksiz ediyorsun. adam seni yatağa atmak istedi hemen, lafi biz yiyoruz 😅 biz de muzdarip olabiliyoruz. Mesela 19 yaşındayken kiz arkadaşımdan ayrılma nedenimiz bana olan sevgisinin bitip cinsel arzusunun bitmemesiydi.
Ama bak ne diyorum bir degil iki değil. Bütün cinsler beni buluyor o zaman demek ki hahah normalde tam tersi olması gerekmez mi? Ya da zaten en başından beri cinsel bir çekim hissediyordu size karşı ve onu duygulardan kaynaklı bir aşk zannetti. Bilmiyorum bazen düşünüyorum acaba aşk bu mu.. cinsellik olmasa onun arkadaşım Çağladan ne farkı var yani hahah ama erkekler işte ikiye ayrılıyor bu konuda. Off aslında üstüne basa basa diyecektim, evet ben ömürlük ilişki istiyorum. Beğenmeyen kapı dışarı🤣
Konuştuğun erkeklerle, konusurken cinsel durumları konusur musun? Konuşuyorsan ne kadar zaman sonra? Onların gözünde kolay kiz imaji vermiş olabilir misin istemeden de olsa?
Seni kolay kiz olarak görüp, fırsat bu fırsat diyip azgınlıklarını belli etmişlerdir belkide, tabi onları haklı çıkarmaz bu
Hayir her erkekle konusmam. Hoşlandığım erkeklerden yalnızca bununla konuştum bir kez. Ki aslında hoslandigim zamanlar da 10- 12 yıl öncesiydi. Onun dışında evli olan normal bir arkadaşım vardı erkek. Onunla konuşurduk ama fikir alışverişi gibi yani bizimkisi ufaktan sextingti. Ufaktan🤣 fantezilerimi falan da sordu çünkü. Jartiyerin var mı ben siyah severim dedi. Her şeyi deneriz dedi. Ben de psikolojik olarak hazırlayayım madem kendimi dedim o da hazırla bakalım dedi ama ben normal kendim için hazırlayayım anlamında dedim bizzat ona hazırlamayı kastetmedim hahahah hiç zannetmiyorum. Ama bu iç çamaşırı hikayesinden dolayı sordum, sana bir iç çamaşırı mi bunları düşündürdü diye. O da hayir yaa konu oradan başladı sadece dedi. Ellenmis birine mi benziyorum dedim mesela, o da yoo buradan aşırı taze görünüyorsun dedi hahah
Bu arada fikir alışverişi gibiydiden sonrası o evli arkadaşıma dediklerim değil. Bu kahve teklifinin arkasında durmayan hanzoyla ilgili🤣
Bu adam herhalde bircok kizla konuşuyor ve o kizlar kolayca yattı adamin altina, seni de onlar gibi sandi, sordu bunlari. bu arada, evli arkadaşınla yaptığın fikir alışverişleri veya sextinginiz her neyse, adam evli olmasina ragmen sana hisleri mi vardı? Yoksa seksting partnerin miydi sadece?
Hayir hayir sexting kısmı hoşlandığım çocukla ilgili. Oradan itibaren evli arkadaşımla alakali değil. O yüzden ekleme yapmıştım yoruma.. olabilir zaten bana xey demişti
Ay yazamadım ya of hahah bana şey demişti karsilastigim en zor kizsin🤣 ben de dedim hee bütün kızlar bana hasta oluyor diyorsun yani. Zor buldu beni. Ne kadar dayanma süren diyince valla ben de onu düşünüyordum acaba ne kadar pes etmeden dayanırım dedi. Ama daha bir konuşma yaa bir. Bu kadar da çok hızlı hahaha ayrıca biliyorsun benim prensiplerimi buna rağmen teklif ediyorsun kahve içmeyi..
Ya ben bu kızı kolayca yatağa atarım, bana dayanamaz diye düşünmüştür. Sanırım kendine dan bilzeiran sanıyor 😅 adam yalnız mi yaşıyor?
O kim ya? Ahahaha ya bence kızlara yürüyorsa da biraz pasif bir karakter gibi. Evet fotoğraflarıma bakmış etmiş ama diyorum ya ben yazmasam bunun için herhalde yazmazdı. Evet belki avım ayağıma geldi diye düşünmüş olabilir ahahha. Ben ona dedim ki tamam dedim fantezilerimiz bu şu diye konuşalım ama kolay lokma değilim dedim. O da dur bakalım ben de iyi rakibimdir dedi. Gördük rakibi🤣 günümüz erkeklerinin hemen dikkati dağılıyor herhalde. Ya da herkesin artık seçeneği var ya. Nasılsa seçenek bol diye düşünüyorlar. Etimle kemiğimle nefret ettim bu devirden gsgshd valla bilmiyorum ki yalnız mı yaşıyor yoksa ailesiyle mi. Oturup sohbet etmisligimiz yok doğru dürüst ya herifiyle🤣 12 yıl oldu ya 12 yıl. Beni tanıdığını zannediyor mal oğlu mal
Ya bence seçeneği var adamın, seçeneğinden de memnun gibi. O seçeneği elinden kacirirsa diye ya da o seçenek onu doyurmuyor diye seninle de yiyişmek istiyor, yüksek olan ihtimal bu. Senin ona dibinin düştüğünü saniyor fantezilerim var dediğin için. Ona önünü değil de avucunu yalat, dersini alsin 😅
Olabilir. Ya da zaten yıllardır tanıyorum yerinde duruyor, biraz daha dursun diye düşünüyor olabilir ahaha of cidden sıkıcı bu işler. Fantezilerim var demedim o var mı diye sordu. Soyle de rahat uyuyayım dedi. Ben de dedim ki seni düşündüğüm ve rahat uyumani istediğim için boş ver hahahaha o da söyle söyle uyurum ben dedi haha. Valla o bana kendi avcumu yalatiyor gibi. Çünkü bir kahve bana dert oldu ona değil ki.. derdi olsa ohooo şimdiye yüzlerce kez sormuştu. Cevabını bildiğim şeyleri mi soruyorum ben ya😭😭😭
Biz bunlari konusurken o şu an bir kadinla yatakta da olabilir, seni seçenekler arasinda tuttugu belli. Düşünsene, sana fantezilerini soruyor, benimle sevgili olmak istiyorsan altima yatacaksin diyor, kahve icelim diyor ama sonra sesi soluğu çıkmıyor. Seninle yatmak isteyen biri kahveye de cikmak ister haliyle. Demek ki şu an onu mesgul eden, istediğini veren bir kadın var. Onunla isi bitince sana kahve teklifini yineleyecek, sonrasinda yataga atmaya calisacak. Durum bu.
Teşekkürler bunları yüzüme vurduğunuz için duymaya ihtiyacım varmış ühü ya ühü. Hayir butun arkadaslari da ya evli ya sevgilisi var. Bu niye böyle hahahha meşgul eden biri olmadığına emin gibiyim ama seçenek olma kısmına şiddetle katılıyorum sanırım. Üzdü..
Bilemeyiz tabi cevresini ama en yüksek ihtimal bu. Mesela sen biriyle yatmak isteseydin, yapmış olduğun kahve teklifini gecistirir miydin?
Niyetim o olsa bile bir yerden başlamak isterdim sanırım. Yani niyeti ne yönde olursa olsun. Duygusal veya değil. Bu direkt hiç umursamamak demek değil mi? Bu arada internette biraz yorumlara bakayim dedim. Kız isi oldugunu söylediyse erkek bazen haber vermesini beklermiş. Gelmezse ve yine görüşmek istiyorsa yine yazarmış. Acaba bekliyor olabilir mi dicem ama bilmiyorum. Cunku sadece pazartesi müsait olduğunu biliyorum.
Sana kahve teklifi yaptigi zaman islerim var vb gibisinden bir seyler demis miydin hic? Yoksa günü falan ona mı bırakmıştın tamamen?
Ya konu gene bizim kahve içmemiz gelince peki ne zaman olsun dedim. Hafta sonu? Dedim gerçi benim için fark etmez dedim. O da hafta sonu çalışıyorum ya dedi. Egitmenlik yapıyor bir yerde o yuzden. Neyse işte sadece pazartesi müsait dedi. Ben de tüh benim de o gün dersim var dedim. Ne dersi dedi açıkladım falan. Orada dediğim bir yerden etkilenip yine düşürdün kendine dedi haha sonra konu bir şekilde başka yere geçti ya. O kadar..
Her pazartesi mi dersin var? Her pazartesi dersin vardır diye tekrar teklif etmemiş olabilir bak. Bunu bastan belirtseydin keşke. Mesela bu p. tesi boş musun?
Aslında evet ama 2 saatlik bi ders öyle sabahtan akşama kadar sürmüyor hahaha. O an ne düşündüm ben de bilmiyorum. Ama ne bileyim insan bi şey der, 1 saatin de mi yok der ya da akşama doğru sizin oraya geleyim orada bir yerlerde az oturalım falan der yani.
O, 1-2 saat değil de 4-5 saat seninle olmak istiyordur belki p. tesi günü 😅 4-5 saat onun olmayacağını düşünüp teklif etmemis olabilir. Ama bence hâlen en yüksek ihtimal seçenek olarak tutulma ihtimalin. Kendisi ne alanda eğitmenlik yapıyor? Baska kadinlarla iletisimi olabilir oradan.
Enstrüman eğitmeni. Ya erkek istedikten sonra her yerden bulur ya hahah eşi kuaför olanlar ne yapsın? Belki de öyle istiyordur olabilir sonuçta yıllardır görmüyoruz birbirimizi. Ama ne bileyim insan bi yoklar ısrar eder falan. Hiç ısrar olmayınca garipsiyorum. Yapan yapıyor çünkü hahaha ya da takıntılı manyağın teki olabilirler tabii.
Soruda yaptığın guncelleme simdi dikkatimi cekti. Seni etkilemeye çalışmış yazmış olduğun gibi.
Beni etkilemeye mi çalışmış bunu söylerken? Normalde öyle olacağından değil yani hahah
Seninle yaparken heyecandan 25 sn de gelirim diyerekten duygusal yönden de vurmaya çalışıp etkilemeye calismis. 25 sn de gelecekse hic girmesin zaten yatağa 😅
Hahaha bi an öyle profesyonel konuştu ki oooo dedim karşımda pro varmış. Sonra çok keskin bi R yaptı hahahahah yok ya o kadar da değil falan dedi. Herhalde şimdi beklentisini karsilayamazsam siçtim falan demistir. Belki onun üzerine bunu söylemek istemistir artık bilemiyorum haha
Erkekler öyledir, basta kendi cinsel güçlerini çok abartirlar. Sonra 'ya bu kizi anlattığım gibi inletmezsem' diye düşünüp u dönüşü yaparlar 😅 benim arkadaşlarım da sıkça yapıyorlar bunu. ' ya kanka hayal ettigim gibi yapamadim' diyorlar 😅
Hahahah off ya. Aslında biyolojik isteklerimiz bile uyuşmuyor. Çok garip.. Hani bazen erkekler boşalmış oluyor çoktan ama kadınlar daha yeni başlıyor falan haha sanırım neye nasıl alistiginla ve on sevişmenin uzunluguyla alakali. Hiç tecrübem olmadığı için bilemiyorum hahaha ama o grrcekten sabah akşam sevismek isteyebilecegim bir adam. Yillar önceki çekimin sürüyor olması inanılmaz.. Başka erkekleri sorsanız yani zamanında sevdiğim... düşüncesi bile hoşuma gitmiyor cidden. Ama bu adam başka. Tenini hatırlıyorum nasıl bir dokusu olduğunu.. Oraya gömseler beni😭🤣🤣
Ay bi deee. Jartiyer için şey demişti, ekstra şiddet olur hahaha oradaki siddeti anlamadim bi fikriniz var mı? Zaten sohbetin devamında tecrübem olmadığını söyledim. İki kız arkadaşıyla ayrilma sebebi daha önceki tecrubeleriymis. Anlatırım falan dedi hahaha yani kahve konusunda asil onun ısrarcı olması ama neden bana geçmişinden bahsediyor anlamadım. Banane yani. Neymiş bir kız varmış avukat mesela diyor onunla olmadı sadece şarap içip uyuduk. Çünkü son anda söylemiş bakire olduğunu. Hani mesela dedi tam yapacakken desen bana istemiyorum zorlamam da dedi. Tüm tuşlara basti galiba🤣🤣 ay dur şey çok komikkk. Çocuk düşünüyor musun dedim o da 30lardan sonra dedi. 27de baba olamam ama korunuruz tabii dedi. bende şey dedim tabii korunmak önemli, birlikte olacagin kadınla bunları istişare edersin yoksa mazallah dedim. O da sana diyorum dedi haha yani benimle yapmaktan bahsediyor. Ben de he bana mı korun diyorsun, evet evet dikkate alcam dedim o da beraberrr yazdı hahahaha
Aranızda ten uyumu var işte, o adamla birlikte yatmadan da bu isteğin artarak devam edecek. Evet, biyolojik isteklerin uyuşması için ön sevişme çok çok önemli, orgazm süresini uzatıyor. Bizim erkeklerimiz ön sevismeyi kisa tutup direk girmek istedikleri için hemen boşalıyorlar, sonra da atıp tuttuklarıyla kaliyorlar😅
Jartiyer mevzusu ise; onun bir fantezisi ve sehvetini arttırıyor. Sehveti artınca da daha sert yapacak. Bunu demek istiyor. Benzer durum bende de var, oradan biliyorum 😅
Yahu ne serti ben daha hiç seks denen şeyi yapmadım ne serti dhdhddhdhh çocuk gibi ağlarım yemin ederim hshshshs bana gerçi şey dedi ilk bi deneme olur ondan sonra kademe kademe arttiririz. Of siz öyle diyince gene tuhaf oldum😭😭 odun attınız resmen şu an hahahah. Hmm öyle miymiş? Ama acele etmemek lazım işte. En azindan bu arkadasin tecrübesi var ama bir şeyler yaşamak konusunda aceleci. Prime zamanlarım falan diyor. Ama elimde değil erkeğim erkeğim ister istemez böyleyim diyor. Yani onu da anlıyorum ama şey dedim ona 30larindan sonra sakinlesirsin dedim.. o da sakinlestir dedi ahaha dedim yok işte kendi kendine olacak. 30larindan sonra mı iletişime geçsem? Hahahahah zaten aradan kaç yıl geçmiş. 12 yıldır tanıyorum 8 yıl kadar görüşmedik. Ne var yani biraz daha bekleriz birbirimizi shshshshhddh off o ten uyumu:( napcam bilmiyorum..
30 undan sonra da sakinlesmez, prime dönem 30 dan sonra da sürer, eger kendine iyi bakıyorsa. Sertlik konusuna gelirsek; kademe kademe arttırması isini kolaylaştırır. Alistiktan sonra o yapmasa da sen sert yapmasını istersin 😅
Ben biraz korkuyorum o işten aslında ya. Hani direkt böyle demedim ama bana baya narin davranılması lazım dedim o da davranırız sen de davran ama dedi. Bu sorduğum soruydu işte size hahah. Ondan sonra konuşması lazım benimle dedim konuşurum ben baya dedi. Ben de oo 25 dk boyunca konuşmak vay canına dedim. O da aralıksız olmaz tabii dedi haha koptum orada neyse işte.. ilkim yani sonuçta. Evet o benim için özel bir insan ve hep öyle olacak ama evli olmadığım biriyle yasamak da ne bileyim.. Hani bana dokunsa falan parmağının ucuyla, cidden molekullerime falan ayrilirim😭🤣 bence biz çok iyi seks partneri olurduk ama şiddet ne bileyim karşıyım ya ajhaha Ben ister miyim hiç bilmiyorum hayal edemiyorum yani. Eyvah yandık ya 40tan sonra desem bence o bile evlenmiş olur hahah
Sekste sertliğe alışan bırakamıyor, bilgin olsun 😅
2. kiz arkadasimin sana benzer durumlari vardı. Bakireydi, tereddütleri vardi. İlk 2-3 sekste doğal olarak zorlandi ama alisinca benden çok o istedi sertliği. Benzerini sen de yaşarsın muhtemelen.
Bence ten uyumun olan birini bulmuşken kaçırma 😅 ten uyumu yakalamak zordur.
Yaa şu iki seferi yaşamadan atlayıp geçemiyor muyuz hahahah direkt rahat edeceğimiz kısma geçsek?🤣 off hayal bile edemiyorum neden böyleyim. Yani onu sertken düşününce hoşuma gidiyor ama ne bileyim. Bana yatakta düşman disarda dost demişti haha ben de dedim biz farklı olalım biz dost olalım sarılalım falan dedim. O da bunu bir erkeğe soyleme dedi hahahah çok alışmış demek ki yapmaya o yuzden fantezileri sert tutuyor kafasında. Oral çok seviyormuş mesela. o seyi yutmam hosuna gidermiş🥴 sperm yani hahaha ya of oyle demeyin ya:(( kaciramiyorum ki zaten. Bi de biz pandemiden hemen önce bir kafede karşılaşmıştık hahah
Önce cefa, sonra sefa hanimefendi😅 ilk 1-2 defa sert yapmasaniz bile acır bakire olduğun için. Spermi yutturmak bi bana tuhaf geliyor ya. Oral inanılmaz ama spermi yutturmak zevkli değil bence.
Senin için sorun yoksa, mesajdan yazar misin? Çünkü yorumları aşağı kaydirip cevaplamak yorucu oluyor 😅 mesajda direk yazabiliyor insan
:((((( sakinlestirici falan alayım ben o zaman hahaha ya muhtemelen bu arkadaş fazla p*rno izliyor. onun sonucu bunlar hahaha şöyle yapalım mı şimdi çok geç oldu ben yarın size mesaj atayım olur mu? Uyusam iyi olur cunku:/ ayrıca grrcekten kimsenin konusmadigi kadar konuştunuz benimle çok teşekkür ederim valla hahaha
Rica ederim, yarın yazarsın istersen.
uyumadan önce mastürbasyon rahatlabilir seni. Sonrasinda da temiz bir uyku cek 😅 iyi geceler
Sert davran diyo işte. Sert ol kafamda şişe kır diyo
Ne alaka ki haha narin ol bana dedi. Ters mi anlamaliyim
Evet ters anlamalisin. Sen ne kadar sert olursan bende o kadar sert olurum diyo. Kafamda şişe parçala diyo sana şamar at diyo ısır diyo. Saçlarımı kopart diyo
🤣🤣🤣🤣
Op beni yi beni diyo
Onun söylemesine gerek yok tenine gömsünler zaten beni
Yürü be. Kim tutar seni. Kırbaç al yanına
Sevmiyormuş o seyler haha
Kelepçe al. Bağla azdır bırak sonra. Git uyu
Sdff cinsellikte duygu yoksa narinlik olmaz pek
Ya benim platonik olduğum kişiydi yıllar önce ama karşılıklı değildi. Bence şimdi de değil sadece beğeniyor
Kaç yaşındasın
İkimiz de 27 yasindayiz
Randevulastiniz mi seks için
Hayir sadece konuştuk. Aslında ben biraz mesafeliydim çünkü duygusal bir ilişkimiz bile yok aramızda. Bana kalsa evlendiğim kişiyle yaşayacağım ama işte.. Aslında ben de istekliyim. Özellikle ona karşı. 10 yıl önce de cekiliyordum ona. Saçına ensesine falan dokunuyordum o uyurken
Yani değişik biraz
Hangi kismi hahah
Genel olarak istekli ama uzak olman sd
Cunku benimle sırf bunun için birlikte olmasını istemiyorum:( yoksa hiçbir erkeğe karşı böyle bir çekim hissettiğimi hatırlamıyorum. Sevdiğim erkekler oldu ama sorsanız bana yıllar sonra o erkeklerle yatma hatta onların bana sarılma düşüncesi nasıl hissettirirdi diye, inanın midemi bulandırıyor düşüncesi bile. Ama onunla yıllar sonra hala aynı çekimi hissediyorum
İlginç
🙄🤣
10 senedir nasıl dayandınız)
Ya aslında platonik olduğum kisiydi o benim lisede hahahah ama tek tarafliydi. Ama o dönemde ben o uyurken saçlarına kulaklarina ensesine falan dokunurdum. Yani ben çekim zaten hissederdim ama sanırım o şimdi hissetmeye başladı. Gerci güzelleştim de ondan da olabilir hahaha
en sevdiğim bu. kadının bu kadar istemesi istekli olması)
Evet erkekler gerçekten böyle kadınları seviyormus bir arkadasimdan daha duymuştum. Ama aslında mümkünse ciddi bir ilişkimin olduğu insanla bunları paylaşmak istiyorum. Ben de yaşamayı çok istiyorum ve yılların birikimi var belki o yuzden bu kadar istekliyimdir haha ama bence benimle olan adamı çok mutlu edeceğim.
şimdiden hissediyorum sendeki ateşi). beni bile etkilediyse )))
Keşke onu kendime aşık edebilseydim. Aşkın seksten geçtiğini düşündüğünü söyledi bana ve bu biraz üzdü beni haha. Yani o zaman hayat kadını de mi aşık olur erkek? Bence çok saçma ya
haklı gibi sanki. benden sevgilimle ilk başta sevişştim sonra ciddi düşündük 6 ay sevgili olduk. ama tabi benim sevgilimle aramda çekim vardı ama arkadaştık
eski sevgilimle
Anlamadım sevgili miydiniz arkadas miydiniz? Yani bilmiyorum evet cinsellik olmasa muhtemelen bir erkeğin kız bir arkadaşımdan hiçbir farkı kalmazdı ama sonda konuşulacak seyler başta konuşulmalı mi? Yoksa f*ck gibi bir şey oluyorsunuz. Bir kez öyle baslarsa beni hep öyle görecek sorun orada. Yoksa ben onu çok istiyorum. Zamanında gerçekten çok sevmiştim üstelik.. Ve hiç kötü hatırlamadığım nadir insanlardan
arkadaştık. alkol aldık sonra dayanamadık seviştik. ondan sonra sevgili olduk. ciddi ilerledi 6 ay sürdü.
Vay be.. Ya zaten arkadaşlık inanın çok önemli. En azindan birbirinizi tanıyor biliyorsunuz. Az çok nasil bir ilişki olabileceğini ongormussunuzdur. Ama bizim arkadaşlığımız öyle çok derin değil. Arada bir konuşuyoruz. Bizim alkol almamıza bile gerek yok ya.. Bana parmağının ucuyla dokunsa molekullerime ayrılırım😭😭
ahahah mükemmelsin ya. keşke beni de böyle isteyen olsa
O da bilmiyor ki bunu hahahah sabah aksam sevismek isteyebilecegim bir adam o ya. Ne isterse yapsın gıkım çıkmaz yani
bence bana anlattığın gibi ona anlatsan kesin seninle sevişir seninle güzel sevişirse evlenebilir de. o kadar yani
etkilemeye çalışmış seni
Ne yaparak etkilemeye çalışmış beni? Bu arada instagram hikayeme yeni aldığım bir iç çamaşırını paylaşmıştım lira renginde. Onu beğenmişti. Sonra ben mesaj atıp başlattım konuyu hosuna mi gitti diye. Yoksa bu hiç yazmazdı ya hahah. Her türlü benimle sevisir ki hahah bilmesine gerek yok ki bunları. Güzel sevisirse evlenir ne demek ya lütfen :( ben tekrar 2. kez ona aşık olmaya bağlanmaya çok korkuyorum. Ben ona çocuk düşünüp düşünmediğini sormuştum anca 30lardan sonra dedi 27 yaşında baba olamam dedi. Yani zaten yakın zamanda cık🤣
He siz benim guncellemem için dediniz dimi etkileme olayını? Bence de ehahahahah
yani demek istemişki beni çok azdırıyosun erken boşalırım seninle olunca. güze iltifat aslında bu. karşındakini görüp heyecanlanmak seks yaparken. normalde tecrübeli erkekler seks yaparken heyecanlanmaz. eğer heyecanlanıyorsa bu duygusunun olduğunu gösterir demek aslında. sana karşı var mı yokmu bilemem ama bunu söylemeye çalışmış diyebilirim
Oyle diyorsunuz da mesela o sohbette bana kahve icme teklifi etmişti. Yani bu tanımak da isterim demek herhalde bilmiyorum haha ama 2 hafta oldu, ee hadi ne zaman buluşuyoruz hiç demedi yani. Niyeti olan adam bunca zaman yazmaz miydi? O biraz bozdu beni açıkçası.. gayet de sıcak baktığımı biliyordu görüşmeye. Belki de o 25 saniye olayi beni etkilemek içindi. Ya da bilmiyorum bana söylediklerini başka kadınlara da söylüyordur belki ahhaha ben ona şey demiştim acaba neden özel hissetmiyorum? Bence benim yerimde kim olsa kazanan sen olursun demiştim. O da neden özel hissetmiyorsun ki seninle uyumak bile beni tedirgin eder bağlanmaktan korkarım vs vs. Bilmiyorum ezbere laflar gibi geliyor ya ama tabi siz daha iyi bilirsiniz erkek olduğunuz için.
bir gün soğuk 2 gün sıcak olan erkek niyeti bellidir). erkek ilgi duyduğu kadını özler sık sık mesaj atar. kıskanır içten içe. ne yaptığını sürekli merak eder. yani ben kendimden diyorum tabi. genelleme yapmam ama çoğunlukla böyledir
Teşekkürler ya🤣🤣 offf gidiyom ben. Lezbiyen falan olcam. Çünkü tarif ettiğiniz erkekler piyasada kalmadı.
gitme ya ne güzel konuşuyorduk). tkp at
Kimseyi takip etmiyorum bu sitede ya cozutuyorlar🤣 buradan konuşalım bence daha iyidir.
cozutmam ben merak etme :D. sormak istediklerim var cidden bahane değil
Büyük hüsrana uğrayacak arkadaş yatakta :))
Neden haha
Bakire olduğunu öğrendiğinde :)
Biliyor ki zaten hahahah hatta hosuna gitti taze olduğum için hqhaha
O zaman yersiz lafımı geri aldım :))
Hahahhaha ama olmaz işte ya duygusal hiçbir şey yok aramızda. Ben yıllar önce platoniktim ona. Simdi yıllar sonra konuşuyoruz belli ki bu sefer beğeniyor beni ama sadece fiziksel olarak. O zaman da çok cekiliyordum sevmem bir yana.. o uyurken saçlarına ensesine kulaklarına falan dokunurdum. Nasil bir teni olduğunu bile hatırlıyorum. Yani hissiyatini
birlikte olduğunuzda belki ondanda bazı duygular harekete geçer neden bu kadar ön yargılısın?
Ama deneme tahtası değilim ki ben :( Bana belki aşık olurum falan demişti haha ama bunlar komik geliyor bana. Bence sadece bunu yaşamak istediği için söylüyor. Istekli zamanları falan.. zaten bir insanı tanımadan sırf yatarak nasıl seveceksin ki? Bence sevgi tanımaktan geçiyor. Evet aşk denilen şey cinsellikle iç içe ama öyle erkekler var ki hayatını bu yüzeysel ilişkilere kurmuş.. o yuzden pişman olmak istemiyorum. Normalde evlilik öncesi de karşıydım ama diyelim ki ciddi bir ilişkim var 1 yıldır birlikteyiz falan hani diyorum belki o zaman düşünebilirim. En azindan sevdim istedim isteyerek yaşadım diyebilirim. Ama daha konuşmanın ilk başından ne bileyim.. garip degil mi?
Evet bu açıdan baktığında garip ama yarına çıkacağımız belli değilken bu kadar ince hesaplar yapmakta bazen insanı çok yıpratabiliyor. Ayrıca birbirimizi tanımıyoruz sevgi tanımaktan geçiyor diyorsun ama 10 yıllık bir maziniz var buna belki diyebilirsin 10 yılda kaç defa görüştük ne alaka ama hiç tanımadığın birisi değil sen hiç tanımadığın birisine bir şans verecek gibi konuşuyorsun. Ayrıca hep varsayımlar üzerine konuşuyorsun inan varsayımlar üzerine yaşayacak kadar uzun değil hayat ve son olarak en çok pişman oldukların yaptıkların değil yapmadıkların olacaktır.
Yani o da onu diyor ama o 10 yıl içinde hiç görüşmedik ki. Biz liseden tanıyoruz birbirimizi. 4 yıldan sonra koptuk. Lisede de bence arkadaş olduysak bile çok bir şey paylasmadik. Hem zaten şahsen çok fazla değiştim karakter olarak. Zaten tanıyorum zaten sıfırdan bildigim bir insan değilsin diyerek bunlara dalmak bana garip geliyor. Ben mesela birinden hoşlandığım zaman merak ediyorum neler yapıyor neler dinliyor ya da hayata bakışı ne vs vs. Bunlar olmadan zaten ilişki nasıl olsun ki? Diğer turlu ya kullanılmış gibi oluyorum ya da herhangi bir kadın yerimi alabilirmis gibi.. evet hayat uzun değil ama buna bir prensip de diyebilirsiniz. Öyle garip erkekler çıktı ki karşıma artık normal ilişkilerden bile soğur oldum.
Yaşanmışlıklar var ise bişey diyemem diyeceğim tek şey bol şans :)
:((((((((((((
Daha fazla bu durumu savunursam arkadaşın bana ödül filan vermesi lazım o yüzden benden bu kadar :)
Tesekkur ederim valla benden çok ona faydanız oldu neyse jahahah kahve teklifi falan etmişti ama hiç detayları için yazmadı 2 haftadır. Ona da bozuldum yani neyse...
Senin bu kadar net prensiplerin varken konu cinselliğe nasıl geldi ben onu anlamadım bir anlık boşluğundan mı faydalandı? :)
Ona mesaj atan bendim ya:( benim boşluğuma geldi bence hahah ben gerçekten istekli biriyimdir hem istekli hem prensipli.. yoksa çok kullanmıştı erkekler beni. Bu kız istekli niyeti var vs diye ne yapayım? En doğrusu bu değil mi?
yanı ısteklerının hepsıne karsılık vermen
Fiziğin güzel mi
Minyonum ya:(
Boy kilo nedir
1.55 44
Fiziğe bakayım