+1 yılBir yüzme aşığı olarak ama gerçekten suya aşık olan biri olarak yani onun bana ne kadar prestij sağladığıyla ilgili kafamı yormadan sadece suya su olduğu için duyduğum aşkı gerçek sporcuların da ilgilendikleri alanlara aynı şekilde aşk duyduklarını bildiğim ve buna inandığım için senin gibi "Squat çalışıyorum, kalçalarım güzel oldu."mantığında spor yapanları görmek ve sporun adını kirlettiğinizi görmek gerçekten iğrenç bir şey. Squatın amacı odur zaten ama o tarz şeyleri insanlar kendileri için yaparlar, yani ayna bakarsın ego tatminini içinde yaşarsın verdiği özgüvenle yürürsün, kötülüklerinden antremanlarda arınırsın ama kalkıp kimseye kalçanın biçimiyle squatın arasındaki bağlantıdan bahsetmezsin. Yani gerçek sporcu mantığı bu şekildedir en azından. Michael Phelps'in vücudu resmen mutasyona uğradı ben bir defa da duymadım ağzından:"Kaslarımı yüzmeye borçluyum. Çelimsiz erkekler çok itici."gibi bir cümle. Sporu da geçtim, insanları biçimlerine göre sınıflandırmak ve o daracık kalıpları her yerde belli etmek gerçekten çok itici. Ciddi söylüyorum. Sorulur sana, dersin:"Kalçası düz olanları beğenmiyorum fizik olarak."diye ama yolda yürürken gördüğün birisi hakkında kalçasının ne kadar düz olduğuyla ilgili niye düşüneyim ki? Erkekler için de bu böyle. Kaslı birini görmüşümdür, hoşuma gitmiştir:"Wuw"derim ama yanımdan başka bir erkek geçse karşısına geçip incelemiş gibi"Kası yok, zayıf."diye düşünmem. Daha açık nasıl anlatabilirim ki? Mesela her renkten ikişer üçer tane vardır ama beyaz tektir, ilgini çektiğini için refleks olarak tepki verirsin, yorum yaparsın, anlarım ama her renkten ikişer üçer tane varken beyazdan da ikişer üçer tane varken özellikle beyazı seçip neden ona yorum yapar ki bir insan? O da diğerleriyle aynı miktarda zaten. Dikkat çekici bir şeyi yokken neden?
72 Yorumla- +1 yıl
@moistmucxback sonuna kadar arkandayım. HELAL
- +1 yıl
Çok teşekkürler gerçekten:)
En İyi Cevaplar
+1 yılkız haklı beyler. dümdüz popolu hatunlar erkekler tarafından da çok beğenilmiyor aslında da hep yokluktan dolayı bakmaktan kendilerini alamıyorlar.
l*n cidden estetik durmuyor götleri adamların yaa. kızların yani :D bakıyorsun yok, oradaki çıkıntı yok yani gözünü ısırıyor, bir şeyler eksik sanki. haklısın bacım. squat candır bu arada ben çalışmıyorum ama senin çalışmanı canı gönülden kutluyorum. düz götlü bayanlar lütfen squat çalışın. kaldırın totoşlarınızı.62 Yorumla
Soran+1 yılen iyi cevap olmalıydı ama ya :)
- +1 yıl
Aayy evet yaaa :)) neden eic icin erken davrandin kii :))
- Cinsel Yaşam konusunda 573 cevap paylaştı.
+1 yılkalçası poposu dümdüz kızmı olur be
www.google.com.tr/search böyle olacak seç beğen al :))))))00 Yorumla
+1 yılValla ne yalan sevmiyorum, kadın spor yapacak kendine bakıcak.
110 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
Neyın egosundasın kızım sen.. Git senı götünü begenenler alsın.. düz kalçalıların karakteri varken senın g*t sarktıgında düz kalçalının karakterı hala yerınde olucak.. He bu arada sakın düz kalçalı yazdı tribine girme Allaha şükür 1.72 boy 54 kıloyla taş gibiyim.. Zayıf oldugumda oldu bu boyla 47-48 kılo oldugum zamanlar da gayet iyide görünüyodum. Sonuc ıtıbarıyle herkesın bı alıcısı var.. Kımının g*tüne bakarlar 4 senede sıkılırlar kımının karakterıne bakarlar 40 senede doyamazlar.. Ben 40 senelıgım ama sen 4 sene olmanın sınırlarını zorluyorsun :)
93 Yorumla
Soran+1 yıl172 boya 54 kilo iyi mi şimdi? 7 kilo eksiğin var bebegim git bir salona sana ne dicekler bak :D işte dümdüz oldugun burdan belli. yoksa bu kadar yazmazdın. git yemek ye spor yap squat çalış hadi bebegim. iyi aksamlar :D
bazıları kocaman got sevmez ben mesela sen hamile kalıcaksın gunun birinde memen dizlerine inecek popon topuklarına degecek kilo veremedigin için evde kimse yemek yemesin tribine giricen rejim yapıcam diye o tahta dedigin kızlar kilo alsa senin şimdiki halin kadar ancak olur ve ayrıca bişey diyimmi ben beyılıyorum zayıf kızlara çok cekiciler acaip acaip terlemiyorlar sonra ne giyerlerse giysinler yakışıyor baya bebek gibiler beni kucagında taşı aşkım dese bir kilometre tasısam belim agrımaz ama kıcı bası buyuk kilolu olsa tasıyamam yani bebegim sen boşuna kendini hint kumaşı sanıyosun sizden çok onlardan az var hint kuması onlar anladınmı cicim anladıysan kulaklarını salla yeter...
61 Yorumla
+1 yılherkesin fiziksel görünüşü kendine herkesin zevki de kendine seni geren ne? İstersem senin gibi öküz gibi yerim şişman kalçalarım olur istersem de hiç yemem sopa gibi olurum yargılamak sana mı kaldı? En gıcık olduğum iki şey insanların fiziksel görünüşleriyle dalga geçilmesi dümdüz olabilirler safinaz gibi de olabilirler o dümdüz dediğin kızlar her öğün dolu dolu yer sen gibi olur kilo almakta hiç sıkıntı yok ama vermekte gayet de sıkıntı var, birazda böyle düşün istersen bir daha da salak salak yorumlar yapma baya sinirlendim şu anda
61 Yorumla
Soran+1 yılben gibi olur derken tatlım? benim yag oranım cok düşük sporcuyum ve 1 kilo eksiğim ya da 1 kilo fazlam yok. 171 boy 58 kilo? dümdüz kızların erkekten hiç bir farkı yok bide utanmadan tayt giyiyolar yakısıyomus gibi. popoları içine kaçmış gibi duruyor. bana göre fizik ince bel çıkık kalcadır. sen böyle satırlar dolusu yazdıgına göre demek ki sende baya düzsün :))))
+1 yılTamamda yapısal olarak öyle doğan insanlar var neden eleştiriyosun ki? İnsanların eksik yönleri seni tatminmi ediyo? Ben 5 senedir spor yapıyorum fizik olarak herşeye sahibim hayatımda bir kere bile böyle bişey düşünmedimde aşağılamadımda insanları. Belki o düz popolu kızın egoları senden daha az diye tercih ediliyodur?
91 Yorumla
Soran+1 yılbeni tercih eden insan mükemmel bir insan her anlamda. bu konuda hiç bir sıkıntı yok. ama poposu içine kaçmış gibi olan bir kızda tayt giymesin insan kendine yakısanı giysin bence
Bu gazlamalar ve kıskançlıklar yüzünden gittiğim spor salonu bayılana kadar squat yapan kızlarla doldu.
Siz squatla ilgilenirken başımızdakiler saltanatlarının 12. Yılında kaçak saraylarının kaba inşaatını bitirdi!
Götünüze verdiğiniz değerin yarısını beyninize verin, bu gidişle sıkılaşan götlerinizin hiç bir değeri kalmayacak...131 YorumlaYa allah aşkına bu nasil bir egodur. Şahane milletin kicindan başından öyle seven öyle alır boyle seven boyle alır. Çok bos muhabbet bunlar ve anladığım kadarıyla yaptığın yorumlara dayanarak söylüyorum bunu sende aşman gereken bir aşağılık kompleksi var ve bir nevi kendini ispat etmeye çalışıyorsun ama gerek yok inanki yok
73 Yorumla
Soran+1 yılgizliden neyin havasını atıcam ya atcak olsam kendi ismimle atardım :D ben olanı söylüyorum :D
Soran+1 yılhayatta kaldırmam sevgilim beni buralarda görürse biterim ben :D
+1 yılKalbin güzel olmadiktan sonra gotun guzel olsa kac yazar ama haklisin herkes vermek istedigi yerin guzelligine bakar. Kimisi kalp guzelligiyle kimisi got guzelligiyle. Ayrica kndine o kadar guvenin vardi da niye gizli kullanici?
105 Yorumla
Soran+1 yılçünkü sevgilim buraya üye oldugumu bile bilmiyor asla öyle bir riske girmem. ayrıca gizliden hava atmaya çalışcak değilim. öyle kızlar berbat görünüyor
- +1 yıl
Senin yorumlarini okudum da tam bir keko ve kezbansin cidden. Kendine guvenin olsaydi muhabbet konusu bile etmezdin. Ego eksikligini gizli kullanici olarak tatmin etmeye calisiyosun. He erkek arkadasina uzuldum keske sana guvenmeseymis basit bir site uyeligini bile gizliyosan kim bilir neleri de gizliyosundur sen. Neyse tatlim dolgun sert cikik poponla mutluluklar sana ;*
Soran+1 yılbebegim kezban dediğini görsen sen bile bakarsın :) ayrıca cok iyi eğitimli bir ailem var. mimarlık okuyorum kumral yesil gözlü sevgilimde var oh :D sizin gibi tahta kalcalı kızlarla dalga geçicek kadarda cok sağlam fiziğim var hadi iyi aksamlar :D
- +1 yıl
Ahahah senin gibi lezbiyen degilim bn genelde dönup erkeklere bakiyorum tipim degilsin :D iyi aksamlar cınımmmm :D
Soran+1 yılyani kupkuru oldugunu kabul ediyosun :D:D
Sen Böyle Kendine Baktırtmaya Devam Et Orana Burana Baksınlar Elbet Art Niyetli Biri Çıkar :D
Ha Akşamüstü Felan Çok Gezme Dışarlarda Mazallah Birileri Dayanamaz Köprü Altında Döşeyiverir Ondan Sonra G*tün Başın Dağılır Kendini Eve Zor Atarsın Tatlı Kız ;) ;)60 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 739 cevap paylaştı. Aslında küçük popoluları savunacaktım, ama yazdığın yorumların tümünü okuyunca vazgeçtim..
Küçük popoluları sert olduğu için seviyoruz..
Ama sen hem büyük hem sert diyorsan ona bişey diyemiyorum..
Hatta sen aşağıda birine "dolgun çıkık sert ;)" yazınca bir tuhaf oldum sanki.. Sıcak bastı birden.. :D02 Yorumla
Soran+1 yılbüyük yağlı ve düz popo en iğrenc olanı :D
Güzel tespit, ancak çoğu erkeğin yokluktan böyle kızlarla olduğunu da unutmamak gerekir. Ama bir erkege tercihini soracaksan kadin fizigi on plana cikacaktir ki bu fizik çercevesinde emin ol kimse kalcasiz birini istemez ancak yoklukta ne yapsinlar. Hak vermek gerek
02 Yorumla
Soran+1 yılyokluk kötü bisey tabi bu yüzden haydi kızlar spora :D
+1 yılPeah soruya bak. sanane milletin kicindan basindan. herkezin fizigi guzelligi kendine.. Allahin yarattgi hersey guzeldir. guzellikte cirkinlikte Allahtandir.. bence daha fazla sirk kosma yanii.. ne yani senin kicin varsa dunya sana tapsin mii..
91 Yorumla- +1 yıl
Şirk kelimesi agir bir kelimedir arastirin lutfen.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBalerinim ve bunun gerekliliği olarak kalça ve göğüs ölçümü olabildiğince küçük tutup zayıf olmalıyım. Ancak buna rağmen emin ol senden fazla saatimi spor salonunda geçiriyorumdur. Öleyim mi yani ben? Senin aklın bir tek götüne çalışıyor anlaşılan.
91 Yorumla
Soran+1 yılkıvrımlıysan sorun yok :)
Karşındaki kişiye ne gözle baktığın önemli. Seni yarım ay şeklindeki popondan beyeniyorlarsa otur bir düşün derim..
ya da yürürken bakanlar hatta dönüp tekrar bakanlar seni popondan ilk bakışta çıkaramayan insanlardır belki, ya da maçlarının ne olduğu hepimizden çok sen bilirsin...
Boponu geliştireceğine birazda zekaya ağırlık ver...40 Yorumla
+1 yılSen Allah bilir dört dörtluksundur burada adriana lima oynarsınız Reelde Muhtar Kazım amcasınız :D ALLAH öyle yaratmış Tövbe Haşa ama İstersen Allaha sor nıye böyle yarattın dıye ahmak.!
64 Yorumla
Soran+1 yıltamam teyze
- +1 yıl
Bide rezil Olmamak ıcın Gizliden soru soruyorsunuz ya gülüyorum sana kazım amca.. Hadi bir cesaret Hadi :D:D:DD:
Soran+1 yılsevgilimin buraya üye oldugumdan bile haberi yok duysa keser heralde bide açıkca mı sorsaydım :D ayrıca beni görsen sen bile dönüp bakarsın. dolgun dudak dolgun kalca candır bebegim
- +1 yıl
ahahah Evet Haklısın Bakarım Ama Başka bir gözle bakarım anladın? :D
+1 yılBeyni düz olan kızların iddali olduğu şeyle kalçası düz olan kızların iddali olduğu şeyler farklı... Belki o yüzdendir
100 YorumlaNe alakasi var senin insanları fiziğine gore değerlendirmenin çok yanlis kinama kinanacak duruma dusersin en azindan aşure kazani gibi g*t olmasından iyidir agzindan nefes alabilir totosundan almaz :)))
70 Yorumla
+1 yıll*n foto koymam boyle bı yere dıyosunda vucudunun hucresıne kadar anlattın * ne kaldı Allah ıcın sızı sıteye kım alıyor bana bı soylesene canımsın la havle ya :D:D:D:D
81 Yorumla
Soran+1 yılkoymam abicim sevgilim görür bu aptal site için asla ilişkimi bozmam :D
arkadaşlar; karşınızdaki bayan kadınlık silahını en iyi şekilde kullanıp zafer duygusunu tadan biri olduğu için bizim görüşlerimiz ne kadar önemli bilmem ama, bir kadın bir erkeğin ilk basta ense ve omuzuna sonra totoya bakar, sen sondan baslamışsın ama giderin varsa giderimizde var ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılkadında dudakta cok önemlidir bide bak. ince dudaklı kızlarda ölsün istiyorum :D
Ve tanrı çirkin kızlara güzel bir g. t vererek erkeklerin aklını karıştırdı.
1022 Yorumla
Soran+1 yıldudaklarımda dolgun bebegim burnumda düzgün. dişlerimde cok düzgün. kaşlarımı hiç aldırmadım ama cok ayarında. boyumda 171 gayet ideal. taş gibi de sevgilim var oh :D musmutluyum
Soran+1 yılaaa ama senin safinaz gibi bacakların var :) nedenöyle? spor yapsana
Soran+1 yılyoo yemin ederim ki anlattıklarımın hepsi doğru. hayatımda hiç bir sıkıntı yok cok sükür her sey cok iyi. ama gercekten cok sinir oluyorum senin gibi kürdan gibi kızların vucut sekline bakmadan öyle seyler giymelerine dayanamadım sordum en sonunda burada yani. git salona falan yazıl allah askına ya
Soran+1 yılmankenlerin fiziği 40 kilo olur düz olur genelde. senin fiziğin de erkek gibi. dümdüz. bir beyonce gibi kıvrımlı fizik bana göre fiziktir. asla seksiliğin yok bunu kabul ediyo musun?
Soran+1 yıldümdüz o manken ama bana göre kadınlıktan uzak gercekten. hadisenin fiziği bile taş gibi bence mesela. manken fiziği düz olur cok zayıf oluyolar işleri o zaten. ama seksi değiller. seksilik rihanna gibidir mesela
Soran+1 yıldaha dün kızın biri sormuş. ince bacak fotosu bide kalın bacak fotosu atıp anket yapmış. 1 erkek bile ince bacak dememiş. aç bak bir istersen? kim ister kemik torbası sevgili
Soran+1 yılbence kötü bebegim :) ınce bacak hiç seksi değil. daha fazla tartısmıcam sen zayıf oldugun icin böyle diyosun bence :))
Soran+1 yılben yememe içmeme dikkat etmiyorum hemde hiç.. ama hafta içi her sabah 2 saat fitness.. yediğimi yakıyorum yani aynı zamanda vucutta şekilleniyor tabi.. ya git bence kilo almak için şekillenmek için bile giden bir sürü arkadasım var. 1 ayda bile etki ediyor spor ya
Soran+1 yılevet canım etti.. ama annem de benle geliyo onda etmedi mesela biliyo musun
Soran+1 yılbende uyuyim hadi.. iyi geceler diliyorum
O zaman aşkı g ötte arayanlara sen lazımsın illa beni konusturacaksnz yani seven insan orasina burasina bakipta degerlendirmez tamam fiziksel görünüm ònemlidir ama senin fikrine katilmiyorum
70 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılşimdi bir koca kalça, ince bel modasıdır gidiyor... squatla ilgileniyosan jen selter, bruna lima vs.. biliyosndr. Onların vücutlar da aynı şeklde.. ve binlerce takipçileri var instada.. ben beğeniyorm açkçası hemcinslermde o tür vücutları.. benim de çok kalçam yktur squat çalışrsam nasl olur acaba ama kalkıktır popom flan herkes beğenir. Şmdi çok enlerde dmi byük kalça ince bel? bence şanslısın çekici bir vücut oluyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılbence sende çalış canım benim 1 ayda bile fark ettiğini görüceksin..
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖvüne övüne götünlemi övünüyosun. ayrıca tahta kurusu gibi kızları bu kadar kafana dert edeceğine övünceğin dha güzel şeyler bul kndine
93 Yorumla
Soran+1 yılövüncek cok güzel şeylerim var benim bebegim. harika bir ailem mükemmel bir sevgilim kaşım gözüm dudağım fiziğim :) hiç birinde bir sıkıntı yok cok sükür ki. ama sadece gercekten berbat bir görüntü yani niye giyiyolar ya
Cevap sahibi+1 yılSanamı dert oldu cnm. mükemmel sevgilin varsa onunla ilgilen bnce diğer erkeklerin görüşünü nden önemsiyorsun. seninki Allah vergisiyse onlarınkide öyle büyük konuşma yani
- +1 yıl
Tahta götlü bir kişi daha :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılbunun sporla alakası yok ki bnim de popom yok istersem 10 sene squat yapayım yine olmayacak. insanları genetik özelliklerinden dolayı yermeniz de ayrı bir komiklik. sen benim popoma laf edersin başkası senin ten rengine laf eder öteki saçına. herkes aynı şekilde senin beğendiğin gibi olmak zorunda değil bu tuhaf bakış açısından kurtul, kendine bak.
51 Yorumlatahta gibi olanlar güzel değil ama çok çıkık, ne bileyim bir jen selter gibi olanları da istemem. çok güzel duruyor evet ama öyle biriyle de ciddi düşünülmez ya kendin diyorsun bir gören dönüp bir daha bakıyor diye :/
14 Yorumla
Soran+1 yılevet sevgilim de cok rahatsız oluyor bu durumdan. tayt falan giydirmiyor :D
Soran+1 yılsadece sporda giyiyorum zaten küçük bir yerde yasıyoruz pek kaldırmıyor açık giyinmeyi burası bende gayet jean falan takılıyorum etek sort giymiyorum yani :D
+1 yılbşr de kafası sadece kalçasında poposunda olan kızlar var. onlar hep kıçlarıyla popolarıyla övünürler. ilginç bir anatomik yapıları vardır. bizim ağız yapımız --- şeklinde onlarınki ise I şeklinde oluyor.
40 YorumlaSeninki kamyon tekeri gibi galiba. Beğenmiyor olman ama aşağılayabileceğin anlamına gelmez. O yüzden böyle yorumlar alman normal 😉
52 Yorumla
Soran+1 yılbenim ki dolgun çıkık ve cok sert. 2 yıldır nerdeyse her gün spor yapıyorum.
+1 yılOraya bakanlar genelde eğlenilecek hatun arayışında olanlar. :)) Asıl bakılacak yer kalbine squat çalıştıran kızlar. Ve onlar emin ol hiç itici değiller bazıları onlara safinaz deseler de.
83 Yorumla- +1 yıl
En azından ben öyle düşünüyorum :)) Teşekkür ederim @Nehir61
Allah vermiş demişsin de o kızlar da squat yapsa onlarda da olur ne Allah vergisi... Leğen gibi kalçan vardır allah bilir squat ile toplamaya çalışıyorsundur.
52 Yorumla
Soran+1 yılsquat yapmaya baslamadan önce de herkes sorardı. annemin de benim gibi şekilli ablamın da. genetik biraz.
Valla doğru diyorsun kadın dediğin bakacak kendine. O ne öyle tahta gibi kız mı olurmuş. Hatları olmalı bir kadının 😊
31 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle :))
Nereye sıçacak yau?
galeri7.uludagsozluk.com/.../...acaklar_405976.jpg20 Yorumla
+1 yılSanene ki bundan. Erkekler elestirsin. Sanki duz olmayan popolu kiz bulunca evlenecen. :F
62 Yorumla
Soran+1 yılhahahha bu iyidi kız :D
- +1 yıl
Yani.. Bir de her sey tamam bir popo eksik :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten öye ki hiç p*rno endüstrisinde poposu dik olmayan sıkı durmayan birini gördün mü? Hayır, göremezsin zaten de çünkü hiç çekici değiller. Hele bir de bizim kızlar yok mu avuç kadar popolarına tayt çekiyorlar kendilerinin latin kalçalarına sahip olduğunu zannediyorlar heralde o nasıl bir öz güen allahım. Sonra niye bizimkiler turistlere yavşıyor felaketler çünkü kadınsı yapıları çok belirgin. Tiksiniyorum bu cılız tahta kurusu sırık gibi kızlardan bir de sevgilileri oluyor kendi gibi.
04 Yorumla
Soran+1 yılsevgilileri de 55 kilo oluyor bunların hatta dimi :D
Cevap sahibi+1 yılKendi gibiler işte üflesen mefta olacak, kıyamıyorum zavallılara ya :))
Soran+1 yılbaksana aşağıda direk gibi sopa gibi kızların hepsi saldırmış :D
Cevap sahibi+1 yılÖff boşver o salakları hemen konuyu namusa çevirmiş zaten * kezbanları.
Aynaya bakacak götleri olmadığı için avaz avaz yırtınıyorlar ufak popolarıyla :D
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılkadın dediğin kalçası belirgin olacak makul seviyede basen olacak belli bir şekli albenisi olacak :) Ama düz kalçalıysa bir şekilde oluşur sırf poposu düz diye gönlüne kette vurulmaz :))
00 Yorumla sizin soyda bir latin ateşi var 😃. Dedenin dedesinin dedesi falan bir latine köklemiş oda ananenin anenesinin anenesi %99 ihtimal genetik işte gelmiş sana kadar. benim meşhur lafımsa. öt. öt değilki aşure kazanı bence sen onlardansın😏
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılG*tüyle övünen kezban modei karsinizda! sayin seyirciler. bu g*tü test amacli istiklale cikariyoruz ve gizli kameralar koyup kac kisi bakti sayacagiz... Hazirmisin? :)
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞöyle olmalı.
galeri7.uludagsozluk.com/.../...n-erkek_286883.jpg71 Yorumla
+1 yılBen sana bişey soyliyi mi. Kalça demissin dolgun dudak demissin. Sende lezbiyenlik var benden söylemesi
10 Yorumla
+1 yılBırak yaaa her şey ten değil tamam mı karşındakinin iyi kalplliği fedakarlığı sıcakkanllığını bir anda silip çöpe atamazsın... İçi boş insanla bir ömür geçiremezsin...
40 YorumlaKalcasına göre beraber olacak erkek evlerden ırak..
21 Yorumla
Soran+1 yılbide dudak cok önemli bence. dolgun olması
+1 yılUtu masasi guzeldi :)) Soruna gelince Allah oyle yaratmis napsinlar --dar giyinmeyi birakabilirler tercih meselesi tabi--
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın :)
Cinsel Yaşam konusunda 966 cevap paylaştı. o yapı meselesi. Ben mesela zayıf bir insan sayılmam ama popom yoktur çok fazla.
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç spor yaptın mı
+1 yılBir kızın değerini sadece poposu mu belirliyor? Sizin gibilerin değeri g*tünde olur.
61 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlarda senin gibiler için şunu söylüyorlar tanker gibi kalçası var nasıl bakıyorlar kapıdan bile sığmaz o? :D
44 Yorumla
Soran+1 yılama benim belimle kalcamın arasında 28 cm fark var ;)
Cevap sahibi+1 yılİsterse 50 olsun onlarda sizin gibiler için öyle düşünüyor.
Soran+1 yıldüşünsünler. ama kadından biraz anlayan bir erkek dolgun çıkık selülitsiz kalcayı beğenir. mesela beyonce efsane kadın.. heh bu arada tahta kurusunun biri seni artılamış bak sevin :D
Cevap sahibi+1 yılUfak şeylere sevinecek olsam kalçam senin tarif ettiğin gibi olurdu ufaklık :D
+1 yılBiz kalcaya bakmadigimiz icin… vitrin degil onemli olan iklim
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlanın var olmayanın var şimdi sana bana düşmez bunu sorgulamak. Benimde fiziğim yerinde ama şimdi milletin kusurlarını yüzüne vuracak kadar cahil değilim
30 Yorumlaarkandayım kız kadının kalçası olacak ya kendine bakacak fizik önemli ne o öyle tahta gibi :D
02 Yorumla
Soran+1 yılevet ya kupkurular :D
Yaratilis olarak oyle napsinlar dalga niye geciyorsunki
70 YorumlaGenelde ben kadınların kalçaların işlevine değil akıllı ve mantıklı oluşuna bakarım..
60 YorumlaDüz olanlarında yapısı o amaaan bizene ama çok çok buyuk olmadıgı sıkı ve düzenli olduktan sonra kötü bir görünüm vermez kardeş
00 YorumlaEvet bence de itici bira dışa doğru çıkık kalcali kizlr daha Seksi oluyor belden ayrılmalı popo dediğin :)))
00 Yorumla
+1 yılAçtığın başlığa bak Allah aşkına
boş işler müdüresi20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüz kalçalı ama baseni oluyo oyle kişilerin maldan anlamayan basenli geniş oluşu hoşlarına gidiyo demek :)
12 Yorumla
Soran+1 yılbasen iğrenc bisey. lütfen basenle kalcayı popoyu ayırt edelim.
Cevap sahibi+1 yılAyırt edemeyen erkekler var demekki. bende yok ırsi zaten basen yok annemdede bendede sguat ta yaparım iki günde bir fizik önemli
Napsınlar ölsünler mi :d herşey ondan ibaret değil işte daha önce gelen şeyler var :)
32 Yorumla
Soran+1 yıltabiki var :)
Napsin kizin gotu yoksa ölsün mü cok zayif oldugu icin popoda olmuyo haliyle cok zayif kizlar oyle oluyo insanin dis gorunusuyle elestirmek sana dusmez senin ne olacagin belli olmaz
20 Yorumla102 cm bacak boyum 98 cm kalçam var ve şahane duruyor. Ikı senedir fitness yapıyorum squat linch vs. Bende sevmem tahra gibileri :)
05 Yorumla
Soran+1 yılvalla efsaneymiş :))))) tebrik ederim
Soran+1 yılüf sen sus :D konu kızlar :D
+1 yılher 3 yorumdan biri yemeğin salçalısı kadının kalçalısı olmuş :D bende sana katılıyorum , bu erkeklerde zevk olsa zaten.. neyse :D
11 Yorumla
Soran+1 yılsorma ya kupkuru kızları yanında gezdiriyolar :D benim erkek kardeşim 16 yasında o bile bakmaz onlara :D
Değirmen taşı gibi gött olmasından ise tahta gibi olmasını tercih ederim
bu arada ben Göte got demem saplaklamazsam22 Yorumla
Soran+1 yıliikiside değil benim tam ortası. çıkık yuvarlak
tabi kalcasıda önemli ama bence ilk önce yüzü sonra fiziği daha sonrasıda kalcasıdır çnkü bir ilişkiye girceğin zaman o kadının yzündeki o ifadeliği o sexiliği çok daha önemlidir daha sonra kalça diye düşünüyorum...
20 YorumlaEt parçasına önem vermedim ama heralde millet farklı düşünüyo
30 Yorumla
+1 yılSen kendini Adriana Lima sandın heralde. Ama unutma onu bile kocası boynuzladı güzelim :)
10 Yorumla- Devamını Gör (211)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar