30 yaşına kadar asosyallikten cinselliğimi doya doya yaşayamadım, çok üzülüyorum. Geç mi kaldım?

Zaten kilo da aldım artık her şey için geç mi? Gençlik gitti sonuçta 29 yaşına geldim bakire de değilim

Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten burada böyle sorular sormamam gerektiğini daha iyi anladım. Yok bakire değilsen neden yapmadın yok pişman olmuşsun gibisinden saçma sapan cevaplar gelmiş sanki birilerine hesap vermek zorundaymışım gibi. Sorun pişman olmam ya da bakire olmamam değil. Bakire olduğumu düşünürler diye soruda olmadığımı söyledim bunu kafaya taktığım için ya da arandığım için değil. Kafaya taktığım şey asosyal ve kilolu olmam
30 yaşına kadar asosyallikten cinselliğimi doya doya yaşayamadım, çok üzülüyorum. Geç mi kaldım?
Cevapla