AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cevap çok basit. Yüz güzelliğine ve fiziğe bakıp tav oluyorlar hemen.
Güzellik ve fizik önemsiz demek mi istiyorsun?
Daha önemlileri var. Karakter mesela
Görünüş hiç önemli değil demek de değil bu.
Tabii öyle de bu kadar şekilci olmamalı insan.
A mlrina 250 olmasa bunlara bakilir mi mk rus kadinlarina bak bide bunlara
Ben olmadım hiç.
Mecburiyet de yok cinsiyet farketmeksizin
Bacak buluyorlar genelde
Ne alaka
Güzel bacakların varsa önce oraya aşık olunuyor, fizik önemli
Sen kendine bu şekilde mi aşık ediyorsun?
Aha benim öyle bir derdim olmadı ki hiçbir zaman, üstelik bir yerlerimi açmama gerek yok. Öyle bir zihniyete sahip değilim
Kişilik diyorsun o zaman?
Ben insanların kişiliğinden çok etkilenirim, farklı bir kafa yapım var
Ayrıca bana da bodoslama bacağın güzelmiş sana aşık oldum diyenin hiçbir şansı yoktur
Eşin var mı?
Eş var mı eş?
Var evet
Peki eşini kendine nasıl bağladın?
Enerji ve karakter ve hala bakımlı ve güzel olmakla. Bağlamak için uğraşmadım hiç
Yatak odası?
Fazla mı merak ettim bilmiyorum.
Fazla özel
Mazur gör yani benim de tek kiz arkadasim oldu bu konularda fazla seyim yok. Kiz arkadasim yok bisey yok.
Uzun sacli misin mesela?
Off evet
Tamam bisey yazmıyorum istemiyosan.
Saçın uzunluğu ile bir bağlantı kuramadım da
Bayanlarda uzun sac seviyorum?
Anlıyorum, kısa saçlı ve çekici güzel kadınlar da var.
Ben neden evli bir kadinl yazısıyorum o da tuhaf değil mi?
Ben de senin gibi eş istiyom.
Benim özelliklerimi bilmiyosun ki? Ayrıca evliyim demiştim
Sana benzeyen demek istedim de neyse.
Özelliklerin ne?
Neden? Benimle evlenmeye mi karar vereceksin?
45 yaşındasın senle niye evleniyim nasıl evleniyim oylesine soruyorum internetten biriyle evlenilir mi ya
Sen de kendin meraklandırıyorsun sonra niye diyorsun. Neyse.
Takip atan bendim bu arada. Istersen kabul et istersen etme.
Yanlislikla ciktim da gwri takip yaptim. Konusalim?
kabul etsene. Yanlislikla ciktim da. Konusmak istiyorum.
Konusalim.
Xperim yetmiyor
Yazmaya
Ne konuşacağız pardon?
Burdan mı yaziyim napim?
Neyi?
Yazın
Mesajdan yazcam.
Burdan soriyim. Ben yakisikli miyim sizce?
Seni görmedim ki?
Fotografim var ya.
Profildeki benim.
Anladım, tamam. Gayet güzel bir çocuksun neden? Herhangi bir sıkıntı mı var?
Yoo oylesine. Mesajlari sildim. Istersen takipten cik.
Her seyde bir sebep arama.
Peki
Su an konustugum bir bayan sen olunca, ister istemez uaziyom oylesine.
Yaziyorum*
Tamam öylesine yazmalarınız bitmiştir umarım
Takipten cikmamissin neden?
Unuttum şimdi çıkıyorum
Soyleyemeden edemicem. Eşiniz baya sansli olmali anlattiginiz gibiyseniz.
Ben pek bir şey anlatmadım ama
Hatta hiçbir şey anlatmadım, burada yazdıklarım
Doğru da dediklerinizden hareketle öyle dedim. Hani bakimli enerjik ve guzelsiniz ya ondan hareketle.
Sanırım eşim de bunun farkında ancak değerimi biliyor mu? Bu kısım soru işareti
Dişiliğinizi konuşturmak size kalmış.
Sacinizin uzunlugu ne kadardi? Merak ettim de.
Orada mıydınız?
Halen takipçim durumundasınız. :)
Ne yapmamı önerirsin? Benimle konuşmasan sıkıntı tok
Yok
Dün bir soru sormustum gece. Onu cevaplasaniz yeterli.
Gece yazdigim birkac yorum oncesindeki sorumu cevaplandircak misiniz?
Saçım uzun omuzlarımı geçiyor ancak bu bilgiyi ne yapıcaksın? Bir şeyi öğrenmek istemeden önce düşün, bu bilgi senin ne işine yarayacak?
Hicbisey. Bi isime yaramicak. Guzelim falan diyince aklima takildi.
Merak ettigim seyleri yazmadan duramiyorum diyelim. Benden rahatsız mısınız?
Sabır taşı olduğum için sıkıntı yok, sor ergen evladım
Özel şeyleri sormak istiyorum diyelim...
Takip atiyim dmden soriyim?
Özel bilgiler veremiyoruz, istihbarat adına çalışıyorum. Kellemi alırlar 😐
Takip atip dmden soriyim?
!!! Ne sorucaksın?
Tamam ya soğuttun. Vazgeçtim.
Ohh nihayet
Çok sertsin.
Tanıdığım insanlara karşı değilim
Anladım. Gene de soriyim ya. Yaş ilerledikce evlilikte özel münasebet nasıl bir hal alıyor mesela? İlk zamanki gibi oluyor mu?
Şahsi olarak mı soruyosun genel anlamda mı? Genel anlamda soruyosan gözlemlerim ve tecrübelerim, karşıma gelen insanların durumlarına bakarak şöyle söyleyebilirim, ten uyumu, mental ve cinsel uyumun olduğu ilişkiler gayet aktif devam ediyor haricinde boşanma sebeplerinin başını çekiyor cinsel uyumsuzluk
Ve insanlar birbirini aldatıyor, kimse dürüst davranmıyor kolay kolay
Şahsi olarak da cevaplayabilirsin şunu da soriyim
Kadinlarin erkeklere isteklerini yaptirmak icin yatak odasini ödül olarak kullandigi dogru mu? Mesela sen dişiliğini kullanır mısın istedigini yapsın diye?
Şahsi olarak da cevaplayabilirsin şunu da soriyim
Kadinlarin erkeklere isteklerini yaptirmak icin yatak odasini ödül olarak kullandigi dogru mu? Mesela sen dişiliğini kullanır mısın istedigini yapsın diye? Bunu da cevaplar misin?
Hayır, bir şeyi yaptırmak için dişiliğimi kullandığımı hatırlamıyorum. Eşim bana bağlı ve istediğim şeyi genelde yapıyor
Erkeği baglamak nereden gecer sence? Yatak mı?
Biraz önce bahsettim, bağlamak değil her iki tarafında birbirine bağlı olması için cinsel uyum, ten uyumu ve mental uyum şart. Ayrıca boşanma sebeplerinin oranına bakınca cinsellik ağır basıyor bağlılık için
Eşin ne istesen yapıyor mu?
İmkanlar dahilinde evet yapıyor, hatta pek çok konuda benim fikrimi önemser ama bu hiç sorun olmadığı anlamına gelmiyor
Nedense kadınlar erkekler üzerinde etkili hep.
Erkekleri çok iyi anlıyorum, ben de bu konuda erkeğin aktif olması gerektiğini ve sözünü geçirmesi gerektiğini düşünen biriyim. Erkek ilişkinin güneşi olmalı. Erkek olduğunu ve lider olduğunu hissettirmeli kadına. Erkekler, kadınların dişiliğini kullanmalarının etkisiyle liderliği kadına bırakıyor. Sanki büyülenmiş gibi. Erkek sözünü dinletmeli ben bu kafadayım
Sen de dişiliğinle büyüleyebilirsin herhalde.
Yani istesen yaparsın değil mi?
Ben dişiliğimi kullanmadan liderliği elinden alıyorum, bu kadar basit mi? Erkek naif olmamalı, kadını hiç yerine koymalı demiyorum ama lider erkek olmalı
Nasıl yapıyorsun dişilik kullanmadan?
Yeterince dişi olduğumun farkında, her anlamda mükemmele yakın olduğumu biliyor sanırım, kaybetmekten korkmak diyebiliriz buna
Fiziksel ozelliklerinden bahsetsene.
Her şeye rağmen sadık olan bir dişi, böyle kirli bir dünyada sahip olduğun en değerli şeydir
Fiziki özelliğin?
Erkek naif olmamalı derken yukarıda kastettiğim şey; kırılgan hassas vs demek istedim. Haricinde zarif , ince kibar olmalı ama güçlü de durmalı. Neyse bedensel özellikleri geçelim, bunun bir ehemmiyeti yok. Güzel bir bayanım sadece bu
Saclarini kalcana kadar uzattigin oldu mu?
Hayır
Takip attim kabul etsene ordankonussak?
Eşin her istediginde yataga gidiyor musun mesela? Eşin sende neye hayrandır?
Eşimi yatağa ben zorluyorum, eşim bende neye hayran bu kısım özel kalsın…Çok fazla özel soru soruyosun. Artık cevap vermiyorum
Senin gibi kadın bulmak bana da nasip olsun.
Sence ben güzel bir eş hak ediyor muyum? Yakisikli miyim demistim güzel cocuksun demiştin.
Sizin gibi bir dişi bize denk gelmez mi ya acaba. :):)
Yine bana denk geldiniz.
:):)
Siz beni bir yerde mi gördünüz?
beni hatirlamadiniz mi ya
O cocuk benim
Ayıp valla o kadar konuştuk.
O kadar çok kişiyle konuşuyorum ki, kim kimdir kim kim değildir unutuyorum. Malum yaşlıyım biraz, alzheimer başlangıcı yaşıyor olabilirim
Buradaki yorumlari hep benle yaptiniz. Neyse.
Takip attim bisey sorucam
Ozel diyelim :)
Sorunuz
erkeklere aşık ol o zaman