Bakire kız oluyor da bakir erkek neden olmasın niye dalga geçiyorsunuz bakir erkeklerle?

Hele bazıları "bu devirde" diye cümleye başlıyor ya sinir oluyorum namusun devri mi var? Batı bile bizden daha ahlaklı biz hala boş işler peşindeyiz neymiş bakir olan erkek istenmeyen erkekmiş ezikmiş falan ne iğrenç çağda yaşıyoruz ya eskiden ne güzeldi herşeyin bir usülü bir kuralı vardı şimdi hayvanlardan farkımız yok evlilik de yavaş yavaş yok oluyor insanlık bitiyor resmen kimsenin de umrunda değil
Bakire kız oluyor da bakir erkek neden olmasın niye dalga geçiyorsunuz bakir erkeklerle?
Cevapla