7 yaşından beri mastürbasyon yapıyorum diyince atma ziya diyorlar?

Yani küçüklüğümden beri araştırım bu tür işler 0 yaşından bile başlayabilir. Çocuk kendi kendini sallayarak uyuturken uyarılabilir. Hatta benim çişim gelince ayağımı sallama refleksim vardı (hala var ) o yüzden her sabah uyarılır mastürbasyon yapardım (hala yaparım). Bunun bir hastalık olduğunu da düşünmüyorum. Her okuduğum makalenin sonunda şey var. Çocuğumu bu beladan nasıl kurtarırım yazıyorlar şaka gibi hauagauaa. Yahu ne belası ben çocuğu mastürbasyon yaparken yakalarsam sevinirim bile. Çünkü kendimden biliyorum ne kadar erken keşfederse o kadar mutlu olur. Anası kılıklı derim geçerim. Anneanneme bile mastürbasyon yaparken yakalanmiştım. Bence bu libido soydan geliyor ya hauah. Pasif olanlar da kıskançlıktan hastalık diyerek uyduruyorlar.
7 yaşından beri mastürbasyon yapıyorum diyince atma ziya diyorlar?
Cevapla