Beyler evlendiniz ilk geceniz esiniz size utaniyorum bana zaman ver dedi tepkiniz ne olur?
bide burcunuzu yazarsaniz sevinirim :)
bide burcunuzu yazarsaniz sevinirim :)
Elbette insan evlendiği kızın ilk gece utanıp utanmayacağını anlaması ve bilmesi gerekir.. Öyle geleceğe dair hiç bir şey konuşmadan veya hiç öpüşmeden bir nişanlılık devresi geçiren varsa bu devir de artık yani el insaf... Haaa buna rağmen utanıyorum der ise.. O zaman onun la bir kahve yapıp kahveyi içer iken oturur konuşurum ve onu rahatlatıp bun da utanılacak bir şey olmadığını hayatın gerçeği olduğunu anlatmaya çalışırım.. yalnız anası tarafından devamlı ayıp teranesi ile büyütülen bir kız ise işte o zaman zor mesele.. KOVA...
haklisiniz. iste gercek bir adam :)
anlayışla karşılarım tabi ama direte hadi soyun gerdeğe girelim demem zaten yavaş yavaş öpüp rahatlamasını sağlarım önce yavvaşca üstündekileri çıkartırım yinede utangaçlık devam ederse yapıcak bişey yok :)
aslan
-ikizler-
Ben 18 sene herseyimle kendimi namuslu sakladim. Muhtemelen birkac sene sonra evlenmis olurumm hayatta sabredemem
birlesme sart degil.
Yanas yanima sevis benle derim :)
helal olsun kiz :D
bence erkek sabırlı olmalıdır bu tür konularda ve zaman vermelidir^^ bu arada burçlarla ne alakası var^^
esimin burcuna gore yani verilen cevaplardan bisiler cikaricam :)
burç yorumlarını özelliklerini falan boş verin^^ 10 tane balık erkeğini koy yan yana bakim özellikleri davranışları aynı mı^^
oda dogru :)
Cevap
31Cevap
Yav kardeşim bırakın bu işleri..
Yok zaman, yok anlayış , yok idare et falan filan.. ulen gerdeğemi giriyoruz mağmaya iniyoruz alt tarafı en fazla yarım saatlik bir gerilim.. gerdeğinde içine ediyorsunuz.. bitmek bilmeyen tripleriniz..
zaten gönülsüzce evlenmiş olduğum için hiç uğraşmam kıçımı döner yatarım
Olabilir normaldir alisirsiniz yani bu dönemde sorun değil pek
başlarım utanmana soyunacakmısın yoksa soyayımmı derim.
koç
koc erkeginden beklenen cevap. :D
o kadar yılın birikimi var. utanma falan dinlemem ağa. Başak
sende amma sapik ciktin yavv :D
Seni tebrik ediyorum birbiriyle cok alakalı iki sormussun
ne demek efem :D
Kaç sene beklemisim. Zaten benim biraz daha beklerim.
Akrep
aferin keske herkes duyarli olsa senin gibi.
Çok vardır boyle insan denk gelmek zor -.-
niye gizlisinizki sanki?
Önemli olan düşünceler diye düşünüyorum.
Merhaba
Arkadaşım zaten zifaf gecesinde ilk gece yapılacak diye birşey yok.
Eşini psikolojik olarak rahatlatman gerek
cok dogru
hafiften hafiften yanaşmaya başlayınca salıverir zaten :D
aslanım ben harrrr
Ben onu yatakta utnamaz biri haline getirrim güzelim :)
anladim :)
bence öylede olmalı sen anladın bu güzel :)
Çok güzel soru olmuş bende merak ediyorum:D bana demesinde ben ona derim naz yapmak için:D
Burcum aslan
Anlayış ile karşılarım, ilgim ve sevgim ile rahatlıkla aşarız hiç sorun değil, ilk gün, son değil ya :) YENGEÇ
Ben ilk gece kacamak yapıcaz benim icin sorun olmaz derim..
zorla yapacak halimiz yok :) ama psikolojik destek alabilir :)
önceden konuşuruz o konuları ondan sıkıntı olmaz heyecanını yenmesini sağlarım ilk geceye kadar :) bu arada burç boğa
iyi bir fikir olur.
iyi fikir tabi evlenecek çiftler konuşmalı her şeyi bir ömür geçircekler sonuçta :)
kafana poşet geçir görmezsen utanmazsın derim :p
terazi yim pek şanlıyım
yapmayinnn :D
Anlayisla karsilarim ama 3 gun sonra yataga;)) Kova
o zaman anlayis filan kalmaz :)
Başak :) evet dedi ve demeye devam etti evliliğin 12 ayında ilişkimiz %15 iken şimdi hiç yok
Işığı söndürürüm olmadı yüzüne elek gererim, olmadı tülbent bağlarız, yani olacak o iş :)
ah ha ha ha :D
kaçış yok :D
ooyyyyy ooooyyyyyyyyy
bu zamanda kim utanıyor
aslan
var oyleleri.
biirde sensin galiba
galiba :(
az çok atlatmış sayılırsın işte
buradaki muhabbetler acar seni
utangaçlık sıkılganlık kalmaz
umarim :)
görcez artık
buradan paylaş tecrübelerini
yakınmı evlilik
İstediği zamanı ona veririm. Boğa burcuyum.
Alışana kadar zaman veririm
- Terazi
anlayisli bir beyefendi. tesekkurler :)
Saygı duyarım tabi ki
Balık
bo soruyu soran 10000000. kişisin sanırım :)
valla hic farkinda degilim.
yılları geçirmişiz daha ne utanması artık? terazi.
oturur sabaha kadar muhbt ederiz
cokk romantik :)
sorun değil bende utanıyorum derim ) balık
ah ha ha ha :D
Bende derim yatar uyuruz burcum yay
Oturur muhabbet ederiz. Koç
koc erkeginden beklenmeyen cevap :D
: ))
Utanmak seytandan haya imandandir boyle soylerim
ilk defa duyuyorum boylesini.
Bendw yakin zamanda duydum ne kadar dogru bilmiyorum
kese kağıdı, veya gözünü baglarım akrep
ajrep erkeginden beklenilen davranis :D
:D nerden böyle bir cıkarım yapıyosun
sapik oluyorlar cunku :D
gercektenmi ya? şimdi ben bir kıza akrep burcuyum desem önyargıylamı yaklasır bana?
bilemem :)
bende diyorum kızlar niye kaçıyo benden, bundan sonra yalana devam
Sen evlenince kocana öyle mi diyeceksin :)
evet
Boş ol boş ol boş ol
yuhh o kadarda degil.
utanmak care deıl :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar