AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
biraz değişikler evet
büyük olsun daha ne:)
İkizlere takke bir milyooon gel gel kmaslda :D
bence iyiler sarkık olması sorun değil
Teşekkürler
kim ne derse desin iyi göğüslerin var sen boşwer
Teşekkür ederim
ö değil istersen konuşabiliriz başka sormak konuşmak istediğin bişey varsa
sen memnunsan gerisi hikaye
Memnun değilim
kaç beden cup ne
85 D Cup
o kadarda büyük değillermiş yani eski eşimin 95 D cup tu hafif sarkma normaldir eti çok gevşek olmadığı sürece gayet normal
Onun sırtı daha genismis. Sertligine gelince anlayamıyorum ben ya. Ama yumuşak sanırım
dokunduğun zaman kulak memesinden daha sert olmalı normal olması için
Orta kisim öyle ama uclara gittikce yumusuyor ilginç. Ben bile yeni farkettim bunu
tamam gayet doğal memelerin sıkıntı yapma uçlarıda yere bakmıyorsa sarkıkda değiller demektir
Biraz bakiyorlar tam 90 derece asagi değilde 45 derece gibi düşün. Anlatabildim mi bilmiyorum
anladım sarkık değiller dolgun oldukları için meme dokusu alt kısma kayar gayet doğal olarak buda uçlarının tam olarak yukarı bakmasını engeller hiç üzülme gayet iyiler
Hah aynen öyle ya. Teşekkür ederim ilgin için
rica ederim hani derler ya herkesin bir hastalığı vardır benimki de bu işte ilgili olduğum için çok araştırırım bu tip konuları
Aynen öyle bende çok arastiririm ama hiç bu bilgiyle karsilasmamistim
aklındakileri cevaplayabildiğime sevindim
Çok çekici duruyorlar bence :-)
Iyi iyi saglam memeler
Bilemedim ki ne desem simdi :)
Paylasmayin soyle seyler tahrik oluuoz :)
Yer çekimi sağlaması
Ders fizik
Öyle anlaşılır mi sence.
Bence cooook guzeller
Uçları da çok koyudur memelerinin?
Hayır koyu değil çok şükür
O zaman küçük?
Ne küçük
Uçları?
Küçük
Görmek isterdim çıplak halini
Kıyafetin bol anlaşılmıyo ki
Sevgilin iyi yalayamamis memelerini ;)
Sevgilim yok belki ondandir
Olabilir olsa kivama gelirdi
Ozelden bir ulasir misin sana taktik vercem bir sirrim var ;)
burada soylesen nolur sanki
Olmaz aramızda bebeğim
Olmaz bende özelden yazamam
Yahu bir gel diyorum kotu bisey demiycem ki sana utanrm burdan soylemeye gelrmsn taktik vercem
Bende utanıyorum
Ilacin bende utanma bak yeminle sana cok iyi gelicek bir formulum var buraya resim koyuncz utanmysn bana ozelden yazinca neden utancan insaniz hepmz insanlm halinbenre sana bir sirrimi vercem bak kimseye yapmm ciddiyim
Nerdensin sen
Ordamisn bak ciddyim cok önemli ilacin bende bebek 😉😊
Burdan söyle işte nolcak
tamam soyluycem sen nerdesin şu an nerde yasysn
Ankara
Peki ozelden yaz bana anlatcam sana detayli herşeyi Ciddiyim bak
Yok özelden yazmam
Sevgili olalim ben sana hersyi gosterrim her yolu ne yapacağımi falan ama boyle olmaz ozelden ulasman lazim bana sacmaliyosun utancak bişey yok tam isyedigim gibi harika bir vucudun var onlari gormek opmek ellemek icin sabrszlanyrm bebek ;)
Senin zaten niyetin başka. Ele de vermiş oldun kendini iyi yaptın
Ne alakasi var ele vermekle sen sevgili istysn amacin o degilmi kotu niyetle soylemedim sen oyle anlamak istedin sana yardımcı olmaya calisyrm o zaman burada memelerini pazarlamycaksn ahlakszlgn luzmu yok kafami bozma l*n benm s3n resim koyunca ahlaklisin namuslusun ben oyle diyince zprunami gitti o zaman paylasmayacaksin o kadar hadi uza simdi
Elde etmeye calisincaya kadar canım cicim edemedikten sonra uza. Ben burada sevgili istiyorum da demedim. Amacim o olsa senle konuşurum zaten.
Amcm o degil zaten gerizekali kala kala sana mi kalacam yardm edeyim istedim ozeldn yazamsyip burada memeleri ni göstermek normaliyse senkn zihniyetine sokayim baskada bisey demiyrm malsin eziksin acizsin anladin ;)
burada resim koyarak gosterdigin performansi ozelden yazarak ds göster varsa yüreğin &)
Yüreğim yok olsa zaten gizli olmam
yok normal bence sana göre yani abartılı değil
Bana göre derken
yani bakış açıma (gördüklerime ) göre normal gögüslerin var büyük değiller
Yapısı öyle. iyiler bence
kötüler bence birilerinin gerçeği söylemesi lazım
Hayırlısı olsun ya o zaman ameliyat oluruz
sadece kendi fikrimi söyledim seveni vardır belki ama bilemem ama hamile gögsü gibi uçları aşağıda falan
kesinlikle haddime değil ama içimden geleni yazdım kusura bakma
Yoo hayır en azından iyi bir sekilde söyledin. Dalga gecer gibi değil yani
asla ne haddime dalga gecmek vücudunla dalga geçmek
üstündeyken sağa sola iyi sallanır seninkilerr
Napıyorsun be bacım sildir şunu.
gayet normal
Biraz ama sudyen toplar onlari
optimal :)
Of başka yandan görüntüsü yok mu
memelerinde iyi gel git yapılır.
sarkık gibi duruyor
böyle sorular soran kaldımı acaba hala:)
Off ya bunlar ne :(delircem
Hoş bence büyük severim
Arkadaşına mi sulaniuon meme kadınların niye ilgisini çeksin 🤣
Sevmek mi istiyom 🤣🤣
çok sevimli duruyorlar :) üzülüp kafana takma.
büyük ve sarkıkk
Malesef
güzel ben beğendim yandan daha güzel duruyor
sarkmıs bayagı
Malesef
ama öyle kötü durmuyor bence
Nasil ya
Ne nasıl
Offff ulannn 2 resim ne öyle lannn <3
büyük ve kremşantilik
cx bnce cok buyuk degil guzelmış. :) begendim.
çok güzel o kesin.
memeler lens mi?
@sfficallo
Göğüslerin iyi (=
Teşekkürler
90-95 hangisi
85 D Cup
biraz sarkık mı
Biraz mı baya sarkık ama fotoğrafta yine iyi duruyor nasıl oldu bende anlamadım
ama dolgun güzeller tenin de çok hoş
Teşekkür ederim
boy kaç
168 cm
o zaman kaldırır kötü görünmez göze
bir ara 4 kilo vermistim.66 idim 62 ye düşmüştum arkadaşlarim göğsünde küçülür mü diye sordu bende evet dedim mutlulukla. Ama hicbir değişim olmadi
kilo vererek ebat değişmez aksine sarkar
Ama spor yaparsan sarkmaz ben spor yaparak kilo verdim
kas yaparsan olabilir
Evet
takıntı yapmıyor değil mi bu sana
Hemde ne biçim takıntı yapıyor. Düşün o kadar takıntı yaptim ki utana sıkıla buraya fotoğraf attım
:DDD
büyük seven çok erkek var ama
rahatladın mı biraz
ama uçlarının rengi de önemli yeni aklıma geldi
Uclarinda bir sıkıntı yok ya memnunum ondan en azindan tek bu iyi
koyu değil yani?
Evet koyu değil. Olsa belli olur zaten fotoğrafta
bilmem belli olur mu giysin kalın gibi
Yok ince
farklı yönlerden bana atsana konuşalım
hayır yani takıntın adına
özür dilerim kırdıysam
Yok kirmadin
yazmadın da
Ozelden konuşalım deyince
sorun olur mu burası sanal bir ortam diye düşündüm sen beni ben seni tanımam
ok konuşmak istemiyon
Belli olmuyor ki
On numara bnce :)
iş yapar.
Sevişilir
evet büyük
gögüs nerde bu ne ya
Nerde derken şaka misin sen?
sen şakamısın giymiş üstünü bide resim atıyor müneccimiyiz altını görelim
gayet hoş ;)
Tam belli olmuyor
Büyük ve sarkık
Kaç numara ki
85 d cup
D cup noluyo hazir gelmisken ogreneyim :D yani numaralari biliyorum duz mantık arttikca büyüyo diyorum ama harfler noluyo :/ :D
Şimdi söyle 70 75 80 vs bu sirtin genisligidir. A cup B cup vs ise gogusun büyüklüğüdur. A cup mandalina B Cup orta elma diye gider. Ve gittikce buyur.
D cup kavun E cup karpuzmu oluyor :D anladiiim sey fotoda sutyen yok sanırım altinda
Evet öyle oluyor diyebiliriz :D evet sütyen yok zaten sütyen olsa sarkikligi belli olmaz
Yandan duruşundada ayni elbisemi
Evet ama pek belli olmadi. Aslında böyle net gözükmuyor ama biraz acincada site soruyu kaldırıyor
Hayır aç diye demedim yani demek istedigim elbisede acilmalar olmus yani memelerin yana doğru gitmis bak ilk fotonda meme uclarin nerde gorebiliyosun demi
Evet anladım
Küçük bir operasyonu var mı ki merak ettim benim tanıdığım samimi olduğum iyi bir plastik cerrahi doktoru var ona bir sorayım hastanedeyken
Ya ben geçen sene biyopsi oldum göğsümden izi biraz var. Bu arada eğer sorarsan benim için çok memnum olurum.
Yaş kaç
18 yaşım
Tamamdir tatlım soracağın bişey var mı yogunbakimda nobetteyim sigaraya ciktim vaktim yok
Iz kalıyor mu tek onu sor. Bu yeter bana :) teşekkür ederim
Tamam rica ederim
Pist ordamisin :))
Evet burdayim :)
Özelden yazsana bir gizli olacam :D
Özelden yazmasam
Mal mal mesaj atanlar var
Peki sen bilirsin
Çok güzel
ço iyi aşkım
Tam avuçluk. iyi iyi
Yandan çok iyi ya.
birazcık büyuk
Fotoğraf kötü
Gayet güzel