Kendimi bir garip hissediyorum komedyen miyim veya miyiz gibi. Gülmezse de tersine ağlamaklı oluyor bu sefer.
Yazarken bende istemsiz güldüm :D
Ne kadar normal?
Yazarken bende istemsiz güldüm :D
Ne kadar normal?
8 yıldır insanlarla görüşen, hayatın içinden gelen biri olarak ilk defa böyle birşey duydum. Bence psikolojik rahatsızlıkları var :D
deme ya:) bende şaşırmıyor değilim gerçi haline::)
Beni de aşıyor ki sordum bakalım nedir ne değildir diye:D
biri bana böyle bir şey yapsa korkarım ha, tuhaf geldi bana
gülümseme ve acıdan yüzünün buruşmasıyla karıştırmıyorsun dimi
Kahkaha attik ailecek :D
ailenle mi okuyorsun bacım fenaymış o halde anne- baba- kardeş ne işiniz var burada topluca bacım:)
Cevap
12Cevap
yıllardır peşinde koştum şimdi çatır çatır ikiyom diyodur içinden :D
hımmmm burada komedi filmi çekmiyoruz p*rno çekiyoruz azıcık ciddi ol de eşine
mutludur. duz mantık dusun :)
bazende ağlamaklı oluyor ama. o zaman mutsuz mu oluyor düz mantıksa:D
demekki manyak:) düzmantık
çok normal olduğu onunda benimde söylenemez ama bu yine de bana anormal gelmiş ki onun kadar tam değil yarı manyakmışım demek ki:)
ıkınızde ıyısınıç bişi yok takma boşver :)
sorun yok diyorsun ben pek öyle sanmıyorum ama öyle olsun diyelim:D
kamasutra dersleri verim mi size :)
benimki ya ders verecek konumdaysa:D
hıı ondan oyle sevişirken palyaco gormus gıbı guluyo :)
ya da ağlıyor:D çılgınız biz galiba.
guzel guzel sevişin o zaman. ben p*rno ızlemeye gıdıyom kıskandım :(
dengemiz yok ya ağlıyor ya gülüyor, nesini kıskandın ki:)
gule aglaya da olsa sevışiyosunuz. benımse ne sevdıgım ne seviştigim kimsem yok :(
bekarken bizimde yoktu. evlenin en iyisi ve doğrusu bu. hem günaha da girmezsiniz.
kımle evlenıcem aha goruyon kızları. kımseye guvenemıyom kı :)
burası veri değil ki, evlenmeden yakınlaşmayan bir çok kız var. namus hala çok önemli tüm yaşayanlara rağmen.
ben cok takıyorum onu işte. mumkunse hıc sevgılısı olmamıs olsun ıstıyorum bulucamda kararlıyım :) ama bulana kadar takılalım işte onla bunla :)
neden bulmayasın. öylede vardır.
eşimde sen gibi. benim ondan önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı. sadece konuşmuş bile olsam kabul etmezdi. ki ben zaten nikah dışı tokalaşmazdım bile.
keşke benle evlenseymişin o zaman daha cok kıskandım kocanı. hem ben sevişirken gulup aglamazdımda :)
öyle demesene. ben tek miyim. çoğu bayanda böyle. herkes burada yazan bazı bayanlar gibi değil.
Evlenmeden özellikle sordu hiç konuştuğunda olmadı mı diye. bırak adamın elini tutmayı konuşmamı bile hazm edemezmiş. Kendisi bilmiyorum bakir mi umarım öyledir.
:D ağlamasından iyidir :D
iki durumda var. Ne düşüneyim:D
sorduğumda kopuyor bu sefer onun gülüşüne bende kopuyorum değişik bir boyut alıyor hal- vaziyet diye soramıyorum da:D
tamam denerim.
Anormal ilk defa duydum
neden?
aynı anlam verememe bende de var.
seni becerirken kendini bir halt sanıyordur
ego diyorsun öyle mi?
aynen ego sanırım normal krkter olarka biraz zayıf ve seni becerirken işte ben böyle mikerim deyip gülüyor iyi yapabiliyormu bari zannetmiyorum öyle gülen erkek cinsel anlamda eksik demektir
normalde zayıf karakter mi, yooo çok baskın tersine.,
Eksik değil fazlası var da neden böyle tepki veriyor bilinmez:D
Ne yapsa aglasamiydi adamcagz..
ne halde olduğuna mı gülüyor neye gülüyor
Olur oyle seyler, hoslanmis adam
Gıdıklanıyor olabilir
sanmam.
İçine girince sürtünmeyle olabilir
o zaman tüm erkekler gıdıklanıp gülerdi sanmam:D
Seni amatör buluyor olabilir
Bunu bilemem işte.
:):)
Sende ına gül
takipteyiz :D
sonuna reyiz der gibi yazmışsın :D valla neyini takip edeceksen artık. Garip bir durum:D
onu yazmayayım ddim :D daha neler olacak merakla bekliyoruz
neler olacak? cevapları mı kast ediyorsun? Bilinmez ki:D
yok daha neler yaşayacaksınız valla merak ettim, gözlerinin içine bakıp gülmek ya da ağlamak :D, hayali bile tuhaf
en normal halimizi sorabildim ancak:D
normal :D
Evet bu en normaliydi:D
anormali amanımmm :D, çık bunu hiç düşünemedim :D
düşünmemen beyin sağlığın için en hayırlısı:D
:D iyi bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar