AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
çoğu insan beklemiyorum evlenmeyi o yüzden kimse beklesin de isteniyor sen beklemeye devam et dogrunolan bu çünkü
Suç değil
Takma kafana
Nasıl mutluysan öyle yap
Toplumun saçma kurallarına göre evde kalmış oluyorsun ama sakın böyle düşünme hepsi saçmalıyor
Millete bakire olup olmadığını söylemek zorunda değilsin
30undan sonra da vajinumusla ugrasaırsın 35inde
Vajinismus öyle seks yapmayınca olmuyor.
@NickSevmeyenlerden https://www.eserdag.com/tr/vajinusmus
Psikolojiktir. Bu yaşına kadar hiç ilişki yaşamamış bir kadının ilk ilişkisi daha kaygılı olma ihtimalı yüksektir. Haliyle korku ile birlikte birleşme olmayablir ve zamanla gittikçe zorlaşabilir destek alınmadıkça. Hayır bari kadın olarak git araştır nedir, ne değildir diye.
Vajinismus seks yapmayınca olmuyor. Psikolojik bir şeydir. Hiç seks yapmamak insanda travma yaratmaz. Anne babası tarafından sürekli baskılanarak büyütülmüş, biraz süslendi diye dayak yemiş ya da çocukların kendi vücutlarını tanıdığı dönemde cinsel organlarına dokunduğunu oynadığını gören anne babanın çocuğu korkutması, bağırması, aşağılaması, dövmesi ya da küçük bir çocukken bir yetişkinin bilerek veya bilmeyerek onu yanlış şekilde kucağına alması ya da dokunması çocuğun bundan rahatsızlık duyması (taciz) ya da basbayağı çocukluk çağında taciz edilmesi, gösterilmemesi gereken görüntülerini gösterilmesi de dahil ille de fiziksel olmak zorunda değil, ilk gece anlatılan aşırı acı ağrı kan geldi hikayeleri anlatılarak ergenlikten itibaren korkutulmaları. İşte bunlara yoğun olarak maruz kalan bir kadın ilk seksinde korkar aşırı kasılır ve vajinismus olur. Bana benim cinsel organımı öğretme. Ben gayet de biliyorum. Sadece vajinismusun tek sebebi seks yapmamakmış gibi göstermişsin.
Seks konusunda hiç ön yargısı olmayan kolayca seks yapmaya başlayan kadınlarda bile vajinismus görülür bunun temelinde de çok küçükken yaşadığı taciz veya görmemesi gereken bir görüntünün bir yetişkince gösterilmesi çocuğun buna anlam veremeyip korkup bunu bilinç altına atmasıyla da vajinismus olabilir. Kadınlar evlenmeseler bile mastürbasyon yaparak kasılmalarını kontrol edebilir, nasıl zevk aldığını keşfedebilir ve kadın sekse olan ön yargısını bu şekilde de yıkabilir.
Bu senin kararın milletin dediğine ne bakıyorsun ağızlar konuşurlar
Tuhaf değil hacım böyle devam et. Zafere giden yolda en güzel evlilik senin olsun.
Millet bir birine b0k atmakta birinci bacım kimin umurunda takma.
Yaşam tercihiyle alakalı bu yaşla alakası ne?
Asıl kendilerine gülsün onlar ikide bir darlaştırmak için bıçak altına yatan onlar
Olabilir, bu bakirelik olayına ne takıldınız ki bu kadar.
Tercih insan bilmedigi bir zevke karşı neden dayanıksız olsun 😉
sen doğrusunu yapıyorsun karşınada senin gibi biri çıkar ve mutlu olursun
Halen içinde evlilik isteği varsa yanlış bir şey yapmıyorusn
Yanlış yaygınlaınca doğru ortada sırıtırmış ondan dolayı doğru ol gülsünler
kendine göre doğru olanı yapmışsın ama 32 yıl gerçekten çok fazla bakire kalmak için
Çok yüksek bir yaş. Eğer dini olarak saklıyorsan o başka elbette beklersin ama sırf toplum baskısındansa boşuna bastırıyorsun.
Bende bakirim. Bu dünyada bana göre güzel kadın yok. Huri alacağım
gayette doğru olanı yapıyorsun herkes basitse bu senin suçun değil
Kendince doğru olan doğrudur başkaları için yaşama asla
evlenemez isen bakire ölürsün o zaman s**ktir derim
Nasıl istiyorsan öyle yap. Ben kızların istediği gibi yakışıklı, boylu poslu ve büyük penisli olmadığımdan dolayı 21 yaşında evde kalmış olmam garanti oldu.
Doğru yapıyorsun, gülenler tekli bakış açısına sahip.
En dogru olani yapiyorsun kendini erkegine yuvana sakliyorsun ama su var. Hic sevistinmi?
Tuhaf degil Evlenmek için uygun kişiyi bulamadınız mi yoksa şartlar mi uygun olmadı
napak madalya mı takak mk normal bişey zaten olması gereken bu
Her insanı kararı düşüncesi farklıdır. Bu durumunu tuhaf karşılamak yerine saygı duymak gerekir
En doğru olanı yapıyorsun. Bakireyim deyip başka haltlar yemediysen. bulunmayan bir insanın 😊
Evet içinden ne geliyorsa onu yap insanları boş ver
O zana kadar hiç talip görücü vs gelmedi mi?
onlar kendilerine gülsünler ve bu senin kararın ve gayet güzel bişey bence
Evet doğru olan bu, dinimize göre de ayrıca kimsenin kimseye bu şekilde baskı yapmaya hakkı yok sırf ilişkiye girmiş olmak için yapılan sekslerden nefret ediyorum
en doğrusunu yapıyorsunb bende 24 yasında erkeğim hiç cinsel ilişkim olmadı
En dogrusu ama daha cok bekleyipte alttakinin de ömrünü yeme 🤣🤣😂
kime göre neye göre doğru? sana göre doğruysa kimin ne dediği kimin umrunda..
Olabilir. 40 yaşında da olabilir bu bir ayrıcalık değil. Ne yapalım madalya mı takalım.
doğrusunu yanlışını bilmem ama iyi dayanmışsın ya, zor olmuyo mu?
Abla şimdi garip çünkü sen evde kalmış gibi bişey oluyosun dimi hayır 40 ınds mı evlenicen yani dimi
Bakire olmak suç değil 32 ya da 35 yaşında ol insanların karşılaması saçma
Tercih meselesi hayat senin komik olmadığı gibi bunun için ödülde bekleme😅
Sen bilirsin. Evlenmeden başkalarının zevki olmak zorunda değilsin..
Hayatı yaşamaya çok geç kalmışsın knk. Srnin yaşıtlar zevkten duvara tırmanıyor.
Evlenmek trenmide bekliyon😂beklersen daha 62 ye kadar yolun var
Aynen öyle iyi yapıyorsun.. Bende öyle kalmak isterdim
bu sizin seçiminiz tamamen insanların bu seçimi tuhaf bulması onların sorunu diye düşünüyorm
Doğru olanı yapıyorsun bende 30 oldum bende bekliyorum yani 😊
Bunu herkese ilan etmene gerek yok. Tercihini zaten yapmışsın bu konuda bir geri dönüş tepki almana da gerek yok. Bu soruya da gerek yok.
Ben de 32 yaşında bakirim 😄😄😄 Kendimi evleneceğim kadına saklıyorum. Bence olması gereken bu. Gelecekteki eşlerimizi aldatmamalıyız.
Belli yaşa gelince o bakirelik illa bozulması mı lazım? Millet derilmiş ya teyzem 50 yaşında hala bakire ne olmuş yani
Sen doğru olanı yapıyorsun
50 yaşında istek bitiyor mu acaba?
Sen oraya mı takıldın?
İstediğin yaşa kadar bakire kalabilirsin kimseyi takma
Bu senin hayatın ve senin kararın
Canın nasıl istiyorsa öyle yapmalısın
Kafana göre takıl gülenlere aldırış etme. Hatta uyuz olursan "bunlar gülen" diye şikayet et fetöden alsınlar içeri 😂😂
Siz helalinizi bekleyin, en güzeli ve iffetlisi odur. Size gülen edepsizler kendi zinakarlıklarına bakabilirler.
Şahsen bende gülüyorum ama senin kararın tabi
bence doğru olan bu
sana gülenlerle çok samimi olmamanı öneririm
Senin seçimin senin hayatın kimi bağlar ki yalnız ben o yaşa kadar zor dayanırdım
İyi de ya kocan beceremezse ben yalatıyorum istersem yapıyorum zevk alıyorum
Kocan seni skkemiyormu
Öyle yalatmakla neere kadar skktircen kendini
her şey çok güzel olucak
* iyi FB var eze eze *
Evliyim
Yok artık daha neler
kesinlikle doğru olanı yapıyorsun kimseye kulak asma.
Gelecek ay 30 olucam bende bakirim isteyen tuhaf karşılayabilir pek umrumda değil açıkçası.
sen doğru olanı yapıyosun boş ver kimin ne dediğine bakma