AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
173Cevap
kızlar kusuruma bakmayın ama maalesef burası türkiye iyi gözle bakılmaz çoğu erkekte o* gözüyle bakar bunu çok özür dileyerek söylüyorum affedin. Bir de ister kızın ister darılın ama her yeriniz beli oluyor bu hoş bişey değil :(
Tayt değil mini etek giysinler ucuz çekici olmasınlar: D
Bana mini etek daha ucuz geliyor tayt gibi rahatta degil
Kötü değil taytta iyi , ama şimdi bir etek gibi seksi durmuyor dimi erkek ilk etekliye sonra şortluya sonra dar kotlluya en son taytlıya bakar :D
https://i.hizliresim.com/WrqVmL.jpg neden sevmiyim ya ne güzel. İşte :)
ben şahsen yakıştırıyorum, birçoğunuda bir iki tık ileri itiyor
çok iyi gözle bakmıyoruz onu söyleyiyim sadece cinsel açıdan değil her açıdan.
Bişey olarak görmüyorum. Göstermek istiyor demek ki diyorum saygı duyuyorum.
Götü başı ortada mal mal gezen özenti tip bayanlar olarak görüyorum.
hepsi anam bacım olsun benim başım bağlı ve mutluyum :)
Birde erkek giydiğini düşün malı kaldırmış önde nasıl gözüküyor?
denemek lazım aslında bir bakmışssın saldıran saldırana
:) bayanlar erkeği tahrik edebilir herşeyiyle ama bir erkek bayanı tahrik edemez :)
Kendine yakıştırdığı sürece sorun yok :) Bize ne düşebilir ki?
Tayt giyen kiz olarak goruorlar sen nasil gorsunlee isterdin;)
keske sadece oyle gorseler bende oyle gorsunler isterdim :)
Yürüyen cinsellik figürü olarak görüyorum, sanki her an vercekmiş gibi:)
işiniz gücünüz sexi olmak başkada bir mok yok. ne akıl ne kültür nede başka bişey. tek sexi sizsiniz tek döt bacak sizde
çok iyi
helal olsun, ISLIKK
burada tayt seksi mi diye soru sormadik nasil bakarsiniz neden kotu seyler soyluyorsunuz dedik aklimda kulturum de senden coktur emiyn ol :)
kurduğun hatalı saçma cümlelerden anlaşılıyor merak etmiyorum ;)
ayyy canim benim sende 35 yasindaymissin orta yas bunalimi tabi bizim aklimiz senin kadar yoktur haklisin haydi sen yol al bakalim
komedisin ergen kız
haha ben mi ergenim sende beni guldurdun :D:D yas olmus yolun yarisi sende akil 20 yas geriden geliyor heralde
neyse canim benim ya haklisin biz sana yetisemeyiz eh tecrube tabi :D sen soruyu yanlis anladin ama ben neden kotu gozle bakiyorsunuz dedim seksi midir felan demedim tamam
yolun yarısı mı ne yolu bu :)))
tayt giy sen başka b, işeye hacet yok yakışır
sende nelere hacet var acaba :D:D ben en azindan tayt giyiyorum kotu seyler yapmiyorum sen kimbilir neler neler yapiyosundur akillisin kulturlusun ya :D
sen kendi denginde olanlarla muhatap ol artık ben cevabımı en üstte verdim
haydi canim haydi yol al :)
yakışana iyi yakışıyor yakıştığını zannedenler giymesin ama.
Seks tanricasi *-*
Kabul edelim ciplakliktan bile daha etkileyici
Yakışan var yakışmayan var tabi yakışmayan patates olarak görünür yakışanda normal
çatalları görünü yor bende bundan çok tahrik oluyorum o yüzden düşüncem olumsuz
Taytın türüne baglı sanırım bu. Yani renginden tut kızın vücuduna kadar. Sen hangisinden bahsediyorsun?
Başka kizda güzel olur ama kendi sevgilinde olmaz fitrat gereği kiskanirsin gözlerden sizde bir anlayip giymeseniz ya yiyince herşey belli oluyor
ben senin mahremini görmek zorunda mıyım bana biriniz anlatsın bu tip tayt gibi giysileri sosyal ortamda niye giyersiniz
Bildiğin kızın tayt giyeni işte. Her kıza yakışmıyo ama
Yakışana yakışıyor fakat arka ve ön taraf uzun bişwyle kapatılması daha iyi olur zannımca :)
onlardan önce sen kendini ne olarak görüyorsun sanırım sen kendini öyle görüyorsun ki soruyorsun
bütün olarak görmüyorum. sadece dudaklara bakıyorum
kızları daha güzel gösteriyo dikkat çekiyo sadece bu
bir tarafını sergilemek istemeyen kız giymez bence
Aşırı çekici oluyolar zaafim var giyenlere tabi duzgun fiziklilere yakisir
Balinaya elbise giydirilmiş gibi görünüyor. hiç sokakta yürüyen balina görmediğimiz içinde bakıyoruz
Allah askına çok zayıflar giysin ama ne olur yalvarıyorum çok kilolular giymesin
:D niye
@Chiquita sen hiç siyah taytın altından ben burdayım diyen selülit gördün MÜ?
siyah taytın kilosu çok olanlarda, gerile gerile rengi açılır, bir an göz göze geldiğimizde selülitler bize merhaba der.
@Chiquita unutmusum:D
Haklısın :)
bukadar bahsediliyorsa demekki var birşeyler hiç bu açıdan düşündün mü
Ic camasirinin marka etiketi bile belli oluyosa ne dusune bilirimki
bana çok çekici geliyorlar birde vücutlarına yakıştımı dehşet verici ama giymeselerde olur zaten her tarafı ordata oluyo giyen namuslu bayanın..
bacakları ve götü iyi olan yakışan kızları sexi diğerleriyle dalga geçiyo veya iyi anlamda bişey söylediklerini düşünmüyorum
Vala şahsen ben tayt giyenleri strece sarılmış dana eti olarak görüyorum.
Normal kız işte ama şimdi gidipde gocaman baseni olan biri tayt giyerse yuh derim fil gelmiş fare kıyafeti giyiyo diye dalgamıda geçerim yani :D
bana çok seksi geliyor onları görünce aklıma cinsellik geliyor ne yalan söyliyim kıpırdama bile oluyor yani :) haksızlık eymeyelim ki dürüstüm
ben sıradan goruyorum ama ic camasiri belli oluyo onu konusurlar tabi belli olmicak
ben teşhirci olarak görüyürum mini şort tayt mini etek asklı giyen kızları... sadec ekendilerine bakıtmak kendilerini göstermek için giyiniyolar bence
Sapık oldukları icin beyinleri tek yonde calıstıgı icin farklı goruyolar ben sadece evde giyerim cunku cok yakısmıyo kendine yakıstıran giysin.
işimiz gücümüz senin o poponu görmek, aklımızın beynimizin tek çalıştığı yer senin boklu göttün çünkü dimi
Ne kadar pislik oldugunuz yorumunuzdan belli eksilerden de belli alınmıs abazanlar.
bak kizim erkekleri azdiriyirlae onlarda s*kemiyosa onlari laf atar, o*ospu drrler ;)
Tayt mı yemin ediyorum 70 yaşındaki nineme giydirsem 30 luk lolita olur.
valla ben tayt giyen kızların kukusunu rahatlıkla görebiliyorum. s*kiş mesafelerini hesaplayabiliyorum. erkekler ne düşünür bilemicem
sen boyle cevap verdigine gore kasarin dibisin erkekler bile boyle cevap vermiyor :)
ya yavrum öyle giyinenler hiç kendilerini yırtmasınlar yok mini giyiyorum güzel hissediyorum şunu giyiyorum bundan şundan dolayı. tek istenen karşı cinsi etkilemek. o elbiselerin üretim amacı bile o :DD
sen ergensin heralde yoksa bu kadar dar beyinli olamazsin tek istenen karsi tarafi etkilemek ha bravo sana ne diyim
Coookkk ilgi cekici ve guzulll olarak goruyorummm. Super oluyorlar
karnın çok açken piliç çevirme görürsünya öyle düşün o an bacaklar but gibi gelir :)
Valla bende insan evladı olarak görünüyor da başkalarını bilemem :)
+Hey man look there coming horses
-Yeah nigga I see these horse's
Siz giyin gorseli cok iyi :) ama kilolulara tavsiye etmem
çok tahrik edici, cinsel obje olarak görüyorm o kızları yalan yok :D
Ben çıplak olarak goruyorum a mi g tu sergiliyorlar:)
hiç hoş değil kimseye yakıştırmıyorum
afedersin ama içindeki çamaşır belli oluyo hiç hoş olmuyo hele o kilolular ıyyy hiç girmeyelim bence ::D
tayt giyen kızlar olarak görüyor
üzdünüz beyler niye eksi
Tayt giyen bir kız olarak görüyorum
Yürüyen taytlar olarak görülüyoruz...
Ağa yakalanmış balık :)))
Elizabeth'e malzeme olarak görünüyor
Fiziği güzelse, melek olarak görüyorum
Çok hoş görüntü değil açıkçası...
Seksi gözüküyor vucudun hatlarını belli ediyor o kadar
La nasil gorim. kiz içine tanga giymiş. ustune siyah tayt. ne düşünmemizi bekliyorsun