• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cinsel Yaşam

ERKEKLER TAYT GIYEN KIZLARI NE OLARAK GORUYOR?

piral
piral Takip Et
Xper 5 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Nedir arkadaslar tayt giyen kizlarin sizden cektigi nasil gorunuyor gozunuze nden bu kadar bahsediyorsunuz?
ERKEKLER TAYT GIYEN KIZLARI NE OLARAK GORUYOR?
Cevapla
Nedir Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • ZamaneErkeği
    ZamaneErkeği Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    galeri12.uludagsozluk.com/.../...en-kiz_692128.jpg

    şimdi sadece resme bakıp düşünelim. gizli saklı hiç bir şey kalmamış.
    sizin beklediğiniz erkekler hiç etkilenmeden geçsin, ama erkek olmadığınız için anlayamıyorsunuz. ve erkekleri dinlemiyorsunuz.
    bu görüntüden tahrik olmayan erkek zaten ilişki yaşamış erkektir.
    ha giyinik ha çıplak ben fark göremiyorum, ama eminim çıplak gezse bu kadar dikkat çekmez.
    ve malesef bir çok kızımız böyle ve sıfır empati. kurulmayacaksa neden var o zaman bu empati...

    4
    1 Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      @zamaneErkeği eyvallah kardeş

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • İnegölonaltıbuçuk
    İnegölonaltıbuçuk Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Hiçbir şey olarak görmüyorum, yakışana çok yakışıyor ve gayet de güzel seksi duruyor. İnsanları giyimine kuşamına göre yargılamak çok yanlış, önemli olan zihniyet zaten ben şahsen tayt giyen kızlara karşı asla önyargılı olmam, olanları da sevmem. Tayt, güzel bir seyahat elbisesidir, giyen bayan kendini rahat hisseder, bacaklarını sağa sola yukarı aşağı rahatlıkla oynatabilir. Bu yüzden teytlar çok tercih edilir.

    19
    25 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Dusunce yapiniz cok guzel tesekur ediyorum

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      Önemli olan zihniyet!! Orayı burayı teşhir etmek nasıl bir zihniyettir onuda bir izah etsen keşke

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      @piral rica ederim :)
      @renda bayanlar taytı orasını burasını teşhir etmek için değil rahat ve hafif olduğu için giyiyorlar. Ancak malum herkes bakınca ister istemez bu durumdan rahatsız oluyorlar. Amaç burada teşhir etmek değil, o artık bakan erkeğin zihniyetiyle alakalı.

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ya gercekten taktir ettim sizi aynen bir cok kadin rahatlik acisindan giyiyor zaten baska amacla giyenler belli oluyor

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      Onlar zaten hemen fark edilir :) eksileyenler de halinden pek memnun değil sanırım, gerçekler bunlar yalan yok bende :)

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      Önemli olan zihniyet sözünden yola çıkarak sormuştum Tayt giyen kızların tamamının zihniyetini nereden biliyorsun ki şunun için giyerler bunun için giyerler diyosun hepsi ile tayt giyme nedenlerini tek tek görüşmüş gibi yazman çok tuhaf ben bizzat kendi ağzıyla "tayt sexi gösteriyor, sexi görünmeyi seviyorum" diyen kız biliyorum.. bence sen sosyolojik analiz yapmayı boşver verilen cevaplara bir bak..

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Arkadasim ama biz burada geneleme yapiyoruz herkes ayni diye birsey yok

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      Sexi görünmek için giyinmesi başka ama bazı erkekler de var sırf tayt giydi diye kız ''kaşar'' muamelesi yapılıyor, halbuki kim ne isterse onu giyer. Elbette kızlar erkeklerin kendilerine bakmasından hoşlanırlar, dikkat çekmeyi severler ama bakmanın da bir sınırı var, eğer sen rahatsız edecek düzeyde dik dik bakarsan bunu hiçbir kız istemez. Emin ol ki çoğunun amacı rahat olduğu içindir, ben hak veriyorum şahsen. Tayt rahat ve kullanışlı bir kıyafet çünkü bu yüzden her kız tercih eder. Beni de ne amaçla giydiği ilgilendirmez ve hiçbir taytlı kıza da abaza gibi dik dik bakmam. Gerisini düşünmek sizlere kalmış...

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      Ne amaçla giydiği seni ilgilendirmediği gibi beni de ilgilendirmez soruyu soran tayt giyen kızların ne olarak görüldüğünü sormuş ve eminim buradaki herkesin aynı düşünmeyeceğinin bilinci ile sordu ve ihtimal kaşar teşhirci vb. İfadeleri de duyacağını biliyordu yoksa herkesten aynı düşünmesini beklemek ben böyle düşünüyorum siz de düşünmelisiniz aksi takdirde gözümde abaza görgüsüz sapık olursunuz demeye gelir. Sen burada senin gibi düşünmeyenleri abaza yaparak kafanı nasıl dar kalıplara sıkıştırdığını gösterirsin.. İyi yani Tayt giyip vücut hatlarını erkeğin gözünün içine sok, bakanlarda abaza de..

      Yorumla
    • aceman
      aceman
      +1 yıl

      Bravo renda dogrusun kardesimm

      ADAM HAKLI DAGILINN

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      Ne demek istediğimi anlayan anladı... Normal bakmak sorun değil ama bazıları bakmanın da dozunu kaçırıyor. Tayt bir cinsel obje değildir, tayt giyen kız rahatlığı için giyiyordur (istisnalar hariç) bunu artık aziz Türk milletimizin öğrenmesi gerek. Devir modernlik çağdaşlık devri, dış ülkeler bu sorunları çoktan aştı, adamlar Ay'a Mars'a gidiyor biz hala uçkurla, elalemin giydiğiyle uğraşıyoruz. Neyse fazla uzatmanın hiç gereği yok. Kim ne isterse onu giyer. Nokta.

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      @aceman eyvallah kardeşim

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      Kalça basen göğüs göstererek modern çağdaş olunuyosa sana söylenecek bir söz kalmamış demektir tayt giyerek vücut göstererek uzaya gittiniz önünüze mi geçtik yolunuz açık olsun meteorlara da dikkat edin çarpmasın

      Yorumla
    • ZamaneErkeği
      ZamaneErkeği
      +1 yıl

      haha @renda tam isabet cevap

      Yorumla
    • buraqconi
      buraqconi
      +1 yıl

      @renda arkandayız aga helal

      Yorumla
    • renda
      renda
      +1 yıl

      @ZamaneErkeği @buraqconi eyvallah kardeşler sağolun

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      renda'ya katılıyorum, cevaplayan kişinin yazdığı her satır baştan aşşağı çelişki

      Yorumla
    • Merflikesyou
      Merflikesyou
      +1 yıl

      @inegölonaltibucuk tebrik ediyorum güzel bir anlatim olmus 👍👍

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      @Merflikesyou Teşekkür ederim :) benim söylediklerimi anlayan anladı, ben taytı cinsel obje olarak görmüyorum ve bayanlara da yakıştırıyorum. Belki çoğu kişinin zoruna hitti ama bu durum böyle... Kimin ne. giydiği beni ilgilendirmez ha tayt giymiş ha mini etek ha da pantolon... İnsan olsun yeter. Taytla ilgili sorularını görmekten de bıktım artık giyen ne giyerse giysin.

      Yorumla
    • Merflikesyou
      Merflikesyou
      +1 yıl

      @inegölonaltibucuk sana katiliyorum ve hakta veriyorum önemli olan hangi niyetlen giydigindir ve insanlarin dis görünüsüne bakip yargilamakta adelet degildir

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      Kesinlikle ya bir bayana "bayan" olduğu için, ilerde anne olacağı için değer vereceksin. Şunu da unutmamak gerek önyargılar insanı her zaman yanıltır, benim ne taytlı arkadaşlarım oldu üniden hepsi sempatik ve konuşkandı, hatta en yakın arkadaşım gül desenli tayt giyerdi ve yüzünden tebessümü eksik olmazdı, konuşkan aklı başında bir kızdı... Yani burada niyet ve zihniyet önemli, namus beyinde ve kalptedir, bacak arasında ya da giydiğin şeylerde değil...

      Yorumla
    • EnderKslk
      EnderKslk
      +1 yıl

      Arkadaşlar bence boş boş tartışmaya lüzum yok.. özgür bir ülkede yaşıyoruz.. isteyen tayt, mini giyer.. isteyen eşarp takar.. bizi ilgilendiren kısmı bu kişinin karakteri olmalı..

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      İnegölonaltıbuçuk gercekten cok guzel anlatiyosun aynen niyet ve zihniyet onemli keske herkes senin gibi akli basinda olsa seni olumsuz yorumlayanlarin akillari milletin kicinda basinda o yuzden senin soylediklerin onlara ters geliyor :)

      Yorumla
    • İnegölonaltıbuçuk
      İnegölonaltıbuçuk
      +1 yıl

      Vay sonunda bana katılan bir erkek çıktı :) dedim ya en baştan beni anlauan anlıyor diye, boş muhabbet yapmanın hiç lüzumu yok, tayt giyene de saygım vardır giymeyene de. O kız taytı giyiyorsa heralde erkekler baksın etsin diye değil rahat olduğu için giyiyordur. Hiçbir kız yoksa cinsel organını teşhir etmeyi sevmez.

      Yorumla
  • nefertiti
    nefertiti Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    valla tayt giyer bişey derler
    etek giyer yollu derler
    mini giyet yoluu kaşar derler
    Sana tavsiyem ne istiyosan giy bee. ohhoo onların lafına bakarsak...

    1
    1 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • merveatalayy
    merveatalayy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hicbir sey olarak gormez ( normal , gorgulu erkek ) kotu gozle bakanlar ya tasrada yasiyordur ya da abazadir net.

    4
    12 Yorumla
    • addoo53
      addoo53
      +1 yıl

      Yapma bee gotu ami sekli bellinolsun bide abaza de vay anasini

      Yorumla
    • cokokerem89
      cokokerem89
      +1 yıl

      Butun malzeme ortadayken nasil iyi gozle bakalim abla::)

      Yorumla
    • merveatalayy
      merveatalayy
      +1 yıl

      Kadini mal olarak mi goruyorsun malzeme ortadaysa onu ilgilendirir ki tayt giymeyen mi kaldi ya 3 yasindaki cocuklar giyiyor amaciniz ne @addoo53 @cokokerem89

      Yorumla
    • addoo53
      addoo53
      +1 yıl

      Sen giyme o zaman hem. malzwme ortada olacak hemse masum bakicam yok ya bakana değil baktrana bakcaksn guzelim hani demişler hirsizin bicmi sucu yok gerisin i sen anla ;)

      Yorumla
    • merveatalayy
      merveatalayy
      +1 yıl

      Sen hangi semtte yasiyorsun ya :) haha kahkaha attim dogrusu gel elit semtlere de medeniyet gor azcik ya :( @addoo53

      Yorumla
    • cokokerem89
      cokokerem89
      +1 yıl

      3 yasindaki bebekle kiyasliyosun beyin fakiri sen ac a mi g tu toplum icinde gezmeye devam et kaldr milletn s kni:)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ya yuh ya azicik sayginiz olsun onaylamiyor olabilirsiniz ama saygisizlikta yapmayin lutfen

      Yorumla
    • ZamaneErkeği
      ZamaneErkeği
      +1 yıl

      galeri12.uludagsozluk.com/.../...en-kiz_692128.jpg bunun neresi savunulacak ki.

      Yorumla
    • cokokerem89
      cokokerem89
      +1 yıl

      Kim saygisizlik yapio ya

      Yorumla
    • cholera
      cholera
      +1 yıl

      Açan suçlu değilde bakan mı abaza pis sapık öğhh? Şeytan size açtırıyor bize baktırıyor işte. Her iki cinsede edep şart

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      bunların amacı tayt falan da değil artık, kadınlar istediğini yapabilir, erkeklerin yorum yapma hakkı dahi yoktur. amaç budur, ben ne istersem yaparım sen karışamazsın bana, iyi o zaman erkekler de penisini belli edecek bir şekilde giyinsin, ereksiyon halinde gezsin a q :D

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      acilan bir sey yok ayrica kimse siz bakin diye acmiyor

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

20

Cevap

171

Cevap

  • adınısenkoy91
    adınısenkoy91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yakisan giysin tabi ki yakismayan giymesin demiycem giymek isterse giyer kisinin kendi tercihi ama dusunuyorum ki her bayan cekici gorunmek ister sonucta ama hani kilolu asiri kilolu kisiler giymesinin taraftari degilim giymek isteyen giymeli kimseye de laf soylemek dusmez acikcasi

    3
    2 Yorumla
    • ozjarans
      ozjarans
      +1 yıl

      Ahahahah bir giysin bir giymesin diyorsun :D ne is baskan :D

      Yorumla
    • adınısenkoy91
      adınısenkoy91
      +1 yıl

      Hayiir isteyen giysiin diyorum kilo su bu onemli degil kisinin kendi istegiyle ilgili :) bana kalirsa kilolu arkadaslar giymesin bana kalirsa yani benim hosuma gitmez mesela kilolu birinde bu demek istedgim :)

      Yorumla
  • GazapİZMİR
    GazapİZMİR Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Onu bunu bilmem, ama bence fiziği iyi olanları sportif ruhlu , kilolu olanları ise strece sarilmis dana eti gibi görüyorum.

    3
    8 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Haha yazik oyle deme :D:D

      Yorumla
    • GazapİZMİR
      GazapİZMİR
      +1 yıl

      Giymek gibi bir zorunlulukları yok sonuçta , herkes üzerine yakisani gitmeli yapisani değil.
      Yinede ozgursunu :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ewet ama rahat oluyo ondan giyiyorlar ama gercekten de sismanlara yakismiyor haklisin da senin ifade etme seklin komik

      Yorumla
    • GazapİZMİR
      GazapİZMİR
      +1 yıl

      Bak şöyle düşün.
      Bacagi kil yumagi gibi olan biri rahat diye sort giyiyor , sanirim buda size itici gelir.

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ewet :))

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ama ikisi ayni sey degil gibi

      Yorumla
    • GazapİZMİR
      GazapİZMİR
      +1 yıl

      Çok uzattim neyse , isteyen istediğini giysin.
      Bana bulasmasinlarda :DD

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Cinsel organ ve kalçayı kapatmıyorsa vücuda yapışık kıyafet teşhir olur. Birde kilosu olupta giyenler var onlar tam komedi. Siyah ince giyip güneşin vurma yönüne göre transparan bir kıyafetle gezmek bence akıllı bir kadının yapacağı birşey değil.

    10
    0 Yorumla
  • kizmidelisiyim
    kizmidelisiyim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne olursun ki? senin canın mesela hiç şeftali çekti mi? cebinde paran olmadığında ne hissettin söyler misin? sen hiç kızarmış tavuk ekrandan görüpte kuru ekmekle yedin mi? Kemal Sunal gibi. onu da bırak abla sen canın hiç acıdı mı? ya da bir erkeksin sıkıntı değil boğazına düğümlenir her şey. bir şey diyemem giyin ama seni canı çeken birisi var istemesini bilmeyen aptal birisi ama canı çekiyor ne yapacaksın? onun vebalİ nasıl vereceksin. Sen ölmeyecek misin? bu güzelliğin sona ermeyecek mi? bunun sonu gelmeyecek mi? zaman kısa. sen gençliğini bitirmeyecek misin?

    1
    0 Yorumla
  • aceman
    aceman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kalcalarini gostermeyecek sekilde giyenlere saygi duyarim.
    Fakat her yerini belli edecek sekilde giyinip gezenleri teshirci, kendini begenmis, kendini avlayacak aslan arayan gerizekali bir geyik gibi goruyorum.
    Geyik demisken sisman olupda geyikli tayt giyen kizlar inaninki onlar geyik degil bufalo

    2
    0 Yorumla
  • MeraklıManyak
    MeraklıManyak Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    hala anlamamakta ısrarcı olan bayan arkadaşlar sizin tayt giymenizi şöyle örnekliyim:
    abartılı olmayan güzel kas yapılı bir erkeğin üstsüz gezip de dikkat çekmemesini beklemeniz gibi bir şey. bu örnekle de anlayamıyorsanız sormayın soru falan direk doktora gidin beyin tomografisi şart var mı yok mu bir baksınlar!

    2
    0 Yorumla
  • civilengineerr
    civilengineerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben rahatsız olmuyorum olmam içinde bir sebep yok. Isin özünde kızlarımızın bu tarz kiyafetler giymesi günah evet bunu kabul ediyoruz ama sonuçta bunun vebalide onların boynuna olduğundan bizi bağlayan hiç birşey yok. Bunlarin disinda tamamen fiziki olarak düzgün vucutlu kızlara hoş duruyor. Durmasada bizi bağlamaz. Herkes istediğini giymekte özgür oldugundan bu soruyu sorarak kendinle celistigini düşünüyorum:)

    0
    0 Yorumla
  • redhead_
    redhead_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkeklerin ne düşündüğü beni hiç ilgilendirmez istediğimi giyerim ben

    3
    4 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Oylede bana kimsenin kotu gozle baksin istemem

      Yorumla
    • redhead_
      redhead_
      +1 yıl

      İstedikleri gözle baksınlar umrumda mı? değil.

      Yorumla
    • furkandost
      furkandost
      +1 yıl

      don istesen onuda giyip cıkarmısın?

      Yorumla
    • redhead_
      redhead_
      +1 yıl

      Hayır bir soru soruyosan mantıklı bişey sor bari sokakta donla gezicek halimiz yok heralde

      Yorumla
  • CimenGözzz
    CimenGözzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    güzelim sen hiç görmedin mi tayt giyince ne olduklarını :) ya ben bir çok kez gördüm içinde ki kilot belli oluyor bazı taytlarda bunu giymesin deki amaç ne yani rahatlık değil bence rahatlık olsa bacaklarına yapışan değil bol olanı giyer genelde rahatlık bol kıyafette olur :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    galeri12.uludagsozluk.com/.../...en-kiz_692128.jpg eğer bu resme hala normal diyen bir erkek varsa gitsin gay barlara takılsın artık onun kadınlarla bir işi olamaz.. yine normal diyen bir kız varsa sakın böyle gezmesin normal diye girdipi bu hal uşu orta okşatmasına mıncıklatmasına sebep olabilir

    2
    0 Yorumla
  • barusso
    barusso Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    tayt giyen kızları gruplara ayırıyoruz
    düzgün fizikli ve düzgün fiziği olmayab
    düzgün fizklilerde kendi içinde ikiye ayrılıyor
    teşhirci olan, teşhirci olmayan
    yani içine çamaşır giyip belli edenler
    ya da önden bakıpta arasına kadar görünenler vs :)

    1
    0 Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Erkeklerdeki bu tayt düşmanlığını anlamıyorum. Biz gayet rahatiz içinde.

    3
    6 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • cokokerem89
      cokokerem89
      +1 yıl

      Valla bizde rahatiz manzara guzel oldukca:)

      Yorumla
    • ZamaneErkeği
      ZamaneErkeği
      +1 yıl

      az empati yaparsan anlayabilirisin. galeri12.uludagsozluk.com/.../...en-kiz_692128.jpg bizi rahatsız eden bu ha giyinik ha çıplak.

      Yorumla
    • kizmidelisiyim
      kizmidelisiyim
      +1 yıl

      evet aynen abla rahatsınız sıkıntı değil sıkıntı benim veya neyse işte

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Ben tunikle kombinledigim için böyle nahoş görüntü olmuyor.
      @cokokerem89
      @ZamaneErkeği

      Yorumla
    • cokokerem89
      cokokerem89
      +1 yıl

      Tunige her zamn eyvallahim var abla:)

      Yorumla
  • Rüzgarınortasında
    Rüzgarınortasında Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende tayt giyiyorum ara sıra gayet de düzgün duruyor insan kendine yakıştırıyorsa giyebilmeli herşeyi sen onlara takılma

    3
    1 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Topuksuz
    Topuksuz Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Bişey olarak görmek değilde. Gerçekten bişey olduğu için abartılı bir tayt giyen tipler var. Yani içine çamaşır giymeyip mahrem yerini belli eden ve hatta ayıptır söylemesi iki dudağı ordan kendini belli edecek şekilde taytlar giyenler var. Sen söyle sen onları ne olarak görüyosun?

    0
    0 Yorumla
  • martiya-asik-balik
    martiya-asik-balik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    abi yeter artik su giysi meseleleri.. millet hadron carpistiriyor biz hala neler tartisiyoruz

    4
    6 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ewet ya oylede erkekler heryerde yazmislar tayt giyenler soyle boyle bende giyiyorum neden oyle diyolar anlayalim

      Yorumla
    • martiya-asik-balik
      martiya-asik-balik
      +1 yıl

      artik takmiyorum bu gerizekali milleti

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Aslinda takmamak lazim haklisin

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      Siz takmayınız acaba Tanrı parçacığını ya da anti maddeyi mi bulacaksınız bu millet bu haldeyse bunun sebebi ne peki sadece sizin onun bunun arkanızdan baksın diye giydiğiniz Kıyafetler mi yoksa başka birşey mi bir düşünün anlık zevkler anlık yaşayanlar içindir siz nütün erkekleri aynı sanmaya devam edin olur mu

      Yorumla
    • martiya-asik-balik
      martiya-asik-balik
      +1 yıl

      @masbi tayt giymeyi sevmiyorum..

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      Ya yemiştim kıyafetini taytı nı bu ülkenin bu halde olmasının sebebi dogru Eğitim'in olmaması ve insanlara cinselliğin kötü birşey miş gibi sunup onu dahada cez ettirmek kızlarımızın çocuğu maalesef aklı ikili ilişkiler derdinde aşk meşk erkeklerin ÇOĞU malum dertte hepsinin derdi para yasam seks gerisi yok fizikten muhabbet etmeye kalksan maalesef kızlarımızın ÇOĞU bilim dalı olarak fizik olarak anlamaz görünüş olarak fizikten anlar sen ben istediğimiz kadar yakınalım ülkenin büyük bölümü hep Özenti ve yukarıda yazdıklarım akıllarında başka birşey yok

      Yorumla
  • ToprakFrkn
    ToprakFrkn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Normal bir kız olarak görüyorum farklı birşey görmemız gerekmiyoooki :)

    2
    3 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Cok bahsediyorlar bende sasirdim merak ettim

      Yorumla
    • ToprakFrkn
      ToprakFrkn
      +1 yıl

      Yok yok gayet normal düşünme yakştırıyorsan kendine giy

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • harunnun
    harunnun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsanların ne giyidiğine karişmak yakişmaz ama bir erkeği çeken görüntüsü var ama su hakki vermez laf vs.

    1
    0 Yorumla
  • TheBasit
    TheBasit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    normal kız görünüyor ne görüncek. 90 kilo kız giyerse kendini rezil eder benim umrumda olmaz şahsen. yakışana da çok güzel yakışıyo zaten

    2
    0 Yorumla
  • TonqueFu
    TonqueFu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Poposuyla dikkat çekmeye çalıştığını düşünürüm, he popo kısmını kapatanlar içinse rahatlık açısından giydiğini düşünürüm

    3
    1 Yorumla
    • TonqueFu
      TonqueFu
      +1 yıl

      Tayt giyen kız olarak görürdüm dicektim ki zaten cevaplamisim:)

      Yorumla
  • Ercan_57
    Ercan_57 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    İnsan olarak goruyorum:) kim nasil gormek istiyorsa oyle gorur herkes istedigini giyebilir ancak asiriya kacmadan cinsellige ac bir ulkeyiz o yuzden kizlarin biraz dikkat etmesi lazim

    1
    0 Yorumla
  • Candly
    Candly Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Valla uzun arka ve önü kapatacak kadar bir elbise giyilirse hiç bir şey demem onada laf yapıyorlarsa kendi abazalıkları oluyor ama

    5
    0 Yorumla
  • Zeki_Cocuk
    Zeki_Cocuk Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 39%
    +1 yıl

    Kendini reklam eden, özenti, ucuz mahluklar. I mean it!

    3
    0 Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    +1 yıl

    sokakta çıplak dolaşmaya hevesli kızlar olarak görüyorum. sonuçta * dahil herşey görünüyor. e ne yani? * sokakta sergileyen kadına da ev kızı muamelesi mi yapalım?

    1
    0 Yorumla
  • Shateiel
    Shateiel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kimin ne düşündüğü neden umrumda ki. Bırak kendi küçük dünyalarında yaşasınlar.

    2
    0 Yorumla
  • Merflikesyou
    Merflikesyou Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kimin ne düsündügü umrumda degil 😉
    Begendigimi ve kendime yakistirani giyerim

    3
    0 Yorumla
  • imsadbro
    imsadbro Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Oldukca cool buluyorum yalnız arkasıni ortecek birsey giymeli

    3
    0 Yorumla
  • gracielo
    gracielo Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Havalar cok soguk oldugu zaman pantolonun. altina bende giyiyorum tayt sicak tutuyor :)) tayt iyidir :p

    2
    0 Yorumla
  • mutlucn
    mutlucn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bana göre gayet seksi ve iç açıcı zaten kızlarda rahatlıgını konusuyor ama ne kadar dikkat çekici olsa da bence gayet yakısan bir giysi ben sadece seksi durdugu kanaatindeyim ne olarak göruyordan kastın nedir?

    0
    0 Yorumla
  • Exodia
    Exodia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Tayt giyen kızlar olarak görüyorum. Fantaziye gerek yok :)

    2
    0 Yorumla
  • Ponchik
    Ponchik Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Ohoo , ohuu..
    www.lojiport.com/.../michelin-man.jpg

    0
    0 Yorumla
  • dhoom
    dhoom Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kotu vucudu bile sekle sokabilen sihirli bir icat tayt kim neden cekio anlamadim yakistigini soylemekte ne var mini etek ve kisa sortkarda cok tatli oluyor mesela. Dize kadar olan etekler de blablabla...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    benım gozume cok sexı gozukuyorlar tayt gıyen kızlar herkeze yakısmaz tabı yakısanı var yakısmayanı var yanı :P resmen erkegı azdırıp tahrık edıcı hareketlerde bulunuyorlarr sonra tecavuz olayı oldugunda bız sucsuzuz dıyorlar gıymeyın erkeklerı tahrık etmeyın kı onlarda sızı rahatsız etmesın yanı...

    3
    0 Yorumla
  • HamzaK
    HamzaK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Sokakta pijamayla dolasan hanzo yavrucuklari olarak goruyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tahrik edici buluyorum :)
    Sonrada diyorlar neden tacavuz ediyosunuz neden laf atıyorsunuz atılmıcak gibi değil ki yani vidyoya ceksek yürürken size izletsek o taytı birdaha elinize almazsınız.

    1
    0 Yorumla
  • BerkCivelek
    BerkCivelek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çoğu erkek binek AT olarak görüyor ama aslında erkeklerin eşofman giymesi gibi görüyorum ben

    1
    0 Yorumla
  • Trickster
    Trickster Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tayt giymisnkiz olarak goruyorum ne olarak gorucem baska. Yakisan giysin yakismayan aklina getirmesin bile ama. Oyle toplu bayanlarda falan cok cirkin oluyor daha bir sisman gozkuyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • CanEsseR
    CanEsseR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Düzgün Bir Şekilde Gİyerse Kendi Secimidir Onlara Birşey Diyemem Ama
    Sırf Dikkat CEkici bir şekilde giyip Hareketleriyle Göz Cekiyorsa İyi Düşünmem onun hakkında

    0
    0 Yorumla
  • Berkfatih
    Berkfatih Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kapalı olupta tayt giyeni gördükten sonra söyleyecek bir şeyim yok

    4
    0 Yorumla
  • burakk58
    burakk58 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kız olarak görüyoruz giyindiklerinde uzun bir tişört ve bluz giyerlerse daha iyi gözle bakarız.

    2
    0 Yorumla
  • coolmad
    coolmad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    estetik gorunyuyor ve seksi geliyorr.. oyle aman aman da derine inmeye gerek yok.. gercekten yakısann kadina ayrı bir cazibe katiyor.. hepsi bu

    1
    8 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ewet ama cogu kadin rahatlik acisindan giyiyor :)

      Yorumla
    • coolmad
      coolmad
      +1 yıl

      ya bedenini sarıyorr.. yok gibi tabiki rahat olucak, hem sakliyor icindekini.. gizem kattıgı icinde daha ilgi cekici kılıyorr yalın sade sekilde.. ne kadar gizli ya da kısıtlı o kadar merakk.. gorsellik de cabasi

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :)) hm demek oyle :)

      Yorumla
    • coolmad
      coolmad
      +1 yıl

      herseyi bir kenara birak.. tayt giydiginde evde hazırlanırken ya da ayanada baktıgında kendini daha güclü daha kendine guvenen biri olarak hissetmiyormusubn? .. ama sonradan herkesin baktigi ve baska seyler dusundugunu hatirladigin anda hevesin kırılmıyor mu?

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Kendimi iyi ve rahat hissediyorum sonra gercekten supeye dusuyorum acaba butun erkekler aynimi kotu bakarlar mi zaten kotu bakarlarsa ne anlami kaldi rahatligin daha cok rahatsiz olurum

      Yorumla
    • coolmad
      coolmad
      +1 yıl

      kot giysen de bakan olur sort giysenn de.. bütün erkekler degildir elbette ama bakanın az olmayacagı kesin... tabi bu nerede olup cevrenin nasil olduguna da baglı... sen kendini bildikten sonra gerisi hikaye olur

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Haklisin :)

      Yorumla
    • coolmad
      coolmad
      +1 yıl

      sen rahatına bak.. yoksa cok dusunce cok ses olursa aklinda hic bir zaman kendini rahat hissetmezsin. ne giysen de bile

      Yorumla
  • Auxerre
    Auxerre Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    bana maymun gibi geliyorlar eve alıp besleyesim var..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    beyaz külot üzerindeki ayıcık resmini görebiliyorsam, sen düşün artık :) herkes böyle değil tabi ama benim gördüklerimin çoğu böyle

    1
    18 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Yoggg artik o kadar degil :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öyle ya :) mağazanın kapı önündeki ürünlerini incelemek için domalmış bakıyodu, ben de geçiyodum ordan :) çok var hangisini anlatayım. sapık olduğumu düşünmeye başladım ha :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :D bende :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bakmakta haklı mıyım peki? :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Bilemedim galiba degilsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      annem fazla çarşıya çıkmaz, yılda 1 ya da 2 defa, bu yüzden pek görmüyo. babamla birlikte çarşıya çıktıklarında da babamı dürtüyo şuna bak nasıl giyinmiş diye. babam da ne bakcam ya diyo. annem kafasını zorla çevirip gösteriyo :D ikisi de muhafazakar insanlar. "anan beni zorla günaha sokuyo" diye şikayet ediyo bize :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :D:D cok tatlilar :D:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben haklı değilsem dikkat etsinler o zaman. hatunun 160 boyunda, en az 100 kilo, tayt giymiş, içinde kırmızı slip külot var ama tangadan farkı kalmamış :D yanında da sevgilisi var 175 boyunda 70 kilo el ele tutuşmuş gidiyolar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      annem de babam da işleri yoksa çarşıya çıkmazlar, gezmek için parka bile götüremiyoruz, babam pek tınlamaz ama annem pek görmediği için şaşırıyo işte :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :D:D ewet ya siskolara bende yakistirmiyorum ama ben sisko degilim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ya normal kalın taytlar tamam lafım yok ama ilk bahsettiğim kız zayıftı, baya baya çorap giymiş gibiydi. altındaki deseni bile gördüğüme göre yani :)

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      :S anladm

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Annen cok tatliymis tanimadan sevdm :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen de dikkat et bence, hangi şehirde yaşıyosn? ben Denizli'deyim. Denizli insanı İstanbul gibi bakmaz bu tür şeylere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaşadığın yeri bu yüzden sordum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      annem üvey annesinden çok şey öğrenmiş, babamın da ne yapıp yapmayacağını bildiği için çekinmez :) dedemlerin 30 yıl çocuğu olmamış, defalarca hamile kalmış ama hep düşmüş çocuklar. sonra dedeme bir eş bulmuş. "benden olmuyo bari bundan çocuğun olsun " demiş. ilk çocuk ta annem :) öz annesinden daha çok sever onu.

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Ben yurtdisindayim zaten burdada bakmazlarda ben turk erkeklerinin neden bu kadar abartiklarini merak ettim yorumlara yazmislar tayt giyenler soyle boyle ben zayifim zaten ayrica ince giymem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyi o zaman skıntı yok :)

      Yorumla
  • ferhat-67
    ferhat-67 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    (ERKEKLER TAYT GIYEN KIZLARI NE OLARAK GORUYOR?)
    sorusuna ancak erkeler tayt giyen kızları tayt giymiş kız olarak görür başka ne olarak görecek

    0
    0 Yorumla
  • Enes3455
    Enes3455 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tayt giyince, üzerine uzun birşey giymesi lazım kalçasını kapatıcak. Yok giymiyorsa, gevşek olarak görüyorum.

    1
    3 Yorumla
    • pekmezliturta
      pekmezliturta
      +1 yıl

      bende seni yobaz olarak görüyorum kimin ne giydigi kimseyi ilgilendirmez rahatsız etme hakkida vermez

      Yorumla
    • Enes3455
      Enes3455
      +1 yıl

      Niye zoruna gitti? Kiloduna kadar belli olduğunda sen modern oluyosun ben bunu hoş karşılamadığım için yobaz mı oluyorum? :) Bu benim fikrim seni ilgilendirmez. Öyle giyinmekte senin fikrin bunada ben karışmam.

      Medeniyet Dediğin Açmaksa Bedeni, Desene Hayvanlar Bizden Daha Medeni..!

      Mehmet Akif Ersoy

      Yorumla
    • legines
      legines
      +1 yıl

      Vur vur :D

      Yorumla
  • akucukdogan
    akucukdogan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yakışana yakışıyor. Çok seksi sade ve çekici duruyor.

    Yakışmayan kendini biliyor ve ekliyorum : "Lütfen giymeyin" :(

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    www.taraf.com.tr/.../

    bak haberde ne diyor

    0
    7 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Yuhhh boyle adamlarin akilarindan suphem var :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haber öyle yazmış ben nabim?

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Paylasiyosun ama demekki hakli gibi goruyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zihiniyete bak ya
      Her paylasım haklı ya da haksız oldugnu onaylıyorum demek degildir.
      bakıs acını degiştir biraz

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Bakis acim cok genistir hakli bulmasanda etkilenmissin haberden yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      komiksin ya cidden gereksizlerle sohbete degmez

      Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Sohbet etme bos konusuyorz zaten kirdiysam kusura bakma

      Yorumla
  • Potatoe
    Potatoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    tüm erkeklere yorman çok saçma olmuş. EDEPLİ tayt giyenlerin 1 b*k çektiği yok. kocaman götünüzle tayt giyip kısa tshirt giyerseniz daha çok çekersiniz.

    0
    0 Yorumla
  • polopolo
    polopolo Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    kamuya açık alanda giymelerini tasvip etmiyorum. bana göre ortalık yerde giyenler yollu kezbandan başka birşey değil. sadece bana göre, zoruna gitmesin kimsenin

    0
    0 Yorumla
  • ErcanGedik
    ErcanGedik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tayt giysin üstünede uzun bir t-shirt giysin bakan olmaz o ne öyle mal meydanda göze batıyor

    3
    0 Yorumla
  • ooopitipiti
    ooopitipiti Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    aklı başında, imani kuvvetli biri giymez gerisi zaten secimini yapmış. ne diyelim hayırlı isler :)

    3
    0 Yorumla
  • Deli_Oğlan
    Deli_Oğlan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Tayt değilde kiloltlu çorap gibi ici görünen seylerden giyince fakir diyesim geliyor :)

    0
    0 Yorumla
  • cilginimm
    cilginimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    ben laf falan atmiyom hic hatta hosumada gidiyor giysinler tabiki ama aramaizda sapiklar cok tabiki, isiniz zor

    1
    0 Yorumla
  • EnderKslk
    EnderKslk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Şahsen şok oldum soruyu görünce ne olarak görüyor muşuz ki?

    0
    2 Yorumla
    • piral
      piral
      +1 yıl

      Bende tayt giyenler hakkinda bir iki yorum okudum sok oldum ondan sordum cunku bende giyiyorum hatta bir kac gjn once biri bana buz tayt giyiyor musun diye mesaj atmis ne alakaysa buz tayt nasil olur onuda bilmiyorum bende dedim nedir bu erkeklerin tayt giyenler hakindaku dusuncesi

      Yorumla
    • EnderKslk
      EnderKslk
      +1 yıl

      Vardır oyle 3-5 sevmeyen veya başka türlü yorumlayan.. hherkesi aldırış etmiyeceksin..

      Yorumla
  • MisterCrowley
    MisterCrowley Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Gotu guzelse bakarim. Bir de uzerine kisa tisort giymisse, ic camasiri, kivrimlar her sey belli oluyor.

    Rahat diyerek giyilen en seksi sey bence tayt.

    0
    0 Yorumla
  • KEZBanE
    KEZBanE Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    yakıstıramıorum. benim hosuma gitmesi önemli değil die düşünüorum.

    0
    0 Yorumla
  • mertates6
    mertates6 Takip Et
    Bilge Yaş: 47
    +1 yıl

    Tayt giyen kız olarak göruyorum. Dogru olan bu degilmi zaten.

    0
    0 Yorumla
  • gizlisem
    gizlisem Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    karışık... *rospu... *aşar... kendisini bütün erkeklere beğendirme... zengin erkek tavlama... vs. vs.

    1
    0 Yorumla
  • BBykzluu
    BBykzluu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    aşırı derecede berbat görünüyo millet öncede iç çamaşır olarak giyerdi :D :D :D

    0
    0 Yorumla
  • kainat-tr
    kainat-tr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    zayıf kızlar; sexi ve çekici
    şişman kızlar; streçe sarılmış dana eti

    3
    1 Yorumla
    • Askordaysantiklat
      Askordaysantiklat
      +1 yıl

      :D ahahahahaya koptum yaaa...

      Yorumla
  • Uchiha-Madara
    Uchiha-Madara Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    taytlı kızlar olarak görüyorum güzel olanlarda oluyorda kilolular giymesin lütfen. herkes kendi bedenine göre giyinmeli

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (131)
Devamını Gör(176)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > ERKEKLER TAYT GIYEN KIZLARI NE OLARAK GORUYOR?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

AYAK FETİŞİ HAKKINDA KIZLAR NE DÜŞÜNÜYOR? 9 cevap verildi
KIZLAR, NEDEN LEZBİYEN OLMUYOR? ERKEKLERDE NE BULUYOR? 22 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨