Erkek arkadaşımın gay olduğundan şüpheleniyorum, lütfen bakar mısınız?

Merhaba arkadaşlar, hayatımda 5 aydır bir çocuk var. Arkadaşım tanıştırdı. Gerçekten çok iyi biri, çok romantik her fırsatta söylüyor sevdiğini değer verdiğini. Ama sorun şu 5 aydır hayatımda ama hiç bu zamana kadar bir yakınlaşma olmadı. Hani öpmedi bile. Bir çok kez buluştuk, ortam oldu yani her seferde. Bu durum çok tuhafıma gidiyor. insan sevdiği insana yakınlaşmak istiyor sonuçta aşk da biraz tensel çekim. doya doya sevmek istiyor ama hiç öyle bir hareket gelmedi. çekindiğinden falan da değil benden. Hani ben de onu sevdiğimi belli ediyorum her fırsatta söylüyorum. Bizi tanıştıran arkadaşım bu durumu açmış bir şekilde. İşte ben onu öyle sinema köşelerinde öpmek istemiyorum çok değer veriyorum her şeyi bir anda tüketemem falan demiş sevdiğim kız demiş. Hani öyle bir çocukta değil dindar falan. Ailesine bahsetmiş benden. Ama insanın içine kurt düşüyor. Hani bu snuçta erkek aklı istemese hormonları öpmek ister ne bileyim. Aseksüel olduğundan bile şüphelendim ama artık gizli gay olduğundan şüpheleniyorum. Malum gayler ailesi arkadaşları şüphelenmesin diye hayatlarının belli dönemlerinde hayatlarına bir kız sokup onu ailesiyle tanıştırıyorlar falan. Ne diyorsunuz bu duruma?
Erkek arkadaşımın gay olduğundan şüpheleniyorum, lütfen bakar mısınız?
Cevapla