Kırtasiyeci adamdan çok tahrik oldum, orada öpse karşılık verirdim. Ne yapmalıyım?

Bilgisayardan bir sürü belge çıkarmam lazımdı ikimizde bilgisayar başındaydik yakindik baya ve kimse yoktu. Temas olmadi ama gözlerimin içine öyle bir bakıyordu kiii. O an o da beni arzulamis mıdır? Bir şeyler sordu işte burada soruyor da ondan soruyorum filan dedi sanki beni tanımak ister gibiii.

Güncellemeler
+1 yıl
İnanmayıp fantezi olduğunu düşünenler hiç yorum yapmasın daha iyi. Ben gerçekten o adamdan etkilendim ve böyle biri var yani.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kırtasiyeci adamdan çok tahrik oldum, orada öpse karşılık verirdim. Ne yapmalıyım?
Cevapla