İlk bitirdiğim kutudan sonra zamanında doğum kontrol hapını alıp kullanmadım. 2. kutuyu ne zaman kullanmalıyım?

1. kutuyu bitirdim adet oldum. Yedi gün ara verdim. Yedi gün biter bitmez 2. kutuyu almam gerekiyordu ancak almadım ve üzerinden 12 gün geçti. 2. kutuyu ne zaman alıp kullanmalıyım?
İlk bitirdiğim kutudan sonra zamanında doğum kontrol hapını alıp kullanmadım. 2. kutuyu ne zaman kullanmalıyım?
Cevapla