İçtiğim doğum kontrol hapının son kullanma tarihinin geçtiğini öğrendim bişey olur mu ya?

10:10.2015 yazıyordu üstü 1 ay filan geçmiş üstünden. ölmem heralde değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
2 saat oldu içeli , daha da ölmem galiba :D teşekkürler
İçtiğim doğum kontrol hapının son kullanma tarihinin geçtiğini öğrendim bişey olur mu ya?
Cevapla