Bir erkeğin rüyasında sevgilisiyle seviştiğini görmesi iyi bir şey midir yoksa kötü müdür?
Yani gerçekten seviyorsa görür ya da görmez diyebilir miyiz?
Yani gerçekten seviyorsa görür ya da görmez diyebilir miyiz?
arkadaşım hangi yüzyıldayız yahu. yoksa dünya geriye mi dönüyor. el alem uzayı feth etti siz rüyalarla uğraşıyorsunuz. rüyaya göre yaşam için program yapılır mı. azıcık akıllı olun
azerilerin dediği gibi " azzzzz yığıştır özünü, akıllı apar"
Erkek açısından kötü.. Sabah kalk gusul falan uzun hikaye. Kıza giren çıkan yok.. O değil de bir rüya 2-3 saniye sürüyor ne ara sevisiyor şaşıyorum:)
Bilemiycem o kadarını
Erken boşalma sorunsalı
Cevap
11Cevap
surelı senınle cınsellık dusundugunden adamın artık ruyasında gırmıs.. dıkkat et her an hersey olabılır.. bu sevgı boyutu degıl seks boyutu.. onun kafası sende sekse yogunlasmıs..
Aslında rüya gormemiştir. suçsuz olarak farkında olmadan konuya giriyomus gibi planli yapılan biseydir :)
Konuya girmesi icin plana programa gerek yokki
attım tutmadi o zaman :)
Aynen
Sadece b*ş*ldı*ını biliriz başka da bir fikrimiz olamaz :)
başkası değil ki sonuçta sevgilisi... ayrıca rüya bu bilinçaltı konuşuyor...
Evet deriz hatta 2 posta gittiyse cok asık demektir
bunu sevgilisine anlatması kötüdür
Neden ki
Her rüyasını anlatr ama. Birsey istemek icin mi anlattıgını söylüyorsun
hepimiz rüyamızda birisiyle o işi yapıyoruz yani sıkıntı yapma :)
hayra yormak lazım :D
haha :D adamsın sen yaa :D:D
@tdinamic hacı oyle bır adamsın kı her yorumun fenaa :D sen ustadsın :)
@tdinamic kalksın beee kankaaa hakedıyor kalkası lazım :)
niyetinin bozuk olduğunu gösterir
kaldırmış saplayacak :)
tiz kelle!! si vurula
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar