BDSM tedavi gerektiren bir hastalık mıdır? Bu durumu nereye kadar normal karşılayabilirsiniz?

Sevgilinizin , arkadaşınızın veya ailenizden birinin bu gibi şeylere ilgili olduğunu bilseydiniz tepkiniz ne olurdu? Doğal olarak karşılar mıydınız?
Öncelikle BDSM bilindiği üzere ikiye ayrılıyor. İlk iki harfi bağlama, dominant ve disiplin anlamına gelirken son iki harfi mozşistlik ve sadistlik anlamları taşıyor ( Konuya hakim değilim)
İlk kısımda dominant ve itaatkarı gayet normal karşıladım. Emir ve itaat küçük oyunlar ve daha az bedensel yaralar vardı. Ama son kısım yani sadizim ve mazoşizm (efendi -köle) ilişkilerini normal karşılamak imkansız gibi bir şey. Karşılıklı rıza olduğu sürece suç sayılmıyor ama hastalıkta mı sayılmıyor?
BDSM tedavi gerektiren bir hastalık mıdır? Bu durumu nereye kadar normal karşılayabilirsiniz?
Cevapla