Aradaki orantıyı bir türlü anlamadım bilenler yoruma litfen?

burada görüyorum çoğu insanlar sexting yapıyor güzel bişeymi yani daha önce görmedim etmedim merakımdan net de araştırdım karşı cins ile rahatlamak için yapıyormuşuz bu sadece erkeklerle yapılan bir şey mi yani ee hani eşitlik kız kıza olmuyormu çok saçma nasıl davranmak gerekiyor kısaca absürt olmadan yorum yapabilir mi acaba rica etsem
Aradaki orantıyı bir türlü anlamadım bilenler yoruma litfen?
Cevapla