Ben evlenmeden bakireligimi kaybetmistim ve Şu an aradan 6 sene gecti hatami yaptim diye dusunuyorum?

Evet bir erkek bacak arasina bakmamali. Ama siz istememenize ragmen siz onunla birlikte olmadiginizda size tavir takiniliyorsa genelde ve sonu ragmen ettiginiz gibi oluyorsa, Her birlikteligimiz sonra kendinizi kullanilmis hissediyorsaniz, erkeklerin cogu cidden serefsizse, birlikteligin cokta bir anlami olur mu? Dinde yaziyorki bekaret bir erkegi kendinize baglamanin bir diger etkeni. Oyuzden evlenene kadar kisiyle birliktelik yasamiyorsun. Acaba bu isi saglama almakmi olur? Kisiyi taniyorsunuz cunku sizi gercekten seks icinmi yoksa sizi siz oldugunuz icinmi istiyor. Her iliski sonrasi Ben kendimi hazir hissetmem 3 ayi buluyor. Sonlarida hep Husran erkek istedigini alinca uzaklasiyor ta ki sizi Elde etsin. Kadin duygusal bir varlik. Cinsellik nekadar ihtiyac olsada erkegin yaklastigi gibi yaklasamiyoruz. Ben sahsen daha duygusal yaklasirim boyle seylere. Ama erkekler oyle degil. Ve sonu ya aldatma oluyor ya umursanmama. Yani cidden iliskilerim hep husran sebebi bumu diye dusunmekteyim. Dinde niye oyle yaziyor? Ben yurtdisinda yasiyorum. Ama cogu erkegin ne olursa olsun yani karsima cikanlar modern olsa bile ya fazla genis olmasini farkettim. Ama bilmiyorum zaten eskisi gibi mesafede yok artik. Okadar yakin olup eve cagirirsan bir erkegi cinsellik yasamamamak da anlamsiz zaten. Nefes nefese Kalip ikinizinde azmasindan sonra yasamamak ayri bir olay. Okadar dindar olanlar nisanlanip yanyana bile gelmeyen tipler. Benim bekaretim hem bilincliydi hemde ikinci sevgilim olunca ogrendimki ilki Adet kanamasiymis bekaretimi kaybetmemisim. Yani zaten kim icin boyle birsey deger onada emin degilim. Ama ilkimin kaybedecek kadar degerli degildi Benim icin haketmiyordu Yani ona ayri uzuluyorum.
Ben evlenmeden bakireligimi kaybetmistim ve Şu an aradan 6 sene gecti hatami yaptim diye dusunuyorum?
Cevapla