Yarın düğün gecem yani gerdek gecemiz. Çok utangaç bir kişiliğim var, korkuyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlaaaaar yarın düğün gecemiz yani gerdek gecemiz. benim çok utangaç bir kişiliğim var. konuyu bile açamadim konuşmak istemedimm. Ona karşı çekingenlığımı bir atlatamadımm. Birbirimizi 2yıldır tanıyoruz halbuki. nasil olacak bu iş diye düşünüp duruyorumm, korku bir yandannnn offfff
Yarın düğün gecem yani gerdek gecemiz. Çok utangaç bir kişiliğim var, korkuyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla