Önceden insanlar kendilerini bilirdi şimdi öyle mi 3 4 ay sevgili oldukları anda seks'e varıyor konu iş bitmiş oluyor ondan sonra evlenmeye gelince insanların duygularıyla oynuyorlar.
Ben artık evlilik düşünmüyorum sırf bu yüzden bu nedir ya insanların kendilerine hiç mi saygısı kalmadı yokluktan mı çıktınız?
Ben artık evlilik düşünmüyorum sırf bu yüzden bu nedir ya insanların kendilerine hiç mi saygısı kalmadı yokluktan mı çıktınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İyice Batılı Rus olduk valla seks çıplaklık normal karşılanıyor
Normal olmasını da geçtim başkasının evinde arkadaşının evin de nasıl güvenip de böyle şeyler yapıyorlar aklım mantığım almıyor artık
Eee bu zaten gençlik baharı aşk tadında tutku bu da olmasa gençlikte insan neyle mutlu olacak evliliği beklerse insan 30 yaşına kadar gençlik gider
gitsin illa vermek mi lazım :D
Eğer mutlu oluyorsa versin olmuyorsa vermesin
güzel savunma :D
Yani toplum kurallarına ve kalıplarına göre yaşamak zorunda değiliz insanların yaptığı 15 dakikalık dedikodu yüzünden insan kendi mutluluğundan ödün mü versin
3 4 aylık sevgilisine de vermesin sonra bekaret gitti diye ağlıyorlar sexting bugünler için var ya
İşte şu da önemli güzel anlar yaşandı mi yaşandı bosversin gerisini işte böyle takıntılı oldukları için erkeği mutlu edemiyorlar ve bırakıyor erkek de kendisini iyi özel hissettiren bir kızı hiçbir erkek bırakmaz
Hep görmek ister
senin fikirlerin bu yönde evrilir miydi ya şaşırdım doğrusu :D
o tadı bir kere aldı diyorsun fdfsdsd
Evet haksız mıyım
haklısın bu konuda verenin kıymeti daha fazla bu devirde :D
Ben almadım daha da nasip işte
sende varsan o tada anlaşılan göremiyecez seni KS de :D
😂😂😂
İlk defa evlenmeden cinselliğe karşı bir erkek gördüm ve gerçekten şaşırdım bravo 👍
Dün yakın bir arkadaşımın böyle bir halt yediğini öğrendiğim için içim bir garip oldu ondan sanırım
Kötü bir durum genel olarak zaten cinsellik normal görülüyor o yüzden şaşırdım üstelik sevindim de 👍
Teşekkür ederim ben reel'e evlenmeden karşıyım zaten oldum olası sadece sohbeti sarıyor o kadar
Anladım güzel bir yaklaşım
Ben evlileri görünce soğudum