30 yaş üstü bir erkeğin 25 yaş altı kadınla birlikte olması sapıklık değil mi?

Ben bunun sübyancılık olduğunu düşünüyorum. Hatta bence 25 bile az, 30 yaşındaki bir erkek minimum 28-29 yaşındaki kadınlarla birlikte olmalı. İdeal olan budur. Herkes yaşına uygun biriyle ilişki yaşamalı.

25 yaş altı biriyle birlikte olan 30 yaş üstü erkek demek ki yaşıtlarını etkileyebilecek kapasitede değil, yoksa çoluk çocukla takılacak kadar sapıklaşmazdı.
30 yaş üstü bir erkeğin 25 yaş altı kadınla birlikte olması sapıklık değil mi?
Cevapla