İki erkeğin birbirini sevmesi neden benim çok hoşuma gidiyor ve bu beni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum ama seviyorum işte bazen keşke dünyadaki bütün erkekler gey olsa diye düşünüyorum (babam hariç😅) arkadaşıma da demiştim hatta sen gey olsana diye bunu bir daha sakin deme dedi ne var ki bunda kızacak erkekler gey olsun değil mi?
Geyi bilerek böyle yazdım katagori değişmesin diye ama görüyorum ki bir işe yaramamış iş gey diyince hemen sadece bel altını düşünüyor
Geyi bilerek böyle yazdım katagori değişmesin diye ama görüyorum ki bir işe yaramamış iş gey diyince hemen sadece bel altını düşünüyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bir biseksüel olarak keşke gay doğsaydım diyorum cidden erkeklere hem ilgim daha fazla hem de kızlarla bi türlü iyi gitmedi üzüldüm
Biseksüel bir erkekle evlen sonra da kocana gay ve ya biseksüel birini bulursunuz
Sana giren cikan bisey yoksa ne isine yarayacak ki bu durum
Bende anlamıyorum sadece nedensizce seviyorum
15 yasinda falan misin sen, iliskin olmadi degil mi hic
İlişkim olmadı yaşım 18 ama
Olmasın da ilişkim istemem
İstemiyorsun ama neden
Niye isteyeyim ki sevişmek için hiçbir sebebim yok niye bir erkeğin altında olmak isteyeyim
Sevdigin veya anlastigin bir insan olabilir. Sen kizdin mi bana ters konusuyor gibisin
Hayır sadece ilişkiye girmek bu hayatta düşüneceğim en son şey
Anladim. Yasina gore olgun net kadinsin. Merak ettim sen neredensin
Adana
Ah be. Boyle guzel insanda benden uzakta olur. Keske yakinimda olsaudin seninle yuzyuze sohbet etmek isterdim. Guzdl bir insan oldugun belli //
Saol iyi geceler abi
Konusuyorduk neden gidiyorsunki
Uykum var yorgunum
Ozur dilerim, dusunemedim.
Cok tatlis birisin, seninle konusmak isterdim sonradan.
Saçma..
Akıl ve izandan uzak bir düşünce.
Niye ya, biliyorum bu mümkün değil ama keşke böyle bir şey olsa😥
Bence düşüncen masum :)
Bu yüzden bir kavim yok oldu
biz gaylar tatlıyız zaten
Sevgilini birine şey yaptırırsın artık 😑