Gay fetişim var keşke tüm erkekler gay olsa diye düşünmek normal mi?

İki erkeğin birbirini sevmesi neden benim çok hoşuma gidiyor ve bu beni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum ama seviyorum işte bazen keşke dünyadaki bütün erkekler gey olsa diye düşünüyorum (babam hariç😅) arkadaşıma da demiştim hatta sen gey olsana diye bunu bir daha sakin deme dedi ne var ki bunda kızacak erkekler gey olsun değil mi?
Geyi bilerek böyle yazdım katagori değişmesin diye ama görüyorum ki bir işe yaramamış iş gey diyince hemen sadece bel altını düşünüyor
Gay fetişim var keşke tüm erkekler gay olsa diye düşünmek normal mi?
Cevapla