İlk öpüşmeniz/sevişmeniz nasıl geçti? Birbirinize nasıl yaklaştınız? :)?

İlk öpüşme/sevişme heyecanınızı, o ortamın yanında getirdiği duyguları; biraz utangaçlık, biraz heyecan , biraz arzu ve birazda merak... Ve bunları yapmak için nasıl bir zemin hazırladınız? Anlatır mısınız? :)))
İlk öpüşmeniz/sevişmeniz nasıl geçti? Birbirinize nasıl yaklaştınız? :)?
Cevapla