Yaşı 22-25-27 olanlar var ve hala hiç öpüşmedim, hiç ilişkiye girmedim diyenleri görüyorum.. Bunlar gerçek mi gerçekten? :))?

Yani o yaşa kadar ilişkiyi hadi cesaretiniz ya da imkanınız olmadı da öpüşme bile yaşamayan insanlar siz nasıl becerdiniz bunu ya? ben 30 yaşındayım, 9-10 yaşlarımdan beri tuttuğumu öpüyorum, ilk ilişkimi 15 yaşımda yaşadım, 15 yaşımdan şimdiki 30 yaşıma kadar birlikte olduğum kaç kişi var saymadım bile.. Az önce bir soruda okudum hiç öpüşmedim nasıl bir duygu diye, cevapları da okudum, 22 - 25 yaşında olanlardan bile hiç öpüşmemiş olanlar varmış.. bizi mi yiyorlar yoksa doğru mu? Yoksa biz mi çok hızlı yaşadık..
Yaşı 22-25-27 olanlar var ve hala hiç öpüşmedim, hiç ilişkiye girmedim diyenleri görüyorum.. Bunlar gerçek mi gerçekten? :))?
Cevapla