Komşumla yattım çok pişmanım kendimden utanıyorum napıcam ben artık?

Ailem evde yoktu onunda ailesinin gittiğini görünce kapıyı çaldım aşırı arzuladım onu o an neden bilmiyorum. Yakınlaşma oldu bakire değilim artık sarılıp uyuduk sonra uyanınca ağlamaya başladım kendimden utandım giyinip gittim. Hayatımda biri yoktu hiç sevgilimde olmamıştı ailemden çekindiğim için ama böyle büyük bir hatayı nasıl yaptım inanamıyorum. Komşumuz yaşça büyük üzülmemem gerektiğini söylüyor psikolojiktir dedi. Kimse duymaz istersen sonda olur sen üzme kendini diyor. Kendimi çok rezil biri gibi hissediyorum ben böyle bir şeyi nasıl yaptım inanamıyorum. Bundan sonra ne yapmam gerekiyor bana yol gösterin
Komşumla yattım çok pişmanım kendimden utanıyorum napıcam ben artık?
Cevapla