en yakın erkek arkadaşımla oturuyorduk beraber büyüdük onunla bu arada evde kimse yoktu normalde 5 kişi kalıyoruz bi evde üçümüzde beraber büyüdük, neyse sohbet ederken erkekler çok çabuk etkileniyor falan dedim sonra ben etkilenmem dedi hadi lan ordan dedim etkilenmem diyip yemin etti ben bile etkilerim seni dedim bile dedim çünkü beraber büyüdük her anımızı gördük birbirimizin... dalga geçti benimle ben de sinirlenip kucağına oturup kendimi sürttüm ona şoka girdi birden yaptığım için dalga geçiyorum sanmıştı çünkü, şoka girse de itmedi beni ben de devam ettim biraz en son bana küfür edip inliyodu ben de korkup kucağından kalktım birden çıktım evden seslendi arkamdan sabahtan beri arıyo açmıyorum aile evime geldim şimdi uzun süre bakamam yüzüne galba her şey bir anda gelişti ya da utandığım için bana öyle geliyo
Güncellemeler
+1 yıl
3 kişi kalıyoruz dicektim* stresten yazsmamışım bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
daha kurtulamazsın ondan alır durur artık kucağına seniii
Arkadaşlık biter ya da o hep isteyecek bi şekilde bişey olacak
attığı mesajlarda bi şey olmadı valla iyiyiz arkadaşız aç şu telefonu falan yazmış merak etmiş baya
Ya bilinçaltında yerleşti başbaşa kalın görün
offff
Yani seninde gönlün varsa kaçma derim
hiç düşünmedim ki o şekilde beni koruyup kollaması falan hoşuma gidiyo ama bu kadar
İyide nasıl azdırdın ki?
Yani bu çocuk bilerek yapmış yapamazsın diye ama seni kucağa almış içinde varmış yapmak senle
evet yapamam sandı şoka girdi zaten ben de farkına varınca şoka girdim ikimizde dalga geçiyorduk başta
E yani sende istiyorsun bence
bilmiyorum
Ya senin ben yalanını seveyim ahahahahahajsdhasjhdajhjdashjdahsjhas xD troller sizi
ne trollü ya delirdimburdaた
ㅗ농조ㅛㅇやたかまかたなまはは
Yine de japonca bana sövmen hoş değil
ozur dilerim
Peki affettim
Naneleri yerken bize mi sordun 😅
ya demeyin öyle
Yolların arkadaşlığı bitti
Bişe olduğu yok ya devamm
Ne saçma bir muhabbet bu :D
Popon büyük mu surtihune göre
küçük
Hmm güzel kac kilosun boy falan
155 39 miniciğim ben
Iyimis nzelden gelsene biseyler sorcam
Hahahah sende neden çıktın ki kucağına
çok küçümsedibeni sinir oldum birden oldu... ikimizde dalga geçiyorduk aslında
Salla ya olur öyle yakın arkadaşlarla 😌
çok ayıp etmişsin
cidden mi
evet bir erkek öyle bırakılır mı benzer durum başıma gelmişti
eger devam etseydim geri donusu olmazdi
bakire misin?
evet
hiç sevişmedin mi?
sevişmedim
hmm konuşalım mı seninle?
hayır
Işin sonunu getirseydin keşke