Yanlışlıkla en yakin erkek arkadaşımı azdırdım? ne yapacağım ben şimdi ya?

en yakın erkek arkadaşımla oturuyorduk beraber büyüdük onunla bu arada evde kimse yoktu normalde 5 kişi kalıyoruz bi evde üçümüzde beraber büyüdük, neyse sohbet ederken erkekler çok çabuk etkileniyor falan dedim sonra ben etkilenmem dedi hadi lan ordan dedim etkilenmem diyip yemin etti ben bile etkilerim seni dedim bile dedim çünkü beraber büyüdük her anımızı gördük birbirimizin... dalga geçti benimle ben de sinirlenip kucağına oturup kendimi sürttüm ona şoka girdi birden yaptığım için dalga geçiyorum sanmıştı çünkü, şoka girse de itmedi beni ben de devam ettim biraz en son bana küfür edip inliyodu ben de korkup kucağından kalktım birden çıktım evden seslendi arkamdan sabahtan beri arıyo açmıyorum aile evime geldim şimdi uzun süre bakamam yüzüne galba her şey bir anda gelişti ya da utandığım için bana öyle geliyo
Güncellemeler
+1 yıl
3 kişi kalıyoruz dicektim* stresten yazsmamışım bile
Yanlışlıkla en yakin erkek arkadaşımı azdırdım? ne yapacağım ben şimdi ya?
Cevapla