Bana resmen hakaret etti. Sen azgınsın doymazsın demeye getirdi. Haksız mıyım?

Kendimi tek bir adam için sakliyorum. Konustugum biri var mast yaptigimi biliyor. Lafa gelince normal bir sey bu diyor ama bunlari dedi geçen çok kırıldım. Sen çok isteklisin Aldatirsan diye korkuyorum dedi. Cok kirildim
Güncellemeler
+1 yıl
Mast yaptigimi dememeliydim. Aramizda ciddi birsey olamaz mi bu durumda?
Bana resmen hakaret etti. Sen azgınsın doymazsın demeye getirdi. Haksız mıyım?
Cevapla