Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. canım yani kadınlara yakışmayan bir davranış değil. hani yaparsın ama dillendirilmez. bence dememeelisin. hafif kız aranan kız diye değerlendiirir erkek. karşı cınsle konusulcak konu değil bu. ben bana böyle konusan kıza acıkcası daha bir samimileşme cesareti bulurum. öyle yani
14 Yorumla
Soran+1 yılBen sevmiyorum ztn bu konulari arada o getiriyor. Gecmiste hatalarim cok ama öyle biri dgilim :(
Soran+1 yılHaklisin o zamanlar yaptim ama artk girmiyorum o konulara izin vermiyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılAğzımı bozacağım bak.
He masurbasyon yapan kadınla ciddi bir şey olmaz he ya he amk.
Ne alakası var? Kendisi günde üç defa 31'in dibine vuruyordur...40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklee bizide kendileri gibi saniyor ama degiliz. Anlayin sunu biz sadece asik oldugumuz adamla isteriz herseyi digerleri kesinlikle nefrettir yani biz fizige bakarak ic gecirmiyoruz asik olunca tum istekler bir kiside toplaniyo
22 Yorumla
Soran+1 yılYani insan baskasini arzulamaz ki. Bence
Cevap sahibi+1 yılEvet kesinlikle ya
+1 yılbak ne guzel soyluyorsun tek bir adam icin sakliyorum , bundan daha guzel ne olabilir ki? bence takilma bu gibi konusmalara.. seni seven biri senin vucudun icin sevmesin.. seni sen oldugun icin sevsin
23 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin da.. bunu demesi cok koydu nedense
- +1 yıl
ya bu tarz insanlar kendini bir halt zenneder, bosver sen mast yapmaya devm et, onun amaci seni kizdirmak ve seni elde etmek
Soran+1 yılElde ermek derken?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiz erkekler bazen böyle şeyler saçmalarız. Geçmişte böyle bir şey değil tabi ama bende bir arkadaşıma bir şey söylemiştim. aylar sonra bana "uzaktan güzelsin ama yakından o kadarda değilmişsin" demiştin dediğinde hatırladım nasıl kırmışsam artık. Çok ilgi gören biriydi bende biraz egosunu kırayım derken onu kırmıştım. Bence kırıldığını söyle ve bir süre yüzüne bile bakma.
24 Yorumla
Soran+1 yılKabul etti sacmaladigini özur de diledi ama insan sevdigine kiriliyor iste en cok
Cevap sahibi+1 yılAma insanı en çokta sevdiği sinirlendirir. Kıskançlık esnasında falan özellikle ;)
Soran+1 yılYanii :)
Cevap sahibi+1 yılDemek istediğimi anladın sen ;)
soylememen gerekirdi,, madem soyledin sende deki kendine guvenmiyormusun:)) sonra saçma sapan konusucak ve deki konuyu kapat problem yok zamanı geldiğinde hersey yasanır dersin,,,
13 Yorumla
Soran+1 yılCiddi bisey dusunur muydun mast yapan biriyle?
Soran+1 yılYok aramizda bisey olur diye anlatmadim ki
Yani o cok israr etmisti bir ara ama demedim nasil yaptigimi
Gizli Üye(30-35)+1 yılGerizekalıymış bırak gitsin. Sevdiğin insanın yanında rahat davranamıyorsan, duygularını söyleyemiyorsan ondan hayır gelmez. En nefret ettiğim kişiler kadını ezmeye çalışanlardır. ve çekinme evresi geçtikten sonra hislerinini belli etmeyenlerdir. bana güvenmediğini düşünürüm.
15 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle dusunuyorum. güven olmayinca ciddi dusunce kac yazar
Cevap sahibi+1 yılYanımda bir kız rahat hareket etmiyorsa ben kendimden utanırım. O nasıl biriymiş ki. bence birkaç ay kendini dinlendir. sonra sevebileceğin düzgün karakterli ve saygılı birileri varsa etrafında öyle kişilere yaklaş
Soran+1 yılHayirlisi neyse o olsun hakkimda hep bunu derim bakalim nolcak
Cevap sahibi+1 yılGeleceğin mutluluk getirir umarım.
Soran+1 yılSagol..
yanlışı başta yapmışsın çok özelini paylaşma ikincisi oda kişilik bozukluğu var sen öyle söyleyince bu verir basıt düşünmüş sende vermeyince böyle densizlik etmiş uzak dur ondan
22 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
Seninle ciddi düşünse bu konuda hakaret değil iltifat ederdi :)
37 Yorumla
Soran+1 yılO anlamda demedim diyo
baska ne anlami olabilir
Soran+1 yıl2. Ne olabilir birincisi benim dedigimse
Soran+1 yılYetmem diye korkuyor ztn
Soran+1 yılEvet öyle
O gibi özel seyleri erkek kismina belli etmicen yoksa doner yüzüne pat diye vurur heleki bide istediğini vermediysenn
22 Yorumla
Soran+1 yılBidaha asla.. bunla da olmicak gibi ztn
Gizli Üye(30-35)+1 yıldengesiz adam ne istediğini bilmiyo.. muhtemelen mast yapıyomusun diye de kendisi sormuştur..
33 Yorumla
Soran+1 yılNasil ogrendi onu bile bilmiyorum hatirlamiyorum
Keske demeseydim ya da anlamasaydi
Cevap sahibi+1 yılboşver ya ne düşünürse düşünsün kötü bişy değil o kadar bu yaptığın.. hırpalama kendini
Soran+1 yılCok üzüyorum kendimi haklisin
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoyleme boyle muhim konulari kimseye ayip etmis azginsin demis ne ayip konusma bence guvensiz bir kere
38 Yorumla
Soran+1 yılEvet ne desen haklisin kendime cok kiziyorum cok agladim ama oldu bir kere
Cevap sahibi+1 yılBunu diyen kisinin yasi buyuk galiba oyle hissettim? Bosver mesafeni koymayi bil simarmis belli ki
Soran+1 yılBen ona göre daha cok diyedir belkide bu soyledikleri ama biraktim yapmiyorim ki bayadir
Soran+1 yılYok ayni yastayiz
Cevap sahibi+1 yılHem kendine de guveni yok sana yetmeyecegini dusunmus
Soran+1 yılEvrt bunu söyledi de
Cevap sahibi+1 yılUzak dur sonunuz pek de parlak gorunmuyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılsöylemeseydin keşke yani herkes yapar bunu ama lafları çok çirkin olmuş. okkalı bir tokat çakıp ayrıl ondan. terbiyesiz adam ya laflara bak.
12 Yorumla
Soran+1 yılKabul etti ozur de diledi ama cok cirkin evet
Patavatsiz biraz
Cevap sahibi+1 yılöyle çirkin bir söz kullanılmaz. olay anında tokat atman gerekirdi ama bu saatten sonra olmaz artık özür dilediyse.
Mast yapına aldatılacaksa, tüm gezegen birbirini aldatıyor.
Sığ bir düşünce.21 Yorumla
Soran+1 yılAynen !!
+1 yılO mast yapmıyormuymus sorsana o zaman oda aldatır? Düşüncen çok güzel ama yobaz insanlarla konusma derim saana yazık olur
13 Yorumla
Soran+1 yılBazen cok yobazca bazrn cok sevimli
- +1 yıl
Bazenki o yobazlıklar gerçek yüzünü gösteriyor bence yinede sen bilirsin ben hayvan seviyorum dersen anlarım
Soran+1 yılHmmm peki sagol
+1 yılneden aldatacakmışsın istekli olman onu aldatma sebebiymiş o senden daha isteklidir o daha çok aldatır o zaman canım
11 Yorumla
Soran+1 yılYani o kadar azgin olsam ztn yatardim biriyle
Gizli Üye(30-35)+1 yıldemesen iyiydi şahsen bende yapsa bile sevgilimin yapmadığını bilmek isterim kendiminkini de söylemem. hoş değil bunlar.
31 Yorumla
Soran+1 yılHoş degil tabiki.. ayip hatta cok pismanim ama
millet senin gibisini bulamasken oda sorun zannediyor doyuramam diye kendine güvenemiyor
23 Yorumla
Soran+1 yılKendine güveni yok ama hakaret etmek. zorunda da degil... ciddi düsunen biri bunlari der mi?
Gizli Üye(36-45)+1 yılneden söylednki ona. güveni yok demekki adam değilmiş o dallama. nerdn bulursunuz böylelerini bilmemki
24 Yorumla
Soran+1 yılBos bulundum
Cevap sahibi+1 yılResmen hakaret etmiş sana namusuna laf söylemiş. ondan eş olmaz sana
Soran+1 yılYetmem diye korkuyor ama beni kirarak yapiyor bunu
Cevap sahibi+1 yılErkekliğindn şüpesı varsa şişme kadınla takılsin. dahada çok kırılicksin bu gdişle
o hıc mast yapmıyomuymus onun senı aldatma yuzdesı yok mu yanı
16 Yorumla
Soran+1 yılMast yapan aldatir mi bunu anlamiyorum ki
Soran+1 yılBen yapmam ama sen bla bla bla dedi resmen
Soran+1 yılTamam bir kac acigini bulsam birakcam ama cok israrci hemen birakmak istedigimde yapmadigi sey yok
kusura bakma da sen ayrı bir salak o ayrı bir salak hatta şerefsiz.
114 Yorumla
Soran+1 yılBen mast yaptigimi dedigim icin mi? Ciddi bisey olmaz mi.. amaci ne onzaman
- +1 yıl
mast ı her erkek de her kadın da yapar. ama önemli olan her ilişkiyi ciddiye taşımak isteyen gerici zihniyet o işler bitti artık gerilerde kaldı. mast yapana kadar git seviş illa evlenmek zorunda mısın ona gelince herif tam bir sapık tam bir bağnaz geri kafalı sana değil sadece vücuduna değer veren adinin teki.
Soran+1 yılYa pek haksiz sayilmazsin sanirim onun dedikleri hakkinda herseyimi bilmek istiyor mudahale etmek istiyor
Soran+1 yılHaklisin..
Soran+1 yılBirdaha olursa asla demem ama modern olsun olmasin
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılAdam. gibi birini bul. demekle olmuyor bu gayet düzgündü aslinda
Soran+1 yılDuzgun olmayan birini mi bulim :)
Cinsel Yaşam konusunda 748 cevap paylaştı. kendini yetersiz gördüğünden öyle demiştir kendine güvenseydi bunun muhabbetini yapardı.
03 Yorumla
Soran+1 yılGüvenmiyo zrn
Soran+1 yılEvet agizini aradim yanlis anladin falan diyoe
Gizli Üye(30-35)+1 yıll*n mastürbasyon yapmayan mi var? Yaşlarıniz kac bilmiyorum da al seni vur ona.
Düşünceler fazlaca komik.22 Yorumla
Soran+1 yıl21 yas normal diyor bir bir azgin biri gibi davraniyor
Sende kimse ile mast konusunu konuşma
17 Yorumla
Soran+1 yılYanlisi bastan yaptim napim kesitirip atayim. mi ciddi birsey olmaz mi aramizda
Soran+1 yılYapmadigini iddia ediyor
Ben konulari sevmiyorum ztn bazen getiriyoe ama boyle seylere
Soran+1 yılYalan söyluyosun diyince cildiriyor ne konuda. olursa olsun
Soran+1 yılSöylemedigini iddia ediyor rüyada bosaliyomus
Senin istekli oldugunu nerden biliyoki iliskiye bile girmiyosunuz. eger bunu s3n soylediysen zaten bir ciddiyet bekleme.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 344 cevap paylaştı. Demek ki senle ciddi birşey düşünmüyorum, ayrılığın yolunu açıyor;) boşveeeerr..
08 Yorumla
Soran+1 yılBirak gitsin olmaz diyosun
Soran+1 yılHep yaziyor 2 gün yazmadim yine yazdi
Uyurken de yaziyor sürekli ama bazen dr cok umursamaz gibi
Soran+1 yılEvet
Cok ozur de diledi
Soran+1 yılBakalim ne olcak :)
+1 yılHer kizast yapar genelde yapmayanlar da vardr bekiama sacmalamis biraz
04 Yorumla- +1 yıl
Evlilikten mi kaciyor nedir :-)
Soran+1 yılHep evlilik hakkinda konusuyor da ben istemiyorum
- +1 yıl
Degisik seyler guvensizlikler olmasi sacma ama evlilik dedigin sey de korkulcak ve degil surekli soylencek sey de degil emin olmak lazim her seyden once zaman
- +1 yıl
Surekli evlilik dendiginde sogukluk olmasi normal ama hic dusunmemek de dogru değil
Bir an önce ayrıl ayı dağ ayısı hemde
22 Yorumla
Soran+1 yılNedense güldüm :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılmast yaptığını desende demesende biliyoruz yani.. bu hayvanıda bırak sen sonuçta kendini tek bir kişi için saklıyosun bu adamın dediğine bak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok saçma düşünmüş bir kaç gün yazma bence ya. ozamn kendı senı durmadan aldatıyo.
13 Yorumla
Soran+1 yılBunu da dusunmuyo degilim. Aldatma derken baskalariyla da mi gorusuyor diye
Cevap sahibi+1 yıl:D başkasını skyo. sanada ben yapıyorum sende yaparsın dıye korkuyorum demeye getrmış canım :)
Soran+1 yılSikemez imkani yok su an :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendisi mast yapmiyomuymus :) konustugun kisi daha cocuk heralde ya da konuyu cinsellige getirmek istiyo
00 Yorumlaöyleyim sen de adam ol bana sahip çık deseydin
12 Yorumla
Soran+1 yılBu da iyimiş
Vay hayvan
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılergenlerle işin olmasın ozaman. ayrıl gitsin.
22 Yorumla
Soran+1 yılAyni yastayiz. Gercekten de erkek buyuk. olmali sanirim
Cevap sahibi+1 yıle herhalde yani. millet boşuna büyük erkeklerden hoşanmıyor.
- Cinsel Yaşam konusunda 464 cevap paylaştı.
+1 yılSöyle ona ozaman kendiside yapmasın!
10 Yorumla
+1 yılbir oyle bir boyle yani tuhaf
25 Yorumla
Soran+1 yılAynen hem normal diyor hem azgin kadin muamelesk
- +1 yıl
Bundan sonra daha Dikkat et bence..
Soran+1 yılBen onunla. olsun isterdim.. ama bastan yaptim yanlisi dogru
- +1 yıl
Ciddi bsy olur mu dersen olur neden olmasin ki biraz kendine guveni yok gibi geldi guven vermen lazim ama ozguven..
Soran+1 yılYok güveni evet
+1 yılmast yapmak normal bir şey bakma sen o salağa
00 Yorumla
+1 yılNasıl bir kafa yapınız var knk sizin ya
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye kanka
senden ayrılmanın yollarını arıyor galiba arkadaş
04 Yorumla
Soran+1 yılGörüşmeyelim diyince kirk takla atiyor
Ama bazen banada senin dediklerin de gelmiyor degil aklima
Soran+1 yılGösteriyor hemde bazen asiri bundan sikilcagimdan da korkuyor ama bazen de ilgisiz oluyor nadir olsada
Sen yapmıyon mu len gevşek de ona
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılo gitsin kendi b*k u ile oynasın kanka boş ver :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerkescikler yapmıyor mu , arkadaş biraz malmış :D
10 Yorumlasaçmalamışş
10 YorumlaAzgınmısın peki.
06 Yorumla
Soran+1 yılHerkeste varsir istek ama o kadar da degilim mast da yaomiyorum uzun zamandir
Soran+1 yıl1 hafta olcak ama yapmayaya kararliyim
Soran+1 yılYapmam
- Cinsel Yaşam konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yılne lakası var yaa:)
10 Yorumla fazla yüz vermişsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Yok daha neler.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçocuk seninle sanal seks için birlikte.
011 Yorumla
Soran+1 yılYapsak yapardik coktan
Cevap sahibi+1 yılYapmadın mı? Sanal seks!!!
Soran+1 yılOnunla hayir
Cevap sahibi+1 yılBaşkasıyla?
Soran+1 yılEvet önceden ama aramizda bisey yokken. 2 kere yaptim ztn
Cevap sahibi+1 yılKeyifli oluyor mu?
Soran+1 yılYa o yokken sesli yapmistim ama varken sadece yazili :(
Cevap sahibi+1 yıldenemedim. Ama keyifli diyorsan keyiflidir
Cevap sahibi+1 yılOrda mısın?
Soran+1 yılSenle yapcak halim yok
Cevap sahibi+1 yılSorumdan o sonuç mu çıkıyor?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılboş ver sallama
03 Yorumla
Soran+1 yılHoslaniyorum ama cok kirildim
Cevap sahibi+1 yılonun demesiyle olmaz o yapmıyormu sanki ya da yapan aldatacak diye bişey mi var
Soran+1 yılYani...
Gizli Üye(36-45)+1 yılsana çaktılarmı hiç
04 Yorumla
Soran+1 yılHayir bakireyim sevgilim de olmadi olsa ilk bu olcakti
Cevap sahibi+1 yılhımmm daha tazesin yani süper yaaaaaaaaa
Soran+1 yılHepiniz aynisiniz demiyim de cogunuz aynisiniz.
Cevap sahibi+1 yılsiz aynı olmasanız bizde böyle olmayız aşkım emin ol buna
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar