Esimin arkadaşı bizi izlemiş? Eşimin farkli dusunceleri olabilir mi sizce? Ne yapmalı?

Eşimin kardesim diyebilecegi bir arkadasi var. Yillardir beraberler. Bende esimle beraberligim süresince kendini tanıdım ve bir yanlışını gormedim bugüne kadar. Bir durumu vardı. Eşimde gel bizde kal dedi. Bana da sordu sorun olmaz dedim. Daha önce de 1-2 gün kalmışlığı var. Bir sıkıntı olmadı yani. Her neyse.

Eşimle beraberken izlemiş bizi. Nasıl izlemişse. Kapıyı kapattigima eminim. Mutfaga geldi yemek hazirlarken kocan cok şanslı dedi. Gülümsedim. Anlamadım tam olarak ne demek istediğini yemek icin falan soyluyor sandim ayni sekilde bende şanslıyım dedim. Evet farkettim fazlasiyla zevk alıyorsun dedi birden. Şaşırdım. Seni kocanla izledim biraz. Fizigin cok guzel dedi. Sinirlendim. Kac yillik arkadaşısın seni kardeşi biliyor yakışıyor mu? Terbiyesizlik yapiyorsun gider söylerim arkadasliginiz bozulur dedim.

Kocanla bekarken kiz ayarlayıp cok grup yaptık. Bazi erkekler karısının izlenmesinden hoşlanırlar, bundan zevk alırlar dedi gitti. Sinirlerim bozuldu. Ne demek istedigini tam anlamadım ama acaba eşim izledigini farkında mıydı?

Dedigim gibi kapıyı ben kapattım, ses gitmesin diye de caba harcadim. Nasil izlemis anlamadim. Eşime yapmayalim misafir var dedim. Evde baskasi varken o heyecan baska oluyor dedi. Bana son zamanlarda gruptan falan bahsediyor eşim ama fantazi olarak diye dusunuyordum. Dedigi grupta 2 kiz bir erkek seklinde hayal ediyor. Bir erkek daha degil. Eşim bazi pislikler düşünüyor olabilir mi? Yoksa tamamen arkadasinin edepsizligi mi? Eşime soylemekte, bu olanlari, arkadasinin dediklerini anlatmakta kararsızım. Ne yapmalıyım?
Esimin arkadaşı bizi izlemiş? Eşimin farkli dusunceleri olabilir mi sizce? Ne yapmalı?
Cevapla