23 yaşında ve bakireyim artık çok utanıyorum sizce kendi kendimi bozmalı mıyım?

Bu utançla ne sevgili ne erkek arkadaş hiçbişey edinemiyorum. Alay ederler diye korkuyorum. Zaten bakirelere kötü gözle bakılıyor bakireyse arkadan vermiştir en az 50 tane ağzına almıştır azgın bakiredir diye düşünülüyo arkamızdan. Sizce kendi kendimi küçük bi dildoyla bi şekilde bozmalı mıyım? Tanıdığım kızların bile 16-17-18 yaslarındalar onların bile aktif cinsel hayatları kürtaj olanları var.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevdiğim kimse yok. Sevmediğim bir erkekle de beraber olmak bakireliğimi vermek istemem. Bu lütufu sevmediğim bir erkeğe sunamam.
23 yaşında ve bakireyim artık çok utanıyorum sizce kendi kendimi bozmalı mıyım?
Cevapla