Ergenken yapılan hatalar ve sonrası olan büyük pişmanlık?

Böyle bir şey yazmayı hiç istemezdim yaşamış olmayı hiç istemezdim. Ergenken 14 15 yaşlarımda bir kaç sevgilimle cinsel ilişkide bulunduk. Çocukluğumdan faydalanıldı her gün pişmanlığını yaşıyorum kafayı yemek üzereyim. Bakireyim ama geleceğimi çok etkileyeceğinden korkuyorum. şu an 2 yıllık ciddi ilişkim var ve bunları ona anlatamıyorum onu haketmediğimi düşünüyorum bunları bilse beni net terkeder hakkımda kötü düşünür. Saflığımdan faydalanıldı aşırı pişmanım diye güzelce açıklasam bile olmaz. Onu çok seviyorum bitmesini hiç istemiyorum ne yapıcam lütfen yardımcı olun çok psikolojimi bozuyor bu durum
Ergenken yapılan hatalar ve sonrası olan büyük pişmanlık?
Cevapla