Abaza sayısının çokluğunun tek sebebi kızlardır bence. katılıyor musunuz?

Şu yaşıma kadar hiç bir kıza cinsel içerikli mesaj atmadım salak salak yürümedim. Bazı kızlar o kadar alışmış ki direk cinsellik konusuna giriyor. Resmen kaşınıyorlar. Bunlara müstahak öyle pis pis konuşmak. Sanal alemde aklı başında bi tane kız bulsam nikahıma alıcam yaa yok arkadaş.
Abaza sayısının çokluğunun tek sebebi kızlardır bence. katılıyor musunuz?
Cevapla